فدراسیون فوتبال پیش از فرا رسیدن روزهای فیفا در فروردین سرمربی تیم ملی را مشخص خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
همام طارق به نیروی هوایی عراق بازگشت تا در فوتبال باشگاهی عراق به کار خود ادامه بدهد.
نخست وزیر عراق اعلام کرده با ایران برای یک مبادله تهاتری نفت عراق در ازای گاز وارداتی از ایران به توافق رسیده است، چون به گفته او تحریم‌های آمریکا مانع پرداخت وجوه بدهی عراق به ایران است.
اخیرا احمد موسی، سخنگوی وزارت برق عراق مدعی شد: در حالی که درجه هوا به ۵۱ درجه رسیده است ایران بدون اطلاع قبلی صادرات گاز به عراق را متوقف کرد.
تیم فوتبال امید عراق با یک گل از سد عمان گذشت و به فینال رسید.
وزیر برق عراق اعلام کرد که این کشور همه بدهی‌های گازی معوقه خود به ایران را پرداخت کرده است.
رسانه‌های عراقی خبر دادند که این تیم در فیفادی اکتبر رودرروی ایران قرار می‌گیرد.
عبداللطیف رشید، رئیس جمهور عراق در گفتگو با روزنامه المصری الیوم با اشاره به بحران آب در این کشور تاکید کرد که ایران و ترکیه باید وضعیت آبی ما را درک کنند.
برنامه مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا اعلام شد و تیم شهداب یزد در نخستین دیدار مرحله مقدماتی به مصاف نماینده عراق می‌رود.
رئیس هیأت مدیره انجمن تولیدکنندگان کاشی و سرامیک با اشاره به صادرات ۲۰۰ میلیون مترمربعی کاشی و سرامیک به ۵۲ کشور، گفت: بیش از ۷۵ درصد صادرات این محصول به کشور عراق است.
سرمربی تیم فوتبال جوانان عراق که تجربه سال‌ها بازی در لیگ ایران را دارد، تاکید کرد که تیمش کار سختی در بازی برابر جوانان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا دارد.
تیم فوتبال ایران در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات قهرمانی آسیا به مصاف عراق خواهد رفت.
مبادلات تجاری رسمی بین دو کشور حدود ۱۴ میلیارد دلار است. با توجه به تحریم‌‌‌های آمریکا که در سال ۲۰۱۸ علیه ایران اعمال شد، بغداد برای پرداخت به ایران از سال ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۱ با مشکل مواجه شده است.
برخی رسانه‌های عراقی مدعی شده‌اند که برگزاری بازی دوستانه با ایران که قرار بود در صورت توافق دو فدراسیون در ماه مارس برگزار شود، منتفی است. فدراسیون فوتبال عراق هنوز بیانیه‌ای رسمی در مورد لغو یا احتمال برگزاری بازی دوستانه با ایران منتشر نکرده است.
با اعلام فدراسیون فوتبال ایران، تیم ملی کشورمان روزهای ۳ و ۶ فروردین با تیم‌های روسیه و عراق بازی تدارکاتی خواهد داشت.
با اعلام فدراسیون فوتبال عراق دیدار دوستانه این تیم در برابر ایران ۷ فروردین برگزار می شود.
فدراسیون فوتبال روسیه امیدوار به برگزاری دوستانه با ایران و عراق در فروردین ماه است.
فدراسیون فوتبال عراق در تلاش است تا یک دیدار تدارکاتی دیگر علاوه بر ایران فراهم کند.
قرار است بعد از برگزاری دیدار تدارکاتی مقابل عراق، تیم ملی مقابل روسیه نیز به میدان برود تا روند آماده سازی خود را دنبال کند.
سخنگوی فدراسیون فوتبال عراق اعلام کرد که درخواست بازی دوستانه فروردین ماه از سوی ایران بوده است.
تورنمنت کشور‌های عربی در عراق شروع شده و برای این مسابقات یک نام جعلی انتخاب شده است
وزیر خارجه عراق گفت: ما پایبند به قانون عراق هستیم و نباید ایران در معرض حملاتی که مبدأ آن خاک عراق است، قرار بگیرد.
وزیر امور خارجه عراق در مصاحبه با یک روزنامه بحرینی با اشاره به اینکه بغداد آماده کمک به از سرگیری مذاکرات بین تهران و ریاض است، گفت عراق موافق سیاست های ترامپ در منطقه نبود.
سپاه پاسداران ایران صبح دیروز چهارشنبه (28 سپتامبر) دور جدیدی از حملات موشکی و پهپادی را علیه مواضع متعلق به گرو‌های «کومله»، «حزب دموکرات کردستان ایران» و «حزب آزادی کردستان» واقع در سلیمانیه عراق را آغاز کرد.
سخنگوی وزارت برق عراق در ادامه گفت: حجم تولید برق در کشور نسبت به سال گذشته رشد ۲۲ درصدی داشته است. وزارت برق به تلاش خود برای افزایش حجم تولید ادامه می‌دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ