وزیر خارجه آلمان امروز در سخنانی با تأکید بر «نقش پکن در خاتمه جنگ اوکراین» اعلام کرد: درگیری نظامی میان چین و تایوان سناریویی مخوف است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر خارجه آلمان اعلام کرد که اوکراین در نهایت به عضویت اتحادیه اروپا درمی‌آید.
«آنالنا بائربوک» وزیر خارجه آلمان مدعی شد که اتحادیه اروپا روز دوشنبه (امروز) درباره اعمال تحریم‌های تازه علیه ایران تصمیم‌گیری می‌کند.
«آنالنا باربوک» وزیر امور خارجه آلمان روز چهارشنبه در توییتی نوشت که تایید حکم اعدام برای «جمشید شارمهد» قابل قبول نیست. وی مدعی شد که روند دادرسی جمشید شارمهد هرگز عادلانه نبوده است. وزیر خارجه آلمان در ادامه گفت که برلین از ایران می‌خواهد که فورا این قضاوت را لغو کند.
وزیر خارجه آلمان مدعی شد که اگر چین به روسیه کمک نظامی ارسال کند، این مسئله با قوانین بین المللی در تعارض خواهد بود.
وزیر خارجه آلمان امروز در کنفرانس خبری مشترک با همتای صهیونیست خود ادعاهایی را علیه ماهیت صلح آمیز برنامه هسته‌ای ایران مطرح کرد.
«آنالنا بائربوک» وزیر خارجه آلمان در کنفرانس امنیتی مونیخ در اشتباهی عجیب وقتی از او پرسیده می‌شود که آیا اوکراین این شانس را دارد که در طولاتی مدت در امنیت باشد حال آنکه «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه همچنان در قدرت باشد، که وی پاسخ داد اگر پوتین سیاست‌هایش را ۳۶۰ درجه تغییر ندهد، خیر. بر اساس اصول اولیه ریاضیات، ۳۶۰ درجه با صفر درجه منطبق می‌باشد و وزیر خارجه آلمان باید به جای ۳۶۰ درجه از ۱۸۰ درجه استفاده می‌کرد.
وزیر امور خارجه آلمان امروز در کنفرانس خبری مشترک با همتای فنلاندی خود در هلسینکی گفت: درخواست پیوستن فنلاند و سوئد به ناتو باید تصویب شود.
«آالنا بائربوک» وزیر خارجه آلمان اعلام کرد: «به‌طور فشرده در حال کار روی بسته تحریمی جدید بوده و تصمیم داریم هفته آینده آن را به تصویب برسانیم».
آنالنا بائربوک گفت: «هفته گذشته روشن کردم که ما بسته دیگری از تحریم‌ها را به اجرا خواهیم گذاشت، و این‌که بررسی کنیم چطور می‌توانیم سپاه پاسداران را به عنوان سازمانی تروریستی معرفی کنیم».

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ