اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارنی چوکووئمکا که در دیدار مقابل وستهم اولین گل چلسی را به ثمر رسانده بود در نیمه دوم مصدوم شد و جای خود را به میخایلو مودریک داد.
در فاصله دو روز مانده به شروع مسابقات قهرمانی آسیا تب والیبال در ارومیه به بالاترین حد ممکن رسیده است.
یکی از این مبین نصری و مهدی جلوه از تیم ملی والیبال خط خواهد خورد.
نه کادر فنی و نه بازیکنان رئال پس از بازی با بیلبائو حاضر به مصاحبه با شبکه پخش کننده مسابقه نشدند که خلاف قوانین لالیگاست.
بعد از خط خوردن نام کیلیان امباپه از فهرست پی‌اس‌جی برای دیدار فردا مقابل لوریان، رسانه‌های فرانسوی اعلام کردند ناصر الخلیفی این بازی را در ورزشگاه پارک دو پرنس تماشا خواهد کرد.
عدم حضور امباپه در تور تابستانی پی‌اس‌جی به دودستگی در اردوی این تیم منجر شده و سفر پاریسی‌ها به ژاپن را با معضل مواجه کرده است.
طبق محاسبات بلومبرگ، ارزش بازار علی بابا که "جک ما"، یکی از موسسان آن بوده است، ۴۵ درصد (۶۲۰ میلیارد دلار) از اوج خود در سال ۲۰۲۰ کاهش پیدا کرده است.
کریمایی گفت:: صنعت پتروشیمی ۱۲۰ میلیون تن محصول پتروشیمی به ارزش ۶۱ میلیارد دلار طی سال‌های ۱۳۹۷ تا ۱۴۰۱ با وجود تحریم‌ها صادر کرده که ۸۱ درصد آن به سامانه نیما تزریق شده است.
قیمت طلا روز جمعه و پیش از تعطیلی بازار به دلیل افزایش ارزش دلار و اظهارات تندرو مقامات فدرال رزرو، به سمت بزرگ‌ترین کاهش هفتگی خود در بیش از چهار ماه گذشته رفت.
هیچ بعید نیست که سهام اوج گرفته ریکاردو ساپینتو در فوتبال ایران سقوط کند.
کارشناس مسکن گفت: با توجه به ریزش سنگین قیمت دلار، قیمت مسکن پایتخت بین 5 تا 15 درصد نسبت به اوج قیمت در دو هفته گذشته کاهش داشته است.
قیمت طلا در روز جمعه و پیش از تعطیلی بازار، در حالی که بازار برای افزایش نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا در ماه‌های آتی آماده می‌شود، به پایین‌ترین حد خود در هشت هفته اخیر سقوط کرد.
هواداران اتلتیکو مادرید در آستانه دربی امشب مقابل رئال مادرید بار دیگر وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی رئال، را هدف گرفته و خبرساز شدند.
شاخص‌های سهامی در نخستین روز معاملاتی بهمن ماه فروریختند؛ هرچند تا پیش از این دماسنج اصلی تالار شیشه‌ای در چند قدمی عبور از سقف ۲۸‌ماهه خود یعنی زمانی‌که شاخص‌کل در محدوده کانال ۷/ ۱‌میلیون‌ واحدی قرار داشت، دچار تعلل شده‌بود، اما در نهایت چرخش مسیر نقدینگی در جریان دادوستدهای بورس تهران و فرابورس ایران موجب شد تا معامله‌گران شاهد روزی منفی در بازار سهام کشور باشند و همچنان رویای ورود به این کانال در اذهان بورس‌‌‌‌‌‌‌بازان باقی‌بماند. نشانه رفتن نوک پیکان غربی‌‌‌‌‌‌‌ها به بخش‌های مختلف ارز‌‌‌‌‌‌‌آور ایران در حقیقت موضوعی است که می‌تواند عدم‌قطعیت‌ها در اقتصاد سیاسی کشور را تشدید کند.
وقتی ما سرعت غلبه سویه BA۵ را در اروپا را رصد می‌کنیم، می‌بینیم با شیوع سویه BQ۱ سرعت انتقال این بیماری افزایش یافته است، در حالی که از زمان آخرین تزریق واکسن عمومی کرونا زمان زیادی گذشته و جمعیت چشمگیری از مردم کشورمان نیز دوز سوم و چهارم کرونا را تزریق کرده اند و پیش بینی می‌شود، در یک تا یک و نیم ماه آینده دچار پیک جدید کرونا خواهیم شد و به اوج خود می‌رسد.
از زمان آخرین تزریق واکسن عمومی کرونا زمان زیادی گذشته و جمعیت قابل توجهی از مردم کشورمان نیز دز سوم و چهارم کرونا را تزریق کرده اند و پیش بینی می‌شود ظرف یک الی یک و نیم ماه آینده دچار پیک جدید کرونا خواهیم شد و به اوج خود می‌رسد.
امین عینک‌چی، بازرس اتحادیه داروخانه‌داران گفت: داروخانه‌ها تقریبا از موج ششم و هفتم انواع سرم‌ها را نداشتند. نباید کاری به صحبت‌های وزیر و سخنگوی وزارت بهداشت داشته باشیم. حالا که هنوز پیک هشتم کرونا اوج نگرفته، کافی است سری به داروخانه‌ها بزنید، از دو ماه پیش سرم را نداشته‌اند و دچار مشکل بودند.
کامران ندری اقتصاددان با تاکید بر اینکه در حال حاضر جامعه به یک وضعیت دو قطبی دچار شده است، است ادامه داد: به نوعی یک اقلیت ثروتمند در مقابل در برابر اکثریت فقیر جامعه قرار گرفته‌اند و این شکاف طبقاتی که روز به روز افزایش پیدا می‌کند، باعث می‌شود جامعه و اقشار مختلف نسبت به ناکارآمدی دولت انتقاد داشته باشند و اعتراضات علنی شود و ابراز ناراحتی به اوج خود برسد، زمانی در اقتصاد چنین اتفاقی رخ می‌دهد که در بلندمدت تورم داشته باشیم و این شکاف طبقاتی روز به روز عمیق‌تر شود که نتیجه آن نیز اعتراضات علنی است که امروز در کف جامعه شاهد آن هستیم، بنابراین به اعتقاد بنده به نظر می‌رسد محرک اصلی چنین وضعیتی نیز عامل اقتصاد باشد، زیرا در این شرایط مردم از احساس تبعیض و بی‌عدالتی که در جامعه وجود دارد به ستوه آمده‌اند و می‌خواهند به هر نحوی که شده اعتراض خود را در این زمینه بیان کنند.
بحران دارو به اوج خود رسید؛ آن‌چنان‌که نمایندگان مجبور شدند وزیر بهداشت را به مجلس فرا بخوانند و او را درباره طرح دارویار مورد بازخواست قرار دهند؛ اما توضیحات وزیر قانع‌کننده نبود و در نهایت محمدباقر قالیباف تا ابتدای زمستان به وزیر فرصت داد تا بحران موجود را حل و فصل کند.
نشست تخصصی تشریح محورهای برگزاری اولین جشنواره ایده تا محصول صنعت ارتباطات به همت مرکز تحقیق‌وتوسعه همراه اول و با همکاری سی‌امین کنفرانس بین‌المللی مهندسی برق و سندیکای مخابرات برگزار شد.
رهبر انقلاب همکاری‌های بلندمدت ایران و روسیه را جداً‌ و عمیقاً‌ به نفع هر دو کشور خواندند و خطاب به آقای پوتین گفتند: جنابعالی و رئیس‌جمهور ما هر دو اهل اقدام و پیگیری هستید؛ بنابراین همکاری های دو کشور در این دوره باید به اوج خود برسد.
تازه‌ترین ساخته کریستوفر نولان از چنان قدرتی برخوردار است که با وجود اکران در اوج دوران شیوع کرونا، توانست سیلی از تماشاگران را به سالن‌های سینما بکشاند و هرچند به فروشی میلیارد دلاری نرسید، موفقیت چشمگیر داشت؛ اثری ۱۵۰ دقیقه‌ای که همه منتقدین درباره‌اش هم‌رای نیستند.
بسته ویدیویی «تابناک»؛ مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ