تبریز- رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: توزیع میوه شب عیدو کالاهای اساسی ماه مبارک رمضان از ۲۰ اسفند ماه در استان آغاز می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس ستاد عتبات کربلا گفت: در تأمین غذا و آب برای زوار وجود ندارد و از روز نخست ماه صفر تاکنون حداقل هر وعده ۸ هزار پرس غذا توزیع شده است.
معاون برنامه‌ریزی و بودجه کمیته امداد از توزیع ۵۵ هزار قلم لوازم ضروری منزل بین خانواده‌های تحت حمایت خبر داد.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان تهران از توزیع یک میلیون و ۶۰۰ هزار پرس غذای گرم میان نیازمندان در قالب طرح اطعام حسینی (ع) خبر داد
تبریز- رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی از توزیع مرحله اول اقلام اساسی در ایام محرم به میزان ۱۲۰۳ تن خبر داد و گفت: توزیع کالاهای اساسی بین هیئات مذهبی تا پایان ماه صفر ادامه دارد.
تبریز- رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی از توزیع مرحله اول اقلام اساسی در ایام محرم به میزان ۱۲۰۳ تن خبر داد و گفت: توزیع کالاهای اساسی بین هیئات مذهبی تا پایان ماه صفر ادامه دارد.
با توجه به کاهش فروش بلیت جام جهانی زنان که نیوزلند و استرالیا میزبان مشترک آن هستند، یک اسپانسر تصمیم گرفت 20000 بلیت رایگان بین هواداران در نیوزلند توزیع کند.
در هر گوشه ای از میدان امام حسین تهران عوامل اجرایی به مردمی که برای مهمانی غدیر آمده اند کمک رسانی می کنند.
یک قناد تمام شیرینی مغازه هایش را بین میهمانان عید غدیر توزیع می‌کند.
مدیر سامانه هوشمند سوخت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از اجرای طرح آزمایشی عرضه سوخت از طریق کارت بانکی در یک جایگاه شهر تهران خبر داد و گفت: در صورت موفقیت‌آمیز بودن مراحل آزمایشی و صدور مجوزها، در مرحله نخست این طرح، توزیع بنزین سوپر از طریق کارت بانکی آغاز خواهد شد.
رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر به بیان توضیحاتی درباره اقدامات انجام شده توسط این سازمان در اعیاد قربان و غدیر پرداخت و از توزیع گوشت قرمز بین نیازمندان به همین مناسبت خبر داد.
معاون بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی در نامه ای رفع محدودیت صادرات سیب و پرتقال را خواستار شد اتین در حالی است که در توزیع میوه ایام نوروز مردم نسبت به کمبود این اقلام گلایه مند بودند.
رصد میدانی خبرنگار مهر در برخی شهرستان ها حاکی از این بود که توزیع میوه دولتی تقریبا از سوم فروردین متوقف شده و تقاضا برای خرید سیب و پرتقال دولتی بی پاسخ ماند.
مدیر سازمان تعاون روستایی استان تهران گفت: توزیع میوه طرح تنظیم بازار تهران در استان تهران آغاز شده است.
مدیر بهره‌برداری سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران از توزیع میوه‌های ویژه شب عید از بعد از ظهر جمعه در میادین ۲۲ گانه خبر داد.
اصفهان- مدیر سازمان تعاون روستایی استان اصفهان گفت: یک هزار و ۱۰۰ تُن میوه شب عید تامین شده و از پنجشنبه ۲۵ اسفندماه با ۱۰ درصد زیر قیمت روز بازار در سطح استان اصفهان عرضه می‌شود.
رئیس سازمان تعزیرات حکومتی گفت: دسترسی مردم به میوه با کیفیت حق آنهاست و تعزیرات حکومتی توزیع میوه از میدان تره بار اصلی تا میادین شهرداری را با اولویت بررسی می‌کند.
مشهد ـ مدیر تعاون روستایی خراسان رضوی گفت: تامین و توزیع میوه تنظیم بازار شب عید استان در سال ۱۴۰۲ توسط بخش خصوصی و مجموعا با ۸۰۰ تن سهمیه انجام می‌شود.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران از توزیع ۴هزار و ۵۰۰تن گوشت قرمز منجمد در سطح فروشگاه های زنجیره ای و میادین میوه و تره بار و اصناف خبر داد.
مشهد- مدیر سازمان تعاون روستایی خراسان رضوی گفت: تامین و توزیع ۲۰۰ تن میوه تنظیم بازار شب عید شامل ۱۰۰ تن سیب زرد و ۱۰۰ تن پرتقال تامسون در استان قطعی شده است.
معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: واردات روزانه گوشت گرم و فرآیند توزیع و عرضه در بازار برای کاهش قیمت آن تا پایان اردیبهشت سال آینده ادامه دارد.
معاون سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران از عرضه ۱۲ تن گوشت در میادین میوه و تره بار شهرداری خبر داد و گفت: تاکنون ۷۵۰ کیلوگرم در میدان جلال آل احمد توزیع شده است.
در دو ماه اخیر قیمت گوجه فرنگی با افزایش ۶۲.۵ درصدی رتبه دار نخست در بین سبزی جات پرمصرف خانوارهای ایرانی بوده و پیاز قرمز با افزایش ۴۶.۶۷ درصدی در جایگاه دوم ایستاده است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران گفت: تاکنون بالغ بر ۲۱۲۰ تن گوشت قرمز منجمد از طریق سامانه هوشمند در غرف میادین میوه و تره‌بار، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، صنوف و ... توزیع شده است.
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار با بیان اینکه کیفیت مطلوب محصولات، خط قرمز میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران است، گفت: از توزیع محصولات با کیفیت نامناسب جلوگیری می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ