نامزد ریاست جمهوری ترکیه که در دور نخست انتخابات این کشور آمار قابل توجهی از آراء را به خود اختصاص داد، شروط خود برای حمایت از دو نامزد دیگر را مطرح کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
صدور مجوز سقط درمانی (قانونی) دارای شروطی است؛ سن بارداری نباید بالاتر از ۱۹ هفتگی (۴ ماه از لقاح) باشد و در صورتی که سن بارداری بالاتر از این حد باشد حتی با وجود احراز ناهنجاری در جنین، امکان صدور مجوز سقط وجود ندارد.
هیئت بلندپایه طالبان در دیدار با نماینده ویژه آمریکا در امور افغانستان بر آزادسازی سپرده‌های بانکی، لغو تحریم‌ها و ارسال کمک‌های بشردوستانه به این کشور تاکید کردند.
بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی در صورت داشتن دو سال سابقه بیمه‌پردازی در هنگام ازدواج اول، هدیه ازدواج معادل یک ماه حقوق مبنای کسر حق بیمه دریافت می‌کنند و اگر زن و شوهر هر دو بیمه‌شده سازمان تأمین اجتماعی باشند، این هدیه بلاعوض به هر دو نفر پرداخت خواهد شد.
معاون نظارت و تعهدات کوتاه‌مدت اداره‌کل امور بیمه‌شدگان سازمان تأمین اجتماعی شروط بهره‌مندی بیمه‌شدگان تامین اجتماعی از کمک هزینه ازدواج را اعلام کرد.
یحیی حالا پاسخ مبهم به سوالات جدایی نمی‌دهد، او صراحتا می‌گوید اگر شرایط خوب نباشد، بعد از دبل قهرمانی از پرسپولیس میرود...
ریاض از واشنگتن می‌خواهد تا معاملات تسلیحاتی بزرگی را که عربستان سعودی با دولت دونالد ترامپ منعقد کرده بود و با ورود جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا به کاخ سفید، متوقف شده به جریان بیندازد.
الدلیمی در گفتگو با شبکه «العربیه» گفت، آمریکایی‌ها با صدام مذاکره کردند و به او پیشنهاد دادند، فردی را به عنوان معاون رئیس‌جمهوری عراق تعیین کند تا او مشمول عفو شود. بر اساس این شرط، این فرد نباید قدرت‌های معمول یک معاون رئیس‌جمهوری را داشته باشد.
نامزد ائتلاف «آتا» که در دور اول انتخابات ترکیه ۵.۲۹ درصد از آراء را کسب کرد، امروز گفت: در صورتی از قلیچداراوغلو حمایت می‌ کنم که حزب دموکراتیک خلق‌ها از نظام سیاسی ترکیه کنار گذاشته شود.
نماینده مردم بناب در مجلس گفت: دولت در معرفی گزینه جدید برای تصدی پست وزارت آموزش و پرورش باید دنبال فردی باشد که از جنس آموزش و پرورش باشد در غیر این صورت مجلس رأی اعتماد نخواهد داد.
مارکو رویس، ستاره دورتموند، برای تمدید قرارداد حاضر به پذیرش یکسری شروط شده است.
دیروز بود که خبر پیشنهاد الهلال عربستان به مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو خبرساز شد و رسانه‌های پرتغالی از پیشنهاد پرافتخاترین تیم آسیا به مهاجم کشورمان خبر دادند.
نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز (یکشنبه)، مواد ۱۴ و ۱۵ طرح حمایت مالی از افشاگران فساد را به شرح زیر تصویب کردند.
رئیس هیئت صنعاء در مذاکرات صلح یمن گفت که توقف حملات، برداشته شدن کامل محاصره، پرداخت حقوق از درآمدهای نفت و گاز، خروج نیروهای خارجی از یمن و پرداخت غرامت و بازسازی از مطالبات ما است.
قهرمان بوکس سنگین‌وزن حرفه‌ای جهان، شرایط خاصی را برای مبارزه با قهرمان اوکراینی تعیین کرده است.
یکی از مهم‌ترین نگرانی‌ها در مورد مطالبات عربستان سعودی، درخواست این کشور برای مشارکت امریکا در برنامه هسته‌ای ریاض است. کارشناسان مسائل هسته‌ای مدت‌هاست نسبت به تلاش‌های عربستان سعودی برای ایجاد یک برنامه هسته‌ای، بدون ارتقای توافقنامه پادمانی با آژانس بین‌المللی انرژی هسته‌ای و پذیرش نظارت‌های بیشتر بر برنامه هسته‌ای‌اش هشدار می‌دهند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی شروط تخفیف ۵ درصدی خوراک نفت خام شرکت های پالایش نفت را تعیین کردند.
کمیته ملی المپیک بحث کمک مالی به فدراسیون هایی که از مربی خارجی استفاده می کنند را مورد بررسی قرار می‌دهد.
دولت بایدن تکرار می کند که تنها اوکراین می تواند در مورد جنگ، صلح و مذاکره تصمیم بگیرد. با این حال، واقعیت پیچیده‌تر است و طرف اوکراینی تقریباً به طور کامل به تجهیزات و سلاح آمریکا متکی است
ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن برای ماندن در این تیم شروط عجیبی گذاشت.
وزیر صمت وعده داده که تا پایان ۱۴۰۲ تراز تجاری مثبت می شود این در حالیست که آمار ۸ ماهه نشان می دهد عمده صادرات مواد اولیه ارزان و تراز تجاری با یک رکورد بیش از ۴ میلیارد دلار منفی بوده است.
شرط اول استقلال به عنوان قهرمان لیگ برتر و سوپرجام ایران حضور تیم‌های خوب و با کیفیت در این تورنمنت است،
عضو اتاق تهران گفت: اگر سیاست‌گذار دستیابی به رشد ۸ درصدی اقتصادی را برای برنامه هفتم هدف‌گذاری کرده و خواستار تحقق آن است باید دست به اصلاحات اساسی در بخش‌های تجاری، ارزی و زیست محیطی بزند.
عضو اتاق تهران ضمن تشریح نحوه افزایش درآمدهای مالیاتی گفت: تا زمانی که مالیات پرداختی بخش‌خصوصی صرف هزینه‌های اداری و جاری بخش دولتی می‌شود، نمی‌توان انتظار داشت، پرداخت مالیات افزایش یابد.
معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت گفت: تأکید زیادی بر تهویه اماکن داریم. با توجه به مساعد بودن هوا می‌توان تهویه طبیعی را در دستور کار قرار داد. نکته دیگر خودمراقبتی جدی و نظارت روی آن است به این شکل که دانش‌آموزان یا اولیا و مربیان در صورت داشتن علائمی مانند سرماخوردگی حتما قرنطینه خود را رعایت کنند. اگر علائم خفیفی را دارند به پزشک مراجعه کرده و ۴ تا ۵ روز خود را از محیط آموزشی دور نگهدارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ