مدیرکل دفترامور بیابان سازمان منابع طبیعی با اشاره به سرعت گسترش بیابان در کشور گفت:بیابان زایی فرآیندی خزنده است و می‌تواند با عواملی مثل تغییرات کاربری زمین و سوءمدیریت منابع آب تشدید شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با گسترش فعالیت ربات ها برای ارسال محموله و خوراکی به نظر می رسد سرقت از این ابزارها نیز افزایش یافته است.
رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: اجرای پروژه فیبر نوری سرعت خوبی گرفته و به جای یک دهه قرار است این کار در ۳ سال انجام شود.
مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: یکی از اولویت‌های دولت در ساخت و مسکن سرعت است تا تولید و تقاضا را در بازار به تعادل برساند و مشکل کمبود مسکن در کشور برطرف شود.
سرعت گسترش بیابان در ایران ۳برابر فعالیت‌هایی است که در بخش مقابله با بیابان زایی انجام می‌شود.سطح عرصه‌های بیابانی۴۴میلیون هکتار بوده که ۳۰ تا ۳۲میلیون هکتار در معرض فرسایش بادی قرار دارد.
در حالی که بیش از ۲۴ ساعت از پایان شورش گروه نظامی واگنر در روسیه می‌گذرد، دبیر کل سازمان ملل اعلام کرد که تحولات در روسیه را با نگرانی دنبال می‌کند.
حسین شریعتمداری نوشت: چند تن از زنان بی‌حجاب دستگیر شده که از اجیر‌شدگان دست‌چندم و بی‌اهمیت بوده‌اند، اعتراف کرده‌اند که برای هر یک ساعت حضور در خیابان مبلغ سه دلار دستمزد می‌گرفته‌اند و یکی از آن‌ها میزان درآمد یک ماه خود را ۵۰ میلیون تومان اعلام کرده بود. حالا حساب کنید که عوامل اصلی و سرنخ‌ها چه میزان کلانی دریافت می‌کنند؟! اگر تهیه‌کنندگان محترم لایحه تصور می‌کنند که با جریمه نقدی می‌توانند از ادامه بی‌حجابی جلوگیری کنند، به جرأت می‌توان گفت که از الفبای ترفند‌های دشمن نیز چیزی نمی‌دانند!
در هند نیز تولید واکسن سرعت گرفته و در برخی ایالت‌ها، زدن ماسک دوباره اجباری شده است. استرالیا یکی دیگر از کشورهایی است که از گسترش این زیرسویه نگران است. در اندونزی نیز شاهد افزایش بستری‌ها بر اثر ابتلا به این زیرسویه بوده‌ایم اما هنوز عموما شاهد گسترشی در سطح موارد قبلی مثل امیکرون نبوده‌ایم.
بررسی‌های وب‌سایت معتبر «سرف‌شارک» تایید می‌کند که در سال گذشته میلادی، ایران با ۱۱ مورد محدودیت اینترنتی جدید، رتبه دوم جهان از نظر بیشترین تعداد این محدودیت‌ها را به‌خود اختصاص داد. ایران در سال ۲۰۲۲، محدودیت واتس‌آپ و اینستاگرام به‌مدت ۲۴۲۴ ساعت، محدودیت اسکایپ به‌مدت ۲۳۵۳ ساعت، قطع اینترنت در کردستان به‌مدت ۳۳۶ ساعت و قطع اینترنت سراسری به‌مدت ۳۳۰ ساعت را تجربه کرده است. با این حال آیا می‌توان امیدوار بود که اختلال اینترنتی و فیلترینگ گسترده، در آینده نزدیک از بین برود؟
در میان تهدید کننده‌ترین عوارض هوش مصنوعی "دیپ فیک" یا جعل عمیق وجود دارد که به سرعت در حال گسترش است و به نظر می‌رسد که اعتماد افراد را به تقریبا هر چیزی که می‌بینند و می‌شنوند تضعیف می‌کند.
گستره و چگونگی اظهارات علی اف علیه ایران، این فرضیه را تداعی می‌کند که او الفبای دیپلماسی را به سخره گرفته است. باکو با سرعتی بی‌سابقه در حال در نوردیدن تمامی مرز‌های دیپلماسی عمومی در مواجهه با ایران است. رویکرد اتخاذ شده از سوی دولت جمهوری آذربایجان نه تنها حداقل‌های دیپلماسی عمومی را حفظ نمی‌کند، بلکه به صورت تدریجی، به سوی از میان رفتن هر گونه احتمال تنش‌زدایی در مناسبات میان دو کشور قرار دارد
پژوهشگران می‌گویند هدف از توسعه این فناوری، توسعه یادگیری تقویتی و گسترش دامنه کاربرد ربات‌های چهارپا است.
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان گفت: در موضوع خسارت به فضای سبز، قانونی به نام حفظ گسترش فضای سبز با ۸ ماده قانونی و یک آیین‌نامه وجود دارد که در ادوار مختلف بازنگری شده است. آخرین آیین‌نامه‌ای که شورای‌عالی استان‌ها به ما ابلاغ کرد در تاریخ شهریور ۱۴۰۱ بود که تمام ابعاد را مشخص کرده است.
مرگ و ویرانی حاصل از بیماری کرونا هم‌چنان ادامه دارد. روشن‌ترین و واضح‌ترین نمونه در این میان کشور چین است؛ یکی از آخرین کشور‌هایی که اقدامات کنترل و محدودسازی همه‌گیری را کاهش داد- و این در حالی است که کرونای نوع اومیکرون در چین به سرعت در حال گسترش است و صحنه‌هایی که در بیمارستان‌های این کشور دیده می‌شوند، یادآور ویرانی‌هایی است که اومیکرون حوالی یک سال پیش در هنگ‌کنگ ایجاد کرده بود.
وزیر ارتباطات: سرعت کند اینترنت به خاطر فیلترشکن است، وگرنه بدون فیلترشکن، سرعت ارتقا هم پیدا کرده / سرعت دسترسی به سایت های داخلی بیشتر از سایت های خارجی ست / شبکه ملی اطلاعات در گستره ی جغرافیایی ایران است، اینترنت هم یکی از خدماتش است
حوزه به سرعت در حال گسترش DNA باستانی که به طور رسمی به عنوان دیرینه شناسی شناخته می‌شود در سال ۲۰۲۲ مورد استفاده قرار گرفت و جایزه نوبل پزشکی و فیزیولوژی را برای «سوانته پبو»دانشمند پیشگام به ارمغان آورد.
از ۲۰۱۷ چین، استراتژی رسانه‌ای جدید خود را به دستور رهبر فعلی این کشور برای افزایش نفوذ و اعتبار سرعت بخشید که چهره خود را در جهان پیرایش و پردازش کند و سربرافراشتن شینهوای جدید محصول همین سیاست بود. به این علاوه کنید که چین سال‌هاست برای گسترش حضور فرهنگی برای آموزش زبان و فرهنگ چینی، در تقریبا اکثر قریب به اتفاق کشور‌های جهان انستیتو‌های کونفوسیوس پایه‌گذاری کرده است که دو مرکز از این موسسات نیز در تهران (۱۳۸۷) و مازندران (۱۳۹۸) تاسیس شده است.
معاون اول رییس جمهور بر ضرورت سرعت بخشیدن به روند همکاری‌های تجاری تهران و مسکو و اجرای توافقات فی‌مابین در جهت ارتقاء سطح مناسبات اقتصادی دو کشور تأکید کرد.
به گفته قائم مقام بنیاد ملی نخبگان، نخبه به فردی برجسته و کارآمد اطلاق می‌شود که در خلق و گسترش علم، فناوری، هنر، ادب، فرهنگ و مدیریت کشور در چارچوب ارزش‌های اسلامی اثرگذاری بارز داشته باشد و همچنین فعالیت‌های وی بر پایه هوش، خلاقیت، انگیزه و توانمندی‌های ذاتی از یک سو و خبرگی، تخصص و توانمندی‌های اکتسابی از سوی دیگر، موجب سرعت بخشیدن به پیشرفت و اعتلای کشور شود.
مدیرعامل شرکت گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو اعلام کرد: با تحقق برنامه اتحاد استراتژیک بین شرکت‌های زیرمجموعه گروه صنعتی ایرا‌ن‌خودرو و گروه خودروسازی سایپا، علاوه بر سرعت گرفتن برنامه‌های توسعه‌ای دو خودروساز بزرگ، زنجیره تولید خودرو در کشور نیز متحول شده و تکامل خواهد یافت.
معاون اول رئیس جمهور و نخست وزیر روسیه بر لزوم سرعت بخشیدن به روند توسعه همکاری های تهران-مسکو و رفع موانع پیش روی گسترش روابط تجاری و اقتصادی فیمابین تاکید کردند.
توسعه میادین حوزه دریای خزر از سوی کشورهای ساحلی با توجه به نیاز بازارهای جهانی از یک سو و نیاز این کشورها به منابع مالی برای پیشرفت به سرعت در حال گسترش است.
با این وجود، مهم‌ترین عامل برای گسترش سریع بهره برداری از نفت، گاز، انرژی خورشیدی، بادی، زمین گرمایی، آبی یا انرژی هسته‌ای این است که به شرکت‌هایی که آن را دنبال می‌کنند (و بانک‌های یکه آنان را تامین مالی می‌کنند) این اطمینان را بدهیم که اگر میلیاردها دلار سرمایه‌گذاری کنند دولت به آنان کمک خواهد کرد تا به سرعت خطوط انتقال و خطوط لوله بسازند تا انرژی خود را به بازار برسانند.
فناوری جدید سامسونگ از یک صفحه نمایش انعطاف پذیر تشکیل شده است که در صورت نیاز می‌تواند گسترش داده شود و یا مانند ساعت در اطراف مچ دست انسان قرار بگیرد.
فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد با گستره ۵۴۰ هکتار، پس از فرودگاه مهرآباد تهران، دومین فرودگاه پرترافیک کشور است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ