مدیر عامل سازمان آتش نشانی تهران از پیگیری مستمر برای خانه‌دار شدن آتش نشانان خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از آماده‌‎باش کامل ۱۳۷ ایستگاه آتش‌نشانی در ۶۰ نقطه مهم پایتخت در روز عاشورای حسینی خبر داد.
آتش‌نشانان در سراسر ترکیه روز دوشنبه برای مهار آتش‌سوزی‌های جنگلی متعدد در حال تلاش هستند.
با حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد حریق در یک مغازه صافکاری و نقاشی به مساحت ۲۵۰ متر مربع رخ داده و دو دستگاه خودروی سواری داخل آن نیز در حال سوختن است. همچنین شعله‌های آتش در حال سرایت به بخش‌ها و خودرو‌های دیگر بود.
در واکنش به دامنه بحران‌های پیش روی آتش‌نشانان کلاه ایمنی همه منظوره NextGen برای محافظت از آتش نشانان تولید می شود.
در بیانیه اتحادیه مهندسین لوکوموتیو و آتش‌نشانان انگلیس آمده که کارکنان ۱۶ شرکت ریلی در ۱۲ و ۳۱ مه (۲۲ اردیبهشت و ۱۰ خرداد) و ۳ ژوئن (۱۳ خرداد) برای افزایش دستمزد خود دست از کار خواهند کشید.
آتش‌نشانان در مرکز نیوجرسی روز چهارشنبه برای مهار آتش‌سوزی گسترده که باعث موج تخلیه و بسته شدن جاده‌ها در طول شب شد، تلاش کردند.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از استقرار آتش‌نشانان در ۱۷۵ نقطه در بوستان‌ها و تفرجگاه‌های اصلی و بزرگ خبر داد و گفت: ۴۰۰ آتش نشان در این استقرارها حضور دارند.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران درخصوص تمهیدات سازمان آتش نشانی در روز طبیعت، گفت: نیروهای آتش‌نشانی در روز ۱۳ فروردین در ۱۷۵ نقطه شهر مستقر هستند.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران از ۱۳۰ ماموریت آتش‌نشانان تهران در مورد حوادث چهارشنبه سوری در روز جاری و از ساعت ۱۷ تاکنون خبر داد.
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: باید به معیشت آتش‌نشانان و اصلاحات در ساختار پرداخت حقوق و دستمزد آنها و موضوع سختی کار آنها توجه بیشتری شود.
عملیات تخلیه آتش‌نشانان از ساختمان ۱۵۳ به‌دلیل عدم استحکام سازه در حال انجام است.
وقوع حریق در ساختمان شماره ۱۵۳ خیابان بهار سبب شد تا آتش‌نشانان حدود ۸ ساعت برای اطفا این حریق به دل آتش بزنند.
آتش نشان‌ها در استرالیا تلاش می‌کنند بیش از ۵۰ آتش سوزی در جنگل‌ها و بوته‌زار‌های کوئینزلند را خاموش کنند.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران از اعزام دو گروه امدادی به خوی برای کمک به زلزله‌زدگان خبر داد.
بازدید از برج میلاد تهران برای آتش‌نشانان همزمان با سالگرد حادثه پلاسکو و شهادت تعدادی از آتش نشانان شهرداری تهران در تاریخ ۲۷ و ۲۸ دی ماه رایگان است.
مدیرکل موزه‌ها گفت: بازدید از موزه‌ها و کاخ موزه‌های شهر تهران برای آتش‌نشانان و خانواده آن‌ها در روز جمعه ۳۰ دی‌ماه ۱۴۰۱ رایگان می‌شود.
مدیر عامل سازمان آتش نشانی تهران با حضور مجدد در جمع همکاران سازمان آتش نشانی از تلاش‌ها و پیگیری مستمر برای خانه دار شدن آتش نشانان خبر داد.
معاون عملیات آتش‌نشانی مشهد گفت: با حضور آتش‌نشانان در محل مشخص شد حریق در قسمت میانی این انبار به وقوع پیوسته و آتش در حال سرایت به سایر نقاط این مجموعه بود که آتش‌نشانان پس از ساعتی ضمن مهار حریق از سرایت آتش به سایر قسمت‌های این مجموعه و کارگاه‌های مجاور آن جلوگیری کردند.
علی نجفی معاون خدمات شهری شهرداری مشهد در جمع آتش نشانان حاضر شد و در گفتگو با آنان اظهار کرد: مشکل مربوط به مشهد نیست و راه حل آن ملی است. شهرداری از ابتدای سال پیگیری‌های متعددی انجام داده، مسئولین ملی هم قول‌هایی داده اند که امیدواریم زودتر محقق شود. شورای شهر هم موافق این موضوع و پیگیر افزایش حقوق هستند، اما مجوز آن دست شهرداری و شورا نیست.
وزیر کشور گفت: روند تقویت تجهیزات و لجستیک آتش نشانان و افزایش حقوق و مزایای رفاهی آنها با جدیت تمام انجام می‌شود.
جذب آتش‌نشانان زن در دوره سابق مدیریت شهری محقق نشد و در نهایت ۶۴۹ روز پس از هدف‌گذاری مدیریت شهری سابق برای جذب بانوان آتش‌نشان، در دوره ششم مدیریت شهری تحقق پیدا کرد.
حضور آتش‌نشانان زن در عملیات‌ها برای اولین‌بار قرار است در تهران رخ دهد.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از استقرار ۲۸۰ نفر از آتش‌نشانان در ۴۶ نقطه برای برگزاری راهپیمایی جاماندگان اربعین خبر داد.
آتش‌نشانان بعد از حضور در محل نسبت به خارج کردن اجساد اقدام کردند و تنها مصدوم حادثه را تحویل عوامل اورژانس دادند و اجساد ۴ فوتی هم تحویل کلانتری شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ