اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قیمت جهانی طلا امروز (پنجشنبه) به پایین‌ترین حد خود در پنج ماه اخیر رسید زیرا بازدهی دلار و خزانه‌داری آمریکا افزایش یافت.
قیمت جهانی طلا در معاملات اولیه آسیا امروز(دوشنبه) با افزایش ارزش دلار کاهش یافت زیرا احتمال افزایش بیشتر نرخ بهره فدرال رزرو بر جذابیت شمش تاثیر گذاشته است.
قیمت طلا امروز(پنجشنبه) با توجه به افزایش بیشتر نرخ بهره از سوی فدرال رزرو آمریکا و تقویت دلار، به پایین‌ترین حد در سه ماه گذشته رسید.
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۱۰ درصد کاهش به ۲۰۴۸ دلار و ۳۲ سنت رسید.
قیمت هر انس طلا امروز با ۰.۵۸ درصد کاهش به ۱۹۸۶ دلار و ۲۰ سنت رسید.
قیمت طلا امروز سه‌شنبه کاهش یافت و و به سمت بزرگترین کاهش ماهانه خود از ژوئن ۲۰۲۱ پیش رفت زیرا افزایش قریب‌الوقوع نرخ بهره توسط فدرال رزرو آمریکا جذابیت دارایی‌های بدون بازده را کاهش داد.
قیمت طلا در روز جمعه و پیش از تعطیلی بازار، در حالی که بازار برای افزایش نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا در ماه‌های آتی آماده می‌شود، به پایین‌ترین حد خود در هشت هفته اخیر سقوط کرد.
رییس اتحادیه آجیل و خشکبار گفت: با توجه به نرخ دلار هم اکنون هر کیلو پسته ۴۵۰ هزار تومان است.
رییس اتحادیه آجیل و خشکبار گفت: با توجه به نرخ دلار هم اکنون هر کیلو پسته ۴۵۰ هزار تومان است.
قیمت جهانی طلا امروز (پنجشنبه) با کاهش ارزش دلار افزایش یافت اما چشم‌انداز طلا همچنان مبهم باقی ماند زیرا برخی از مقامات فدرال رزرو آمریکا اعلام کردند برای مهار تورم به افزایش بیشتر نرخ بهره نیاز است.
قیمت هر اونس طلا در معاملات امروز بازار جهانی فلزات گرانبها 30 سنت ارزان شد و به زیر ۱۹۳۰ دلار رسید.
قیمت طلا در تلاش است تا حمایت خود را در ۱۸۰۰ دلار حفظ کند زیرا شاخص مخارج مصرف شخصی آمریکا در ماه نوامبر ۰.۲ درصد افزایش یافت که مطابق با انتظارات بود.
قیمت جهانی طلا امروز (جمعه) افزایش یافت اما به دلیل پیش‌بینی فدرال رزرو آمریکا برای یک دوره طولانی‌تر نرخ‌های بهره بالاتر، متعهد به کاهش هفتگی بود.
قیمت نفت برنت با افزایش تقاضا نسبت به روز دوشنبه مواجه شده است.
قیمت نفت برنت که دو روز گذشته به شدت کاهش یافته بود امروز نیز دوباره وضعیت صعودی را نشان می دهد.
امروز دو خبر برای بازار انس طلا وجود دارد که می تواند بر ارزش انس طلا تاثیرگذار باشد.
قیمت طلا امروز، پنجشنبه پس از اینکه داده‌های خرده‌فروشی بهتر از حد انتظار در ایالات‌متحده امیدها برای افزایش کمتر نرخ بهره را از بین برد، توسط دلار قوی کاهش یافت.
قیمت نفت در بازار جهانی به ۹۵ دلار و ۱۱ سنت رسید.
قیمت طلای جهانی در بازار جهانی به میزان ۱۶۴۸ دلار رسید.
به دلیل تقویت ارزش دلار و افزایش امیدها برای پیشرفت در مذاکرات با هدف حفظ ادامه کریدور صادرات غلات اوکراین از طریق دریای سیاه، معاملات آتی گندم آمریکا در روز جمعه کاهش یافت.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی پنجمین روز شهریور ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
قیمت نفت دوباره به دلیل نگرانی‌های تقاضا، افزایش ذخایر و احتمال اینکه دولت بایدن تصمیم جدیدی برای استفاده از ذخایر اضطراری صادر کند، کاهش یافت.
قیمت طلا امروز دوشنبه در نزدیکی سطح روانی کلیدی ۱۸۰۰ دلار در هر اونس ثابت ماند که تحت تاثیر کاهش ارزش دلار و بازدهی خزانه داری آمریکا قرار گرفت.
البته پیش از ابراهیم رئیسی، مسئولان سازمان هدفمندی یارانه‌ها پیش بینی کرده بودند که یارانه نقدی و معیشتی تیر ماه ۱۴۰۱ در روز دوشنبه بیستم ماه جاری پرداخت شود. بررسی پرداخت‌ها دولت در مراحل گذشته نیز این موضوع را تاییدمی کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ