اصفهان- استاندار اصفهان گفت: خروجی سد زاینده رود از شامگاه فردا پنجشنبه ۲۰ بهمن ماه به منظور توزیع آب برای کشت کشاورزان شرق اصفهان بازگشایی می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اهواز - دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان گفت: پرونده فوت دو کودک اهوازی از طریق سقوط در دریچه‌های روباز فاضلاب شهری، با صدور کیفرخواست به دادگاه ارسال شده اند.
بر اساس اطلاعات منتشر شده از این تصویر، وضعیت دریاچه‌های وان درترکیه، سوان در ارمنستان و ارومیه در ایران نشان داده شده است.
کابین‌های پورشه‌هایی که کوپه هستند، طراحی کلاسیکی دارند و مانند مدل‌های دیگر مثل ماکان و کاین و پانامرا و...، به راحتی تغییر نمی‌کنند. در فضای داخلی باکستر نسل چهارم، فرمان ۳ پره کلاسیک پورشه، در کنار دریچه‌های دایره‌ای شکل و همچنین کنسول وسط شیب‌دار، بیشترین خودنمایی را دارند. از مصادیق کلاسیک بودن طراحی این بخش، می‌توان به کیلومترشمار آنالوگ آن اشاره کرد.
طبیعی است که دشمن بیش از هر چیزی افکار عمومی را هدف قرار داده‌است. تلاش برای رودررو قرار دادن قشر زن مقابل حاکمیت هنوز دریچه‌هایی از امیدواری را در ذهن و روان ضد انقلاب زنده نگه داشته‌است.
اگر ساکن پایتخت هستید برای رفع خستگی و روزمرگی می‌توانید به دریاچه‌های نزدیک تهران سر بزنید.
اطراف تهران دریاچه‌های زیادی وجود دارد که برای یک سفر یک روزه بسیار مناسب هستند.
علیرضا ارسطویی گفت: بر اساس دستورالعمل‌های بهره‌برداری از سد لتیان و به منظور تخلیه بخشی از رسوبات مخزن سد، مطابق روال سال‌های قبل، عملیات فلشینگ و بازگشایی دریچه‌های تخلیه رسوب سد لتیان، در روز دوشنبه مورخ ۱۹ تیر ماه سال جاری انجام خواهد شد.
این عکس‌ها مثل دریچه‌ای برای نگاه کردن به دورانی کاملا متفاوت هستند؛ زمانی که نخستین مظاهر تکنولوژی و فرهنگ غربی در حال ورود به ایران بود، اما زندگی مردم هنوز همان سبک و سیاق قدیمی را داشت.
سرمربی تیم کشتی فرنگی سپاهان گفت: واقعیت این است که شاید آمدن مربی روس به‌عنوان مربی تیم ملی کشتی آزاد دریچه جدیدی برای ما باز کند و چکش‌ کاری‌هایی در بعضی از فنون داشته باشد.
اسماعیل گرامی‌مقدم نوشت: انتخابات در ایران هم باید در مسیر رشد و پیشرفت قرار بگیرد، اما متاسفانه نحوه تصمیم‌سازی‌های انتخاباتی در قانون جدید به گونه‌ای است که آخرین دریچه‌های افزایش مشارکت‌های مردمی را هم می‌بندد. برخی جریانات، قدم به قدم و گام به گام در حال ایجاد محدودیت برای احزاب، مردم و افراد منتخب هستند.
اهواز- فرمانده انتظامی اهواز از دستگیری سارق دریچه‌های فاضلاب با ۱۸ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
دانشمندان در فاصله چند متری یک ایستگاه شلوغ قطار در قلب پاریس موفق به کشف پنجاه قبر در یک گورستان باستانی شدند. این آرامگاه دریچه‌ای نادر به زندگی ساکنان لوتتیا، پایتخت فرانسه در حاشیه رود سن در قریب به دوهزار سال پیش می‌گشاید. جالب است که طی این همه سال با وجود عملیات فراوان احداث جاده و حتی تاسیس ایستگاه قطار پورت رویال در سال ۱۹۷۰، این گورستان مدفون هیچگاه مورد توجه قرار نگرفته بود. تا این که برنامه ریزی برای احداث یک خروجی جدید برای ایستگاه قطار منجر به انجام کاوش‌های باستانشناسی در منطقه شد.
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان سردشت گفت: همچنین بر اثر باران شدید و طغیان رودخانه‌ها، چندین دهنه پل نیز دچار آبگرفتگی شد که راهداران در مسیر سردشت - پیرانشهر دو دهنه پل را که بر اثرطغیان رودخانه دریچه‌های آن‌ها مسدود شده بود پاکسازی و مسیر آب را رهاسازی کردند.
صدف‌های مروارید آب شیرین که به شدت در خطر انقراض هستند در دو دریاچه اسکاتلند کشف شده‌اند.
صندلی‌های ردیف دوم در پیکاپ دوکابین فوتون G۷ بنزینی اتوماتیک بیشتر شبیه به نیمکت هستند و آنچنان زاویه ندارند اما شاید حضور دریچه‌های تهویه‌ هوای اختصاصی در این قسمت، حس و حال راحت‌تری را خلق کند.
کابین پر از نمایشگر؛ این تنها ایده‌ای است که طراحان خودرو‌های چینی در طراحی کابین به کار می‌گیرند. نمایشگر عمودی بزرگ و کشیده و نمایشگر کیلومترشمار، در کنار طراحی خاص دریچه‌های تهویه هوا و کنسول وسط و همچنین فرمان خوش فُرم D کات، از عوامل جذابیت آفرین در این کابین هستند.
دانشمندان موفق شدند نمونه‌های ۵۰ هزار ساله یخ را از اعماق یک یخ‌تاق در قطب جنوب بیرون بکشند. این استوانه عظیم یخ، دریچه‌ای به گذشته دور است و از طریق آن می‌توان به تاریخچه تغییرات آب و هوای زمین و سطوح گاز‌های گلخانه‌ای و حتی دمای زمین پی برد.
در منطقه‌ای که زلزله اتفاق افتاده بیش از ۳۰ سد بزرگ و کوچک وجود داشته که همگی ترک خورده‌اند و این ترک خوردگی طبیعی است. همچنین سد آتاتورک نیز ترک خورده است و دریچه‌های آن را باز کرده‌اند که آسیب بیشتری را متحمل نشود و آن را تعمیر کنند.
زاهدی، چاقی را از دیگر علل نارسایی دریچه‌های قلبی و علل ایجاد واریس برشمرد و ادامه داد: وقتی فرد دچار اضافه وزن می‌شود هر چقدر که فشار بیشتری به اندام‌ها وارد شود زمینه نارسایی دریچه‌ها و ماندن خون در سیاهرگ‌ها و به دنبال آن ایجاد واریس را فراهم‌ می‌کند.
سیاهرگ‌ها خون را از اندام‌ها به سمت قلب برمی‌گردانند در واقع این رگ‌ها دریچه‌هایی دارند که باعث می‌شود در راه برگشت، خون به سمت پایین بازگشت نکند و اگر این دریچه‌ها دچار نارسایی شوند با باقی ماندن خون در سیاهرگ‌ها، رگ‌های واریسی ایجاد می‌شود.
کمتر از دو هفته پس از آنکه یک گلوله آتشین درخشان از فراز "دریاچه‌های بزرگ"(The Great Lakes) گذر کرد، شهاب سنگ دیگری در شمال شرقی ایالات متحده دیده شد.
پژوهشگران با انجام مطالعه‌ای دریافتند که رواناب یخبندان احتمالا باعث رخ دادن "سرریز ویروسی" در دریاچه‌های مرتفع قطب شمال می‌شود. با این وجود، خوشبختانه احتمال آن که این رویداد باعث بروز یک پاندمی شود بسیار اندک به نظر می‌رسد.
مجید نوری پسر حمید نوری در خصوص پرونده پدرش گفت: هزار روز است که پدرم انفرادی است و حتی برای دادن یک لیوان از دریچه‌ای کوچک اقدام می‌کنند. ۴۰ روز تا تجدید نظر باقی مانده، اما هنوز حکم را نخوانده است.
مدیر گروه مقاوم‌سازی پل‌ها گفت: دزدی یکی از آسیب‌های جدی و پرمخاطره در حوزه نگهداشت این دسته از زیرساخت‌ها است که پیشگیری از آن با توجه به سرقت اجزای فلزی عرشه، گاردریل‌ها و دریچه‌های سیستم زهکشی در تعدادی از پل‌های شهر تهران در دستور کار قرار گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ