یک رسانه اسپانیایی می‌گوید بارسلونا درباره آینده آنسو فاتی تصمیم گرفته و قصد دارد او را با روبن نوس، کاپیتان پرتغالی ولورهمپتون، معاوضه کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
چهارمین مرحله از اردوی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان روزهای ۲۵ تیر لغایت ۵ مردادماه در خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده برگزار می شود.
استادیوم شهدای هفتم تیر بابل امروز برای برگزاری بازی دریای بابل و پارس جنوبی اصلا شرایط خوبی نداشت اما بازی در آن برگزار شد!
فرانک لمپارد در ادامه روزهای تیره مربیگری خود طی 5 بازی 5 باخت با چلسی داشته است.
میادین و بازارهای میوه و تره بار چهارشنبه و جمعه، بیست و سوم و بیست و پنجم فروردین تعطیل است.
عضو شورای شهر تهران گفت: باید سرکشی‌های مداوم از میادین در روزهای مانده تا عید انجام شود.
شاهین ثاقبی هافبک مورد علاقه دراگان اسکوچیچ، سرمربی سابق ملوان، در مسیر بازیابی روزهای خوب خود است.
با توجه به اینکه انتظار می‌رود در روزهای آینده، سپاه در لیست تروریستی اتحادیه اروپا نیز قرار بگیرد، روابط تهران و بروکسل تیره و تارتر از ماه‌‌‌‌های قبل خواهد شد و علاوه بر تاثیر چنین اقداماتی بر روابط دوجانبه، وضعیت برجام نیز مبهم‌‌‌‌تر از قبل می‌شود.
ارسلان مطهری در یکی از بدبیاری ترین روزهای دوران حرفه ای خود موفق به باز کردن دروازه تراکتور نشد.
در روزهای تیره و تار اتلتیکو، ژوائو فلیکس ستاره جوان و با استعداد پرتغالی روزهای خوبی را در این تیم سپری نمی کند؛ مشکلاتی که از اختلافاتش با سیمئونه نشات می گیرد.
فولاد خوزستان با هدایت جواد نکونام حالا در هفت دیدار اخیر خود فقط چهار امتیاز به دست آورده و نکته مهم، سه شکست پیاپی فولادی‌ها برابر نساجی، گل‌گهر و ملوان است که باعث شده تا قرمزپوشان اهوازی به لطف یکی، دو تفاضل گل بهتر در رتبه دهم جدول جا خوش کنند
کاپیتان تیم ملی فوتبال انگلیس با بیان اینکه هواداران حق دارند به عملکرد و نتایج این تیم اعتراض کنند گفت: از شکست درس می‌گیریم و برای رسیدن به موفقیت در آینده از جا برمی‌خیزیم.
در راستای تسهیل ترانزیت و توسعه کریدور شمال-جنوب طی روزهای آینده اولین پروژه بین المللی حمل و نقل مرکب تحت رویه تیر الکترونیک بین گمرکات ایران و هند عملیاتی خواهد شد.
بورس امروز یکشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ سرخ پوش به کار خود پایان داد. شاخص‌ها در روز جاری همگی نزولی بودند. در گفتگو با علی عبارسیان از کارشناسان و تحلیلگران بازار سرمایه به بررسی بورس فردا پرداخته ایم.
شاخص کل بورس روز یکشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ در نهایت با کاهش ۸۰۳۶ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۲۷۶ هزار و ۲۴ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ را بخوانید.
بر اساس مصوبه اخیر شورای عالی بورس و اوراق بهادار، سود مشمولان سهام عدالت تا پایان اسفندماه سال جاری، از طریق شرکت سپرده‌گذاری مرکزی و به صورت منسجم پرداخت خواهد شد.
برخی فعالان بازار سرمایه عواملی همچون دولتی بودن بورس، نقش دولت در کنترل نقدینگی بورس، دلالی ها و حقوقی های نوسان گیر را دلیل افت بورس می دانند، با این حال نبود نقدینگی موثرتر از سایر مسائل است.
بازار سرمایه معاملات اولین روز از اسفند ماه را همچون روزهای اخیر کم حجم و با گرایشات منفی در اکثر گروه ها آغاز کرد. در گفتگو با مسعود مهدیان کارشناس بازار سرمایه به بررسی بورس فردا پرداخته ایم.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور و سخنگوی قوه قضاییه با حضور در برنامه نگاه یک گفت یکی از مسئولان عالی‌رتبه وزارت اقتصاد به خاطر مسائل بورس در دولت قبل، به حبس و انفصال از خدمت محکوم شده است.
مدیر برنامه‌ریزی شرکت سپرده‌گذاری مرکزی بااشاره به اینکه سود سهام عدالت مربوط به عملکرد سال ۹۹ تا پایان سال به حساب مشمولان واریز می‌شود، گفت: سود پارسال سهام عدالت هم به همراه سود جدید واریز می‌شود.
مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی از تعیین تکلیف شدن سهام عدالت بیش از ۳ میلیون متوفی تا ۶ ماه آینده خبر داد.
وزارت امور اقتصادی و دارایی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: از ابتدای امسال تا کنون در مجموع ۸۳۳۷۸ میلیارد تومان از طریق انتشار اوراق نقدی، حدود ۲۴ درصد از طریق بازار پول و ۷۶ درصد از طریق بازار سرمایه تامین مالی شده است.
امروز ۱۴ اسفند اطلاعیه‌های متعددی از سوی ناشران بورسی در سامانه کدال منتشر شد که برخی از این آن‌ها به فرآیند افزایش سرمایه شرکت‌ها اختصاص داشت. از جمله این اطلاعیه‌ها افزایش سرمایه سرخابی‌ها بود که در مطلب زیر به جزییات آن‌ها می‌پردازیم.
تصمیم به اخد مالیات از شرکت‌های اوره‌ساز در بودجه سال آینده کشور، یکی از موضوعاتی است که باعث نگرانی فعالان در این عرصه شده است چرا که این وضعیت می‌تواند به واحدهای تولیدی اوره آسیب جدی وارد و آنها را با توجه به بدهی‌های سنگین دولت و کاهش نقدینگی، با مشکلات جدی مواجه سازد.
مطابق با وعده‌های داده شده فردا یکشنبه ۱۵ اسفند قرار است که سهام سرخابی‌ها برای خرید متقاضیان عرضه شود. چگونه سهام پرسپولیس و استقلال را بخریم؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ