اتحادیه جهانی کشتی میزان جایزه نقدی برای نفرات برتر مسابقات رنکینگ و همچنین کشتی‌گیر برتر سال ۲۰۲۳ را اعلام کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این حملات تا سال ۱۹۴۱ ادامه یافت و همه گیری حتی پس از پایان جنگ جهانی دوم گسترش یافت، زیرا ریشه کنی آن تنها در سال ۱۹۴۷ کامل شد. در تمام این سال ها گزارش شد که بیش از ۵۰۰۰۰۰ نفر در اثر طاعون بوبونیک جان خود را از دست دادند.
رباط کریم- فرماندار رباط کریم از آغاز برداشت انگور در این شهرستان خبر داد و گفت: پیش بینی می شود، بیش از ۵۰ هزار تُن محصول از باغات رباط کریم تا اواخر شهریورماه برداشت شود.
یک رسانه عراقی مدعی شد باشگاه پرسپولیس به ایمن حسین مهاجم تیم ملی عراق پیشنهاد ۵۰۰ هزار دلاری داده است.
تقاضای مصرف برق در کشور روز گذشته به ۷۱ هزار و ۵۹۰ مگاوات کاهش یافت. این در حالی است که تقاضای مصرف برق همچنان بالا بوده و ضرورت مدیریت مصرف برق به خصوص در بخش خانگی وجود دارد.
نهضت برقی سازی حمل‌ونقل شهر تهران با توافق وزارت صمت و شهرداری تهران از امروز آغاز شد.
اسناد مالکیت حدنگاری 2 شرکت بزرگ شرکت‌ بعد از ۵۰ سال با مساحت ۶۳ هزار و ۵۹۰ هکتار در استان اردبیل، با حضور رئیس سازمان ثبت به این شرکت‌ها تحویل داده شد.
تاسیس بانک و بیمه مشترک ایران و سوریه و اعزام سالیانه ۵۰هزار زائر به دمشق بخشی از سند همکاری تهران و دمشق است.
امیر قاسمی اظهار داشت: همچنین ۱۱ غرفه استقبال از مسافران نوروزی نیز در مبادی ورودی شهر تهران از جمله فرودگاه امام خمینی (ره)، فرودگاه مهرآباد، پایانه‌های شرق، جنوب، غرب و بیهقی، ایستگاه راه‌آهن، محور‌های ورودی قم، کرج و خاوران و بوستان مسافر پیش‌بینی شده است که در این غرفه‌ها علاوه بر ارایه خدمات راهنمایی به مسافران، برنامه‌های فرهنگی و جشن اجرا می‌شود.
اهواز- مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اعلام اینکه بالغ بر ۵۰هزار متر مربع به فضاهای ورزشی دانش آموزی افزوده شد، گفت: بیش از ۷۰۰میلیارد ریال تجهیزات کارگاهی به هنرستان‌های استان اختصاص یافت.
هفته گذشته شاخص کل بورس با ریزش بیش از ۷۵ هزار واحدی مواجه شد.
برای اولین بار ۵۰۰هزار ربع سکه در بورس کالا شنبه ۲۴ دی ماه عرضه خواهد شد. ؛ فرآیند خرید ربع سکه را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: بنیاد شهید طرحی برای ساخت ۵۰هزار واحد مسکونی با زمین‌های تحت تملک خود تدوین کرده که برای تأمین منابع مالی و پرداخت تسهیلات در این مسیر به کمک دولت نیازمند است.
شاخص کل بورس تهران امروز با رشد ۲۵ هزار واحدی به جایگاه یک میلیون و ۵۹۰ هزار واحد رسیده است.
کمیته امور اسرا و آزادگان فلسطین اعلام کرد که رژیم صهیونیستی از سال ۱۹۶۷ تاکنون بیش از ۵۰ هزار کودک فلسطینی را بازداشت کرده است.
یکی از کارگران شرکت ریسندگی کاشان درباره توجه ویژه حسن تفضلی به زندگی کارگرانش، تعریف می‌کند: «یک روز ارباب همه متصدی‌ها و سرپرست‌ها را جمع کرد و گفت هر کارگری که می‌خواهد خانه بخرد ۳۰۰هزار تومان، هرکه می‌خواهد تعمیر کند ۵۰هزار تومان و هرکس که ساختمان سازی نیمه کاره دارد ۱۰۰هزار تومان می‌تواند مساعده بگیرد و ماهی هزار تومان از حقوقش کم می‌کنیم. تمام کارگران خانه دار شدند.» ارباب تفضلی همیشه به این فکر می‌کرد که کارگران نیز باید از سود کارخانه و موفقیتی که به‌دست می‌آید، بهره ببرند برای همین هر از چندی سود شرکت را بین کارگران تقسیم می‌کرد.»
مدیر داخلی مرکز گفت: به‌طور تقریبی، خدمات ماساژ‌های غیرپزشکی در منزل از ۸۰۰هزار تومان تا یک میلیون و ۵۰۰هزار تومان است که البته احتمال افزایش آن با توجه به ارزش‌های افزوده درخواست‌های مشتریان، وجود دارد. ماساژ‌های پزشکی هم هزینه‌هایی بین یک میلیون تا ۲ میلیون را دربرمی‌گیرد.
رییس سازمان ثبت احوال کشور گفت: سالانه حدود ۳میلیون و ۵۰۰هزار تا ۴ میلیون شناسنامه جدید صادر می‌شود، اما امکان دارد این شناسنامه‌ها درخواست‌های تکراری هم باشند یعنی مثلا مواردی که فرد قصد عکس دار کردن شناسنامه را دارد و یا شناسنامه مخدوش یا مفقود شده است.
اگر گل دقیقه ۹۴ را از عراق نمی‌خوردیم، شاید حالا ویلموتس سرمربی ایران بود. نتایج قابل پیش‌بینی نیست.
منابع فلسطینی گزارش دادند که نماز جمعه این هفته مسجدالاقصی با وجود ممانعت رژیم صهیونیستی از ورود نمازگزاران، با حضور ۵۰ هزار فلسطینی برگزار شد.
دانشمندان کانادایی در منطقه قطب شمال این کشور و در منطقه‌ای بسیار سرد و خشن برای حیات، میکروب‌هایی را کشف کردند که به باور آن‌ها می‌تواند نمونه حیات موجود در بخش‌هایی از سیاره مریخ را توجیه کند.
بنا بر اعلام رسمی گوگل این خرابی «مربوط به نقص در خنک‌سازی» یکی از ساختمان‌ها بوده و در ساعت ۱:۱۳ ۶:۱۳ بعد از ظهر به وقت محلی آغاز شد.
بایدو طراحی جدید خود را به عنوان راهی برای آزاد کردن فضا برای چیز‌هایی مانند «صندلی اضافی، دسک تاپ، یا کنسول‌های بازی» عرضه کرده است.
شاخص کل بورس یکشنبه ۷ فروردین ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۱۲۷۳۰ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۰۳ هزار و ۵۹۰ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۱ را بخوانید.
شاخص کل بورس دوشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۱۲۷۳۰ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۰۳ هزار و ۵۹۰ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۱ را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ