"دیانا رحیمی" نماینده ایران که در بخش بهترین ستاره نوظهور زن نامزد شده بود، با کسب حداکثر آرا به عنوان نفر نخست این قسمت از رای‌گیری انتخاب و به عنوان ستاره نوظهور بخش ساندای بانوان در سال ۲۰۲۲ معرفی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ووشوکاران ایران در روز سوم از مسابقات قهرمانی رده‌های سنی آسیا موفق به کسب یک طلا و یک برنز شدند.
تنها سانداکار زن حاضر در بازیهای یونیورسیاد دانشجویان جهان سطح برگزاری این رقابت ها را بالا قلمداد کرد.
مدیر فنی تیم‌های ملی تکواندو گفت: چینی‌ها در برگزاری بازی‌های دانشجویان فراتر از انتظار عمل کردند و با زیرساخت‌های قوی توانایی برگزاری همزمان چند رویداد بزرگ را دارند.
جهان آبادی گفت: بر این باور هستم که احیاء گشت ارشاد مخرب است و جز آسیب به امنیت کشور و اینکه مردم را تحریک به چالش مجدد کند و روی اعصاب مردم راه بروند و دیگر دلایل مثل افزایش مهاجرت، دلخوری‌ها و شکاف بین حاکمیت و مردم را در پی نخواهد داشت و حاصل دیگری برای مردم ندارد.
سمیه رحیمی در مسابقات پاراتیراندازی با کمان قهرمانی جهان، به دیدار رده‌بندی راه یافت.
دیانا رحیمی جایزه بهترین ووشوکار نوظهور سال فدراسیون جهانی را دریافت کرد.
ووشوکار کشورمان در رای‌گیری فدراسیون جهانی ووشو به عنوان ستاره نوظهور بانوان در سال 2022 انتخاب شد.
اگر می‌خواهید میل به شیرینی‌جات را در خود کم کنید و همزمان دیگر مواد مغذی سودمند را برای بدن خود فراهم کنید، به جای مصرف شیرینی‌جات مختلف، خرما مصرف کنید. خرما منبع فوق‌العاده‌ای از فیبر، پتاسیم، آهن و ترکیبات گیاهی سودمند است که شیرینی مورد نیاز شما را تامین می‌کند.
جهان آبادی گفت: شما نماینده ملتی هستید که برای هر تصمیم، هر رأی و هر نظری که می‌دهید باید به خدا و این ملت پاسخگو باشید. از برنامه‌هایی که آقای وزیر به شما ارائه داده اند ظرف کمتر از نیم ساعت می‌شود ۵۰ تا از این برنامه‌ها را در میدان انقلاب تهیه کرد.
در تمام دستور تهیه‌های زیر از تخم مرغ استفاده شده است در صورتی که به تخم مرغ حساسیت دارید می‌توانید به اندازه تخم مرغ از پوره کلم یا لبو یا آب مرغ استفاده کنید. البته اضافه کردن تخم مرغ به ترکیب سوسیس باعث می‌شود که طعم بهتری پیدا کنند و شکلشان را بهتر حفظ نمایند.
با مثبت شدن تست دوپینگ عضو تیم ملی تکواندو، این ملی پوش به مدت چهار سال از حضور در میادین این رشته محروم شد اما تلاش برای کاهش محرومیت وی آغاز شده است.
عبدالعلی رحیمی مظفری در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس، بیان کرد: اکنون سوال این است که چه زمانی خودرو می‌خواهد از سبد تولید ملی خارج شود؟ ما تا چه زمانی باید تاوان خودرو را بدهیم؟
با حکم رئیس فدراسیون تکواندو، اصغر رحیمی به عنوان سرپرست دبیر کلی فدراسیون تکواندو منصوب و مشغول به کار شد.
به گفته مدیر فنی تیم های ملی تکواندو و با پیگیری انجام شده توسط ایران، محرومیت هادی برطرف شده و وی فروردین ماه به گرنداسلم خواهد رفت.
برخلاف ادعای دروغین برخی رسانه ها درخصوص تعداد عفو شدگان بازداشتی های اغتشاشات اخیر کمتر از نیم‌درصد بازداشتی های اخیر مشمول عفو نشدند.
پس از پایان رای‌گیری مردمی فدراسیون بین‌‌المللی ووشو، دیانا رحیمی به عنوان بهترین سانداکار نوظهور جهان معرفی شد.
دروازه بان تیم ملی هندبال می گوید در دومین بازی مقابل مونته نگرو هم ایران به دنبال پیروزی خواهد بود.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: نیاز داریم هم گفتمان مردم را به سمت گفتمان اصلاح‌طلبانه در چارچوب قوانین سوق دهیم و هم نظام را تشویق و ترغیب کنیم که پاسخی که به مردم می‌دهد پاسخ درخور و در شأنی باشد.
مدافعان تیم‌ملی کار بسیار دشواری را مقابل یکی از بهترین خطوط حمله دنیا پیش رو خواهند داشت.
رحیم استرلینگ، ستاره انگلیسی چلسی، با گلی که در دیدار امشب مقابل دیناموزاگرب به ثمر رساند به صدر فهرست گلزنان چلسی در این فصل راه یافت.
رحیم استرلینگ، ستاره انگلیسی چلسی، مدعی شد گراهام پاتر می خواهد بهترین پست را برای هر بازیکنی در نظر بگیرد.
رحیمی گفت: بهترین و بیشترین ظرفیت نسبت به عملیات و توان عملیاتی موجود، استفاده از خطوط نفت خام ۶۳ درصد و فرآورده‌های نفتی ۵۰ درصد است.
سومین نشست هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک، در حالی قرار است سه‌شنبه، 29 شهریور ماه برگزار شود که ممکن است تکلیف ریاست سه پست مهم کمیته مشخص شود.
سرپرست کاروان ایران در بازی‌های کشورهای اسلامی نسبت به خبر درگیری جودوکاران در قونیه واکنش نشان داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ