نمایندگان مجلس شورای اسلامی جهت تامین نظر شورای نگهبان، طرح کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی را اصلاح کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی جهت تامین نظر شورای نگهبان طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت را اصلاح کردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در هفته جاری به بررسی ایرادات شورای نگهبان به طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت می‌پردازند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در هفته جاری به بررسی ایرادات شورای نگهبان به طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت می‌پردازند.
نمایندگان در جلسه امروز ضمن اصلاح طرح حمایت از گزارشگران فساد، خشم و انزجار خود از حمله تروریستی به حرم شاهچراغ (ع) را اعلام داشتند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی جهت تامین نظر شورای نگهبان طرح ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره بها را اصلاح کردند.
بهارستان‌نشینان با موافقت با بررسی لایحه یک فوریتی حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب ( حمایت از سلامت اجتماعی ) در قالب اصل ۸۵ قانون اساسی، گامی مهم در جهت قانونمند کردن حوزه حجاب و عفاف کشور برداشتند.
نایب رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی خواستار تسریع در بررسی طرح ساماندهی نیروی انسانی آموزش و پرورش در صحن مجلس شد.
نماینده مردم بابل در مجلس گفت: انتظار می‌رود طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در اولویت بررسی مجلس قرار گیرد و زودتر تعیین تکلیف شود.
نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح ساماندهی کارکنان دولت باید بدون هیچ تعللی و در اسرع وقت تعیین تکلیف شود.
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از رفع بخشی از ایرادات شورای نگهبان به طرح ساماندهی و کنترل بازار اجاره بهای املاک مسکونی در نشست امروز این کمیسیون خبر داد.
فرماندار تهران گفت:طرح ساماندهی رودخانه کن در محدوده امامزاده داود (ع) تصویب و جهت اجرا ابلاغ شد.
محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز مجلس و در جریان رای‌گیری ماده ۱۴ طرح ساماندهی بازار اجاره بهای مسکن بیان کرد: ۶۵ نفر از نمایندگان در رای‌گیری شرکت نکردند، بنده از همین جا به دوستان انفورماتیک اعلام می‌کنم که این دستور را به عنوان یک ابلاغیه اجرا کرده و از این پس کسانی که در رای‌گیری‌ها شرکت نمی‌کنند حتما اسامی آن‌ها اعلام شود.
درست در روز‌هایی که تب و تاب بازار اجاره در مسیر اوج گرفتن است، نمایندگان مجلس نیز در جریان ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون عمران در مورد طرح دو فوریتی کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی با ماده ۱۱ این طرح موافقت کردند.
رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی آخرین وضعیت بررسی طرح ساماندهی اجاره بهای مسکن در مجلس را تشریح کرد.
عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به ضروروت برخورد با سوداگران و قیمت‌گذاری‌های کاذب در بنگاه‌های املاک و سایت‌ها گفت: تا تصویب نهایی طرح ساماندهی املاک مسکونی به منظور جلوگیری از افزایش قیمت‌‌گذاری‌های کاذب و کاهش تلاطم بازار باید قیمت از سایت‌ها حذف شود.
عضو شورای شهر تهران گفت: در جلسه صبح امروز طرح ساماندهی تئاتر شهر ارائه شد و مواردی که ما در نظر داشتیم در آن رعایت شده است.
عضو شورای شهر تهران گفت: در جلسه صبح امروز طرح ساماندهی تئاتر شهر ارائه شد و مواردی که ما در نظر داشتیم در آن رعایت شده است.
عضو شورای شهر تهران گفت: در جلسه صبح امروز طرح ساماندهی تاتر شهر ارائه شد و مواردی که ما در نظر داشتیم در آن رعایت شده است.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز، با تصویب جزییات طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت، سازوکار استخدام نیرو‌ها در دستگاه‌های اجرایی را تعیین کردند.
در جلسه علنی امروز مجلس، طرح ساماندهی کارکنان دستگاه های موضوع ماده ۲۹ قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران تصویب شد.
شهردار منطقه ۱۲ گفت: از ابتدای هفته، خیابان مولوی حدفاصل چهارراه مولوی تا میدان محمدیه که مشکلاتی به دلیل تجاوز کهنه‌فروشان در معابر رفت‌وآمد شهروندان ایجاد کرده، همچنین مشکلات ترافیکی، بهداشتی و اقتصادی که از سوی کهنه‌فروشان به وجود آمده، طرح ساماندهی به صورت روزانه انجام می‌شود.
طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت با نظر رئیس مجلس و برای بررسی بیشتر به کمیسیون اجتماعی ارجاع شد.
طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت با نظر رئیس مجلس و برای بررسی بیشتر به کمیسیون اجتماعی ارجاع شد.
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از بررسی طرح ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی در جلسه کمیسیون متبوع خود خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ