اجاره بهای یک واحد آپارتمان در محدوده فردوسی حداقل 3 میلیون تومان با پیش پرداخت 200 میلیون تومان است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی جهت تامین نظر شورای نگهبان، طرح کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی را اصلاح کردند.
محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز مجلس و در جریان رای‌گیری ماده ۱۴ طرح ساماندهی بازار اجاره بهای مسکن بیان کرد: ۶۵ نفر از نمایندگان در رای‌گیری شرکت نکردند، بنده از همین جا به دوستان انفورماتیک اعلام می‌کنم که این دستور را به عنوان یک ابلاغیه اجرا کرده و از این پس کسانی که در رای‌گیری‌ها شرکت نمی‌کنند حتما اسامی آن‌ها اعلام شود.
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: سامانه معاملات املاک و مستغلات کشور، سامانه‌ای هوشمند است که این امکان را فراهم می‌کند تا موجران و مستاجران قرارداد خود را در سامانه ثبت کنند و کد رهگیری رایگان از این سامانه اخذ کنند.
رئیس مرکز پژوه‌های مجلس با بیان اینکه ساماندهی بازار مسکن به بهبود اجاره بها کمک خواهد کرد، گفت: رشد اجاره بها در شهرهای کوچک بیشتر از شهرهای بزرگ بوده است.
رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی آخرین وضعیت بررسی طرح ساماندهی اجاره بهای مسکن در مجلس را تشریح کرد.
با نزدیک شدن به فصل جابه جایی و اتمام قراردادهای اجاره مسکن، میلیون ها اجاره نیشین دلهره این را دارند که در قرارداد جدید چه مقدار افزایش قیمت از سوی صاحبخانه ها اعمال خواهد شد.
مدیر برنامه توسعه سازمان ملل متحد امروز اعلام کرد که در صورت عدم موفقیت در قانع کردن مقامات طالبان پیرامون اجازه دادن به زنان محلی برای کار در این سازمان، ممکن است از افغانستان خارج شویم.
یک کارشناس مسکن گفت: قدرت خرید خانه اولی ها اگر افزایش پیدا کند بازار اجاره بها به تعادل خواهد رسید.
برای اجاره یک واحد آپارتمان در ستارخان حداقل ماهیانه ۱ میلیون تومان و رهن ۲۵۰ میلیون تومان باید پرداخت کرد.
این روز‌ها بازار اجاره مسکن بر خلاف ماه‌های گذشته کمی آرام‌تر شده و بسیاری از مستاجران اعلام می‌کنند که با نزدیک شدن به انتهای سال و عدم پیش بینی قیمت‌ها در سال جدید، مالکان سعی دارند واحد‌های مسکونی خود را زودتر اجاره دهند.
اجاره یک واحد آپارتمان ۸۵ الی ۱۱۰ متری در محله شمس آباد حدود ۱ میلیون و ۵۰۰ الی ۱۸ میلیون تومان در ماه است.
اجاره یک واحد آپارتمان ۸۵ الی ۱۱۰ متری در محله شمس آباد حدود ۱ میلیون و ۵۰۰ الی ۱۸ میلیون تومان در ماه است.
مجله آمریکایی فوربس در گزارشی تحلیلی با اشاره به همکاری‌های نظامی ایران و روسیه ادعا کرد که جمهوری اسلامی ممکن است تا اکتبر ۲۰۲۳ منتظر بماند تا پهپادها و موشک‌های پیشرفته‌تری را به روسیه برای استفاده در جنگ اوکراین ارائه کند.
مدیر عامل سازمان آتش نشانی تهران از پیگیری مستمر برای خانه‌دار شدن آتش نشانان خبر داد.
بازار اجاره بهای مسکن در محله قیطریه با توجه به اینکه در شمال تهران بالاترین قیمتها را شامل می شود و برای اجاره بها در این خانه ها باید حتما ماهیانه ۱۵ تا ۲۰ میلیون کرایه پرداخت شود
بازار اجاره بهای مسکن در محله سیدخندان مانند دیگر مناطق شمالی تهران با اجاره های میلیاردی روبه رو است.
نیمار، ستاره برزیل، بعد از شکست مقابل کرواسی و حذف از مرحله یک‌چهارم نهایی به صورت تلویحی اشاره کرد که ممکن است با تیم ملی کشورش خداحافظی کند.
بازار اجاره بهای مسکن در جنوب شهر کمی متفاوت تر از سایر مناطق بوده ؛ البته قیمت ها در جنوب کمی معقول تر از سایر مناطق شهر تهران به نظر می رسد.
آمارهای بازار اجاره بهای مسکن در آخرین ماه فصل پاییز زیاد با نوسان همراه نیست اما ظاهرا مالکان براساس نیاز خود اقدام به اجاره دادن واحد مسکونی خود می کنند.
آمارهای بازار اجاره بهای مسکن در آخرین ماه فصل پاییز متغییر است و هر روز با قیمت جدیدهای به روز می‌شود.
آمارهای بازار اجاره بهای مسکن در آخرین ماه فصل پاییزنشان می دهد که این بازار با تورم همراه بوده است.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان تهران از پرداخت ودیعه و کمک هزینه اجاره مسکن به بیش از ۱۰ هزار خانواده تحت حمایت این نهاد در نیمه نخست سال جاری خبر داد.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان تهران از پرداخت ودیعه و کمک هزینه اجاره مسکن به بیش از ۱۰ هزار خانواده تحت حمایت این نهاد در نیمه نخست سال جاری خبر داد.
دانشمند با اشاره به اینکه در حال حاضر تقاضا در بازار اجاره خیلی بیشتر از عرضه است، گفت: با توجه به اینکه دولت نیز عملا کاری برای ساخت مسکن انجام نمی‌دهد، تقاضای زیادی پشت بازار قرار دارد که نتیجه آن افزایش تورم در بخش اجاره بها است که در ماه‌های جاری این تورم از تمامی تورم‌های دیگر در بازار‌های مختلف پیشی گرفته است، بنابراین تا زمانیکه عرضه و تقاضا در بازار اجاره متعادل نباشد، نمی‌توان انتظار داشت که وضعیت بازار به سوی تعادل حرکت کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ