تثبیت نرخ دلار سیاست باطلی بود که به نظر می‌رسید رئیس جدید بانک مرکزی نیز بر آن پافشاری دارد. محمدرضا فرزین در مصاحبه‌های گوناگون بر دلار ۲۸هزار و ۵۰۰تومانی برای بورس تاکید کرد و این سیگنال منفی در حالی که دلار هر روز سقف‌های جدید قیمتی را در بازار آزاد می‌شکست سرمایه‌های زیادی را از بازار سرمایه فراری داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
چشم انداز روشن بنیادی برای این روزهای بورس وجود نداشته و شاخص کل همان نوسان همیشگی را تکرار می کند.
در حالی که به روزهای پایانی نخستین فصل سال نزدیک می شویم، آمارهای منتشر شده در خصوص رشد اقتصادی، نوید بخش روزهای مثبت برای اقتصاد کشورمان است. به گونه ای که پس از سه سال متوالی تشکیل سرمایه ثابت منفی، این شاخص رشد مثبت را تجربه کرده است.
باشگاه فولاد خوزستان با انتشار اطلاعیه ای، از روشن شدن وضعیت نیمکت تیم در روزهای آینده و حفظ شاکله تیم خبر داد.
مایع خنک‌کننده رادیاتور، رادیاتور بهبود یافته با فناوری‌نانو و روغن موتور حاوی نانومواد از دستاوردهای فناوران کشور هستند که در روزهای گرم سال می‌توانند خودروی شما را یاری کنند.
بارسلونا بر سر انتقال روبن نِوِس، کاپیتان ولورهمپتون با این باشگاه به توافق رسیده و هافبک پرتغالی در روزهای آینده به طور رسمی به غول کاتالان خواهد پیوست.
استادیوم شهدای هفتم تیر بابل امروز برای برگزاری بازی دریای بابل و پارس جنوبی اصلا شرایط خوبی نداشت اما بازی در آن برگزار شد!
یک رسانه اسپانیایی می‌گوید بارسلونا درباره آینده آنسو فاتی تصمیم گرفته و قصد دارد او را با روبن نوس، کاپیتان پرتغالی ولورهمپتون، معاوضه کند.
در روز‌های برفی و بارانی رعایت ایمنی از جمله کم کردن سرعت، خودداری از ترمز کردن ناگهانی و جلوگیری از بخار کردن شیشه‌ها با روشن کردن سیستم تهویه خودرو از مهم‌ترین نکات رانندگی محسوب می‌شود، اگر این نکات رعایت شود آمار تصادفات روز‌های دارای بارش کاهش میابد.
فدراسیون فوتبال پیش از فرا رسیدن روزهای فیفا در فروردین سرمربی تیم ملی را مشخص خواهد کرد.
موضع فدراسیون فوتبال در قبال سرمربی آینده تیم ملی هنوز روشن نشده است.
در خاطرات آیت‌الله هاشمی آمده است: در روز‌های آخر جنگ ۹ ساله با عراق روشن بود که ادامه جنگ مصلحت نیست. ولی با وجود شعار‌های جنگ جنگ تا پیروزی و تایید امام، نقش مهمی ایفا کردم به عنوان فرمانده جنگ و جانشین فرمانده کل قوا، واقعیت‌های جبهه را که با هیاهوی سپاه و... روشن نبود به مسئولان و سپس به امام گفتم.
در روزهای اخیر باشگاه پرسپولیس با جمع آوری مدارک و مستندات آماده شکایت از لوکادیا شده است.
کاپیتان مس کرمان با اشاره به دلیل این تیم برای تعطیلی تمرینات، مدعی است در صورت حمایت آنها قادر خواهند بود اتفاقات روشنی را در ادامه مسیر رقم بزنند.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، ضمن تشریح وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی تهران در روز پنج‌شنبه ، از رانندگان خواست از عجله و شتاب در معابر خلوت و روزهای بارانی خودداری کنید
تمرینات تیم ملی در روزهای اخیر علاوه با بازیکنان داخلی با حضور چند بازیکن رده سنی امید و جوانان دنبال شد.
عوامل مختلفی نظیر بی اعتمادی به سلامتی انتخابات موجب شده است این روزها چشم انداز چندان روشنی از سوی تحلیلگران و حتی ساکنین سرزمین های اشغالی برای عبور از این بن بست سیاسی دیده نشود.
یکی از بهترین پاسورهای فصل گذشته لیگ برتر فوتبال، دوباره به روزهای اوج خود برگشته و امروز برای دومین هفته پیاپی پاس گل داد.
کادرفنی و هواداران بی‌صبرانه منتظر بازگشت وحید امیری به روزهای اوج هستند.
در روزهای که همه حواس ها به دو بازی تیم ملی در اتریش بود ساپینتو هموطن کی روش در مجموعه انقلاب سعی در بالا بردن روحیه مبارزه و آمادگی آبی پوشان داشت.
ستاره این روزهای تراکتور یکی از خط خورده های اخیر لیست کی روش بود.
مهدی محمدنبی نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفت: دستیاران سرمربی تیم ملی فوتبال طی روزهای دوشنبه و سه شنبه و کی روش بامداد چهارشنبه وارد تهران می‌شوند.
کریس رونالدو برای اولین بار در 15 فصل اخیر، در چهار دیدار ابتدایی فصل موفق به گلزنی نشد.
سمنان- رئیس پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه همزمان با روزهای پایان دهه اول ماه محرم، شاهد افزایش تردد در جاده های استان هستیم، گفت: تردد در محورهای مواصلاتی بسیار پرحجم، ولی روان است.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیو‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ