مجله آمریکایی فوربس در گزارشی تحلیلی با اشاره به همکاری‌های نظامی ایران و روسیه ادعا کرد که جمهوری اسلامی ممکن است تا اکتبر ۲۰۲۳ منتظر بماند تا پهپادها و موشک‌های پیشرفته‌تری را به روسیه برای استفاده در جنگ اوکراین ارائه کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی یازدهمین رزمایش اقتدار هوایی فدائیان حریم ولایت، گفت: انواع پهپادهای نیروی هوایی ارتش مجهز به بمب‌های هوشمند، نقطه‌زن و ارتقا یافته، مواضع و اهداف مهم را منهدم کردند.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد شماری از پهپادها و موشک‌های ارتش اوکراین را سرنگون کرده است.
سازمان کنترل پشه و ناقل منطقه اورنج کاونتی در کالیفرانیا در اقدامی برای مقابله با افزایش جمعیت پشه ها و جلوگیری از گسترش بیماری ها از پهپاد مجهز به گلوله های حاوی تخم باکتری استفاده می کند.
دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و فناوری پردیس اولین رویداد ملی پهپادها را برگزار می کند.
جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: با در اختیار گرفتن کلیه پهپادها و با همکاری هوافضای سپاه توانستیم به خوبی انواع تهدیدات را شبیه‌سازی و برای مقابله با آنها آماده باشیم.
شهید رمزی الاسود که به تازگی به دست عناصر موساد به شهادت رسیده است نقش مهمی در توسعه و ارتقا موشک‌ها و پهپادهای جنبش جهاد اسلامی ایفا کرده است.
گزارش آمریکا بعد از دیدار هیئتی بلندپایه از آمریکا با نمایندگان کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس منتشر شده است.در آن دیدار، آمریکا و کشورهای عربی به تکرار ادعاها علیه ایران پرداختند.
ساری- کشاورزی مازندران در سال های پس از انقلاب با تکیه بر توان داخلی و بهره گیری از ابزارهای نوین و هوشمند نظیر پهپادهای کشاورزی اوج گرفته است.
وی گفت: «روسیه هنوز هم مایل است که پهپادها و موشک‌های فاتح و ذوالفقار از ایران دریافت کند. اینها موشک‌های بالستیک هستند. ما ابزارهای (مورد نیاز) برای شکست آنها را نداریم».
اولین جوخه تسلیحات لیزری ماه آینده وارد میدان می‌شود. این سامانه تسلیحاتی موسوم به گاردین (Guardian) از یک سامانه لیزری ۵۰ کیلوواتی تشکیل شده است که می‌تواند پهپادها، موشک‌ها و خمپاره‌ها را با تعبیه روی سکو‌های متحرک موسوم به استرایکر (Stryker) منهدم کند.
صباحی‌فرد، فرمانده پدافند غیرعامل گفت: ۳ سال است در حوزه لیزر به توانمندی‌های خوبی رسیدیم و در حال انجام تست‌های میدانی سلاح‌های لیزری هستیم.
سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه گفت که تهران و مسکو توضیحات کامل و مفصلی را درباره ادعای استفاده از پهپادهای ایرانی در اوکراین ارائه کرده‌اند.
شرکت های دفاعی فرانسه و آمریکا از جدیدترین نسخه برجک اسلحه خودکار RAPIDFire در نمایشگاه دفاع دریایی Euronaval ۲۰۲۲ در پاریس رونمایی کردند.
میزان آمادگی هواپیماها، پهپادها، رادارها، سامانه‌های پدافندی، موشک‌ها و مراکز فرماندهی و کنترل ، در بازدید امیر سرلشکر موسوی از یگان‌های هوایی و پدافند هوایی ارتش در بندرعباس بررسی شد.
ساعتی قبل‌تر خبرگزاری رویترز که سابقه‌ای طولانی در خبرسازی‌های ایران‌هراسانه دارد ادعا کرده بود تهران به مسکو وعده ارسال موشک‌های زمین به زمین و «پهپادهای بیشتر» داده است.
قرارگاه حمزه سیدالشهدای نیروی زمینی سپاه، ظهر چهارشنبه با موشک‌های نقطه‌زن و پهپادهای انهدامی، چندین مقر تروریست‌های تجزیه‌طلب را در اقلیم شمال عراق هدف قرار داد. / خبرفوری
تصاویری جدید از هدف قرار گرفتن مواضع تروریست‌های تجزیه‌طلب در اقلیم شمال عراق توسط پهپادهای ایرانی منتشر شده است که در ادامه مشاهده می کنید. قرارگاه حمزه سیدالشهدای نیروی زمینی سپاه، با موشک‌های نقطه‌زن و پهپادهای انهدامی، چندین مقر تروریست‌های تجزیه‌طلب را در اقلیم شمال عراق هدف قرار داد.
دور جدید حملات قرارگاه حمزه سیدالشهداء(ع) نیروی زمینی سپاه بر علیه مواضع و مقرهای گروهک‌های تروریستی مستقر در اقلیم شمال عراق از صبح امروز آغاز شده است. بنابر این گزارش در این عملیات‌ها از موشک‌های نقطه‌زن ۳۶۰ نیروی زمینی سپاه و همچنین پهپادهای انتحاری موجود در سازمان رزم این نیرو برای هدف قرار دادن مقرها و اماکن تجمع تروریست‌ها استفاده شده است.
دور جدید حملات قرارگاه حمزه سیدالشهداء(ع) نیروی زمینی سپاه بر علیه مواضع و مقرهای گروهک‌های تروریستی مستقر در اقلیم شمال عراق از صبح امروز آغاز شده است. بنابر این گزارش در این عملیات‌ها از موشک‌های نقطه‌زن ۳۶۰ نیروی زمینی سپاه و همچنین پهپادهای انتحاری موجود در سازمان رزم این نیرو برای هدف قرار دادن مقرها و اماکن تجمع تروریست‌ها استفاده شده است.
قرارگاه حمزه سیدالشهدا نیروی زمینی سپاه، با موشک‌های نقطه زن و پهپادهای انهدامی مقرهای تروریت‌های تجزیه طلب را هدف قرار داد.
سردار حاجیان به تشریح عملکرد پهپادها در ماموریت اربعین پرداخت و گفت: مسائل ترافیکی در اولویت کار پرنده‌های بی‌سرنشین است.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی وظیفه پهپادها در ماموریت اربعین را تشریح کرد و گفت: با روش های سنتی و قدیمی نمی شود ترافیک را مدیریت کرد.
روند تحولات میان رژیم صهیونیستی و لبنان در سمت و سویی حرکت می کند که سبب شده است، برخی تحلیلگران از قریب الوقوع بودن جنگ میان حزب الله و رژیم صهیونیستی خبر بدهند.
فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: ما از حوزه ساخت و تولید هواپیماهای بدون سرنشین عبور کرده‌ و به حوزه تولید زیر سامانه‌های عملیاتی پهپادها ورود کرده‌ایم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ