اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در آرژانتین جسد فوتبالیستی پیدا شد که چند روز پیش به یک داور حمله کرده و او را به قتل تهدید کرده بود. این موضوع مساله مافیا در فوتبال این کشور را بار دیگر مطرح کرده است.
پرستو ۳۴ ساله گفت: محسن تحت تأثیر مصرف مواد مخدر حالت طبیعی نداشت. او دست و پایم را با طناب بست و بشدت کتکم زد. در مدتی که مرا حبس کرده بود، اجازه نمی‌داد از خانه‌اش بیرون بروم. او ۳ شبانه‌روز مرا شکنجه کرد تا اینکه برای نجات جانم قمه‌ای را که زیر تختخوابش پنهان کرده بود، پیدا کردم و در یک لحظه از فرصت استفاده کردم .
رئیس پلیس بین الملل فراجا از استرداد فردی به اتهام قتل به کشور خبر داد.
رئیس پلیس بین الملل فراجا از استرداد فردی به اتهام به قتل، به کشور خبر داد.
پسر نوجوان که متهم است با همدستی دو دوست فراری‌اش یک زن خیابانی را کشته و جسد وی را به عمق چاه در یک باغ انداخته پای میز محاکمه ادعای تازه‌ای را مطرح کرد.
متهم به قتل گفت: مادر و زن داداشم که می‌دانستند من قصد کشتن او را نداشته‌ام سکوت کردند تا راز قتل پنهان باقی بماند. به همین خاطر من جسد برادرم را در صندوق عقب ماشین گذاشتم و به همراه آن‌ها به یکی از روستا‌های غرب تهران که محل تولدم بود، بردم.
در تحقیقات نخست، کارآگاهان پی بردند که قربانی بر سر یک قطعه زمین با افرادی اختلاف داشته و در زمان درگیری از طرف آن‌ها هدف گلوله مرگبار قرار گرفته است.
در بررسی‌های اولیه روشن شد تلفن همراه قربانی ۲ بهمن ماه در منطقه رودهن آنتن‌دهی داشته و همزمان با او، گوشی موبایل پسرعمویش داوود نیز در همان منطقه نقطه‌زنی شد. به این ترتیب داوود ۴۲ساله که متأهل و صاحب فرزند بود به عنوان متهم بازداشت شد. داوود سعی داشت خودش را بی‌اطلاع از مرگ دخترعمویش نشان دهد، اما در بازجویی‌های بعدی اعتراف کرد از ۱۰ سال قبل فرناز را به عنوان زن دوم صیغه کرده و با او زندگی پنهانی داشته است.
برایان والش ۴۷ ساله به اتهام قتل و مثله و امحاء کردن جسد همسرش دستگیر و محاکمه شده است. کشف متهم اصلی این قتل به مدد موتور جستجوی گوگل صورت گرفته، چون جستجوهای محرمانه او در گوگل پیش و پس از ارتکاب به قتل همسرش، کلید افشای راز قاتل شد./آخرین خبر
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از وقوع قتل مرد ۴۵ ساله اهل اسلامشهر تهران در حوالی آرادان خبر داد و گفت: با تیزبینی مأموران کلانتری این متهم در مدت کوتاهی دستگیر و به جرم خود اعتراف کرد.
متهم گفت: او دوستم نبود ما سال‌ها با هم زندگی کردیم آن شب به خانه ما آمد و مشروب خوردیم، اما پس از یک ساعت از حالت طبیعی خارج شدم و هنوز هم نمی‌دانم که بر سر چه موضوعی باهم درگیر شدیم که من با چاقو ضربه‌ای به او زدم. حالا هم شرمنده پدر و مادرش هستم و از آن‌ها می‌خواهم مرا ببخشند و به جوانی‌ام رحم کنند.
اقدامات اطلاعاتی کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی مشخص کرد، متهم پس از قتل پیروز، جسد وی را به همراه دوست خود با خودروی دنا به ایوانکی برده و جنازه را در آنجا دفن کرده است و در سرقت ۸ میلیارد تومان بیت‌کوین که در تلفن همراه مقتول بوده، ناکام مانده‌اند!
رسیدگی به این پرونده از ۲۵ مرداد امسال با گزارش مرگ پسر ۲۰ ساله‌ای به نام شهرام جنب یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای خیابان مولوی تهران آغاز شد و مأموران بلافاصله به محل درگیری رفته و مشخص شد درگیری میان دو جوان ۲۰ و ۲۱ ساله رخ داده که با هم دوست بودند و در این میان مهران با ضربات چاقو شهرام را به قتل رسانده است.
متهم گفت: همسرم ناهار درست کرده بود و مشغول خوردن غذا شدیم. بعد از غذا سر مهاجرت بچه‌ها باهم بحث‌مان شد. عصبانی شدم و از آشپزخانه ناخواسته چاقو را برداشتم و به او ضربه زدم. قصدم کشتن نبود، اما به قدری عصبانی بودم که متوجه نشدم. وقتی همسرم خونین روی زمین افتاد، از ترس گذرنامه‌ام و سوئیچ ماشین را برداشته و راهی خیابان‌ها شدم. آنقدر حالم بد بود که حتی تلفن همراهم را نیز فراموش کردم با خودم بردارم.
متهم به قتل دوباره محاکمه شد
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: شانزدهم شهریور سال‌جاری طی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر قتل دو شهروند ۵۵ و ۳۰ ساله در حوزه علمیه اهل تسنن حقانی شهرستان ایرانشهر، بلافاصله اکیپی مجرب از کارآگاهان پلیس آگاهی با حضور در صحنه جرم، بررسی موضوع را به‌صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.
محمد عزیز و خلیل اسلام به اتهام قتل مالکوم ایکس در سال ۱۹۶۶ به حبس ابد محکوم شده بودند. آن‌ها در اواسط دهه ۱۹۸۰ پس از حدود دو دهه از زندان آزاد شدند.
استرداد متهم به قتل پس از ۱۰ سال حبس
متهم در بازجویی‌های فنی به جرم آغاز نزاع مرگبار به‌همراه با پدر خود در قهوه‌خانه خیابان آذربایجان معترف شد و تحقیقات تکمیلی نشان داد، پدر وی ضربات مرگبار قمه را به مقتول زده است.
با کشف جسد، بررسی‌های تخصصی برای دستگیری متهم فراری زیر نظر سرهنگ نجفی (رئیس دایره قتل عمد پلیس آگاهی) ادامه یافت تا این که بالاخره رصد‌های اطلاعاتی نشان داد وی به شهرستان زابل گریخته است؛ بنابراین ادامه دستورات قضایی توسط قاضی محمد صیادی (بازپرس شعبه دوم دادسرای عمومی و انقلاب زابل) صادر شد و کارآگاهان با هدایت و راهنمایی‌های مقام قضایی موفق شدند متهم ۳۱ ساله را در زابل دستگیر و به مشهد منتقل کنند.
زن جوان تبعه افغانستان که از خیانت‌های شوهرش خسته شده بود، او را با ضربه چاقو کشت و جسدش را تکه تکه کرد. متهم به قتل قصد داشت با پختن جسد در دیگی، آن را ازبین‌ببرد که ناکام ماند. متهم به قتل ۲۲ ساله با دستور قضایی در بازداشت به‌سر می‌برد و امیدوار است بتواند با پرداخت دیه رضایت اولیای‌دم را جلب کند و نزد دختر پنج‌ساله‌اش برگردد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ شوخی مرگبار دو برادر/ متهم به قتل: جسد همسرم را در بیابان دفن کردم/ چالشی برای اخاذی!/ دستگیری شرور فراری در تونل مخفی/ ۳هزار سرقت از منازل کرمان در ۴ ماه!/ بازداشت متهم ۴۰۰ میلیون دلاری/ قتل باجناق زیر چرخ‌های خودرو!/ شگرد عجیب مرد نوازنده برای سرقت از مشتریان
برخی از کارشناسان رشد بازار در روزهای گذشته را واکنشی دیرهنگام به اتفاقاتی از جمله رشد کامودیتی ‌ها و تورم دانسته و از آن به عنوان نوعی تخلیه هیجان یاد می کنند. این عده معتقدند علت رشد ارزش معاملات بازار را ارزنده بودن قیمت سهم‌ ها است.
با توجه به اینکه مدتی است بازار سرمایه روند صعودی را آغاز کرده است و شاخص کل در حال رشد می باشد، بسیاری از سهامداران پیگیر این مسئله هستند که این صعود شاخص کل تا کجا ادامه خواهد داشت؟ در این مطلب تحلیل شاخص کل را با امواج الیوت انجام داده ایم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ