قیمت طلا امروز سه‌شنبه کاهش یافت و و به سمت بزرگترین کاهش ماهانه خود از ژوئن ۲۰۲۱ پیش رفت زیرا افزایش قریب‌الوقوع نرخ بهره توسط فدرال رزرو آمریکا جذابیت دارایی‌های بدون بازده را کاهش داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پرواز قیمت مرغ در حالی است که هم برای نهاد‌های دامی و هم برای گوشت مرغ، ارز دولتی تخصیص و تامین می‌شود، اما آن گونه که پورابراهیمی گفته است: اگر حتی مرغ با قیمت آزاد هم به کشور وارد می‌شد حتی به نرخ ۹۰ یا ۱۰۰ هزار تومان هم نمی‌رسید!
پرواز قیمت مرغ در حالی است که هم برای نهاد‌های دامی و هم برای گوشت مرغ، ارز دولتی تخصیص و تامین می‌شود، اما آن گونه که پورابراهیمی گفته است: اگر حتی مرغ با قیمت آزاد هم به کشور وارد می‌شد حتی به نرخ ۹۰ یا ۱۰۰ هزار تومان هم نمی‌رسید!
این جت خصوصی شرکت فرانسوی داسو "فالکون ۱۰ ایکس" نام دارد هواپیمایی مجلل و ۷۵ میلیون دلاری که قرار است از سال ۲۰۲۵ میلادی پرواز کند و لقب "پنت هاوس آسمان ها" را از آن خود کرده و با بمباردیه گلوبال ۷۵۰۰ مقایسه می‌شود.
بسکتبال استان همدان سال‌هاست که از سطح اول بسکتبال کشور فاصله گرفته و این روزها براساس تغییرات ساختاری و اساسی که در هیأت این رشته ورزشی رخ داده، روزهای شلوغی را سپری می‌کند و احیاء شده و در اندیشه پرواز به قله‌های مرتفع سروقامتان سطح برتر کشور است.
طبق برآورد‌های CSIS، ساخت هواپیمای C ۹۱۹، تا امروز حدود ۴۹ میلیارد دلار هزینه داشته؛ هرچند که تعیین دقیق رقم این هزینه غیرممکن است؛ چرا که داده‌های دقیقی درباره امور مالی COMAC در دسترس نیست. البته این هواپیما، اولین هواپیمای بومی کمپانی COMAC نیست؛ اما به دلیل ابعاد بزرگ C ۹۱۹، حالا این هواپیما در کانون توجه قرار گرفته است. هواپیمای C ۹۱۹، گنجایش ۱۹۲ مسافر را دارد و می‌تواند تا ۵۵۵۰ کیلومتر پرواز کند.
هواپیمای بوئینگ آسمان که روز گذشته در فرودگاه زاهدان به دلیل نقص فنی زمین‌گیر شده بود، امروز یکشنبه در فرودگاه مشهد دچار همان مشکل شد و نتوانست پرواز مشهد به یزد خود را به موقع انجام دهد.
ساعاتی پیش یک فروند جنگنده F-۱۸ هورنت نیروی هوایی اسپانیا از اسکادران ۱۵ پایگاه هوایی ساراگوسا در حین پرواز دچار نقص فنی شد و سقوط کرد. در ویدئو چتر خلبان پس از اجکت (بیرون پریدن از هواپیما) دیده می‌شود.
پرواز فلای دوبی هنگام بلند شدن از فرودگاه کاتماندو در نپال دچار آتش سوزی شد و در حال تلاش برای فرود امن است.
پرواز با هاسلر کابوسی برای خلبانان نیروی هوایی آمریکا بود. بمب‌افکن افسارگسیخته و رام نشدنی که اغلب خلبان‌ها را در فرود و برخاست دچار مشکل می‌کرد.
برای شتاب ماشین، از مسیر شیب دار ۲۷ متری استفاده شد، پس از پرواز و موقع فرود، ماشین مسافت ۱۰۱متر را طی کرد.
چندین پرواز شرکت هواپیمایی آتا از روز گذشته به دلیل بروز نقص فنی در یکی از هواپیماها دچار تاخیر شده است و مسافران سرگردان مانده‌اند.
هواپیمای جدید رییس جمهور ایالات متحده دارای سیستم منور‌های سوزان جدید برای گول زدن موشک‌ها و لیزر‌های پیشرفته خواهد بود که نه تنها می‌توانند سیستم مسیریابی موشک‌های هدایت شونده را از کار بیندازند، بلکه آن‌ها را در حین پرواز نیز نابود سازند. سیم کشی جدید نیز در برابر حملات الکترومغناطیسی ایمن بوده و به ایر فورس وان امکان می‌دهد که در صورت وقوع انفجار هسته‌ای در همان حوالی نیز به کار خود ادامه دهد. شکل جدید بال‌ها نیز به هواپیما امکان می‌دهد روی باند‌های کوتاه تری بلند شده و فرود بیاید.
اسکیپی دارای راداری با فناوری پیشرفته است که می‌تواند هر فلزی را در آب تشخیص دهد. همچنین یک دوربین با خود حمل می‌کند و قادر است بیش از ۲۴ ساعت در ارتفاع ۵۰ هزار فوتی (حدود ۱۵ کیلومتری) پرواز کند. این ارتفاع بیشتر از ارتفاع خطوط هوایی تجاری است.
پرواز بی‌سابقه اشیاء پرندهِ رمزآلود از جمله یک بالون چینی بر فراز آمریکا در روزهای اخیر، تنش‌های سیاسی و البته نگرانی‌های امنیتی را برای واشنگتن ایجاد کرده؛ اما از این اشیاء چه می‌دانیم؟
این پهپاد جدید می‌تواند با هر بار شارژ تا ۳۱ دقیقه پرواز کند و همچنین ویدیو با رزولوشن ۲.۷K ضبط کند.
آرین اسد ۲۸ساله یکی از مربیان جوان و نخبه مرکز آموزش خلبانی در شهر ژوهانسبورگ بود که یکشنبه گذشته در جریان یک پرواز آموزشی دچار حادثه‌ای مرگبار شد.
منابع لبنانی از افزایش قیمت دلار در این کشور خبر دادند.
پس از رالی عظیم ماه نوامبر، در نهایت شاهد خریدهای بعدی در بازار طلا هستیم زیرا قیمت‌ها هفته را با بالاترین سطح چهار ماهه بالای ۱۸۰۰ دلار در هر اونس به پایان می‌رساند.
روز پنج‌شنبه ۲۴ شهریور اولین موتورسیکلت پرنده جهان در نمایشگاه خودروی دیترویت در ایالات متحده عرضه شد. استارت‌آپ ژاپنی «اروینس تکنولوژی» این موتورسیکلت یا «هاوربایک» پیشرفته را ساخته است؛ وسیله نقلیه‌ای که می‌تواند ۴۰ دقیقه پرواز کند و به سرعت ۶۲ مایل در ساعت برسد. قیمت تخمینی نسخه آمریکایی این موتورسیکلت ۷۷۷ هزار دلار اعلام شده است. رییس نمایشگاه خودروی موتورسیتی گفت: «احساس می‌کنم به معنای واقعی کلمه ۱۵ ساله هستم و به تازگی از جنگ ستارگان بیرون آمده‌ام و سوار دوچرخه‌شان شده‌ام. این هاوربایک عالی است. البته در ابتدا کمی دلهره خواهید داشت، اما من فقط حس خوشحالی داشتم.» شوهی کوماتسو، بنیانگذار و مدیرعامل اروینس تکنولوژی نیز می‌گوید این شرکت ساخت پهپاد‌ها و وسایل نقلیه هوایی بدون سرنشین را آغاز کرده است.
پس از ۱۴ سال کار انجام شده بر روی این خودرو اکنون سوئیچ بلید (Switchblade) در حال انجام آزمایش پرواز به عنوان تازه‌ترین تاکسی پر سرعت است.
اگر مسافری برای رسیدن به پرواز بعدی دچار تاخیر زمانی شود ممکن است برای درخواست کمک نزد مهماندار هواپیما برود و از او بخواهد راهی برای نگه داشتن پرواز پیدا کند. این در حالیست که خدمه پرواز قدرت تغییر برنامه پرواز یا زمان حرکت را ندارند.
اگر اسرائیل فکر می‌کند که فلسطینی‌ها از بین خواهند رفت دچار توهم عمیقی شده است. این آخرین چیزی است که در ذهن این نسل می‌گذرد. فلسطینیان خواهند ایستاد و مبارزه خواهند کرد. آنان به پرواز با هواپیما و خروج از فلسطین فکر نمی‌کنند در ذهن آنان اندیشه رهایی وجود داشت.
امروز مطالبی همچون پیش بینی قیمت دلار در روز‌های آینده، خودداری دو شرکت از پذیرش نمایندگان سهام عدالت، هزینه وام مسکن باز هم کاهش یافت، پرواز تهران – چین: ۱۷۵ میلیون تومان؛ چرا؟، فروش سهام عدالت چه شد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
سرپرست دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش درباره به مهارت‌های توله یوز سوم گفت: مهارت‌های ساده و ابتدایی مانند غذا خوردن و آب خوردن را آموزش دیده و یاد گرفته است. در حال حاضر با استفاده از عروسک‌ها به او آموزش‌های دیگری را می‌دهند و کمی بازیگوش نیز شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ