ژرژ مندس در حاشیه یک مراسم در پرتغال وعده داد که این تابستان شاهد انتقال‌های بزرگی در دنیای فوتبال خواهیم بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برخلاف اعلام برخی از رسانه های اماراتی، اوانیلدو فرناندز به جای سعید عزت اللهی راهی اتحاد کلباء شد.
به نظر می‌رسد یک شنبه عجیب و غریب در انتظار والیبال ایران خواهد بود.
تکلیف کیلیان امباپه قطعا تا قبل از 20 مرداد روشن خواهد شد و او حداقل تا 12 روز دیگر باید یک تصمیم نهایی در مورد آینده اش بگیرد. دیروز در تمرین فاصله بین الخلیفی و امباپه اشکار بود.
دیاریو اسپورت در خبری اختصاصی مدعی شد بارسلونا در تماس‌هایی با لیورپول برای به خدمت گرفتن تیاگو آلکانترا ابراز علاقه کرده است.
اسکای آلمان اعلام کرد در چند ساعت گذشته دور جدیدی از مذاکرات بین بایرن مونیخ و وکلای هری کین آغاز شده و او بیش از هر زمان دیگری به بایرن نزدیک شده است.
گاتزتا دلو اسپورت در گزارشی تایید کرد باشگاه میلان پیشنهاد رسمی 40 میلیون یورویی برای خرید روملو لوکاکو به چلسی ارائه داده است. لوکاکو به صورت قرضی در اینتر بازی می‌کند.
شاید بازیکنانی که پاری‌سن‌ژرمن خریده، در قواره‌های فوق ستاره نباشند، اما این باشگاه یک بمب خبری در راه دارد.
کیلیان امباپه، فوق ستاره خط حمله پاری‌سن‌ژرمن، امروز رسما به باشگاه اعلام کرد که قصد جدایی دارد.
اکیپ مدعی شد که کیلیان امباپه پیشنهاد تمدید قرارداد پاری‌سن‌ژرمن را رد کرده و برخلاف قبل قصد جدایی از این تیم را دارد.
سرخیو آگوئرو، دوست صمیمی لیونل مسی و هم‌تیمی سابق او در تیم ملی آرژانتین، می‌گوید لئو به شکل جدی به بازی کردن در تیم دوران کودکی‌اش نیوولز اولد بویز فکر می‌کند.
خبر‌های رسیده حکایت از آن دارد با توجه به تکرار مداوم رفتار‌های تند ساپینتو، این مربی به احتمال فراوان با محرومیتی ۶ یا ۷ هفته‌ای مواجه خواهد شد. پیش از این ساکت الهامی سرمربی سابق نساجی هم به دلیل مشکلات انضباطی ۶ جلسه از همراهی تیمش محروم شد. یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس هم دقیقا چنین تجربه‌ای داشت و به دلیل رفتار تند با سیدعلی داور دربیفصل پیش ۶ جلسه نتوانست تیمش را همراهی کند
نشریه رکورد در خبری اختصاصی اعلام کرد که کریستیانو رونالدو پس از اینکه متوجه شد در ترکیب اصلی بازی با سوئیس قرار ندارد، فرناندو سانتوس را تهدید به ترک اردو کرد.
بمب خبری ؛ رونالدو زیرمیزی خواست
بررسی احتمال پیوستن روسیه به کنفدراسیون فوتبال آسیا در نشست کمیته اجرایی فدراسیون روسیه
منابع خبری امروز (سه‌شنبه) از انفجار یک بمب در شهر اربیل در اقلیم کردستان عراق خبر دادند.
جرارد پیکه رسما بازنشستگی خود از فوتبال را اعلام کرد و گفت بازی روز شنبه بارسلونا آخرین حضور او در یک مسابقه فوتبال خواهد بود.
شبکه خبری المیادین از زخمی شدن چند نفر درپی انفجار بمب در منطقه المصلی واقع در مرکز کرکوک خبر داد.
به‌دنبال انتشار ویدئوهایی از رویت «پدیده‌های ناشناس هواییِ» غیرقابل توضیح، نیروی دریایی آمریکا اعلام کرد که سایر ویدئوهای موجود را از حالت طبقه‌بندی خارج نمی‌کند.
یک رسانه انگلیسی می‌گوید مارسلو، اسطوره باشگاه رئال مادرید، در روز آخر نقل و انتقالات تابستانی در آستانه انتقال به لسترسیتی قرار دارد.
منابع خبری از انفجار یک بمب کوچک در مسیر کاروان خودروهای سفارت استرالیا در پایتخت عراق خبر دادند.
یک استوری جالب در اینستاگرام از لوکا مارکوویچ مهاجم ۲۲ ساله صربستانی منتشر شد که در آن با نوشتن جملات فارسی برای ارتش سرخ که همان لقب باشگاه پرسپولیس است، آرزوی موفقیت کرده است!
بهادری جهرمی در نشست خبری گفت: رشد اقتصادی که میانگین آن در دهه ۹۰، صفر بوده با اقدامات دولت سیزدهم به ۵ درصد رسید. تورم ۱۲ ماهه ما ۱۸ درصد کاهش پیدا کرده است.
یورگن لوکادیا مهاجم جدید تیم فوتبال پرسپولیس بعد از عقد قرارداد با این باشگاه امروز همراه با امیرعلی حسینی معاون بین‌الملل این باشگاه وارد تهران شد.
یورگن لوکادیا مهاجم جدید تیم فوتبال پرسپولیس بعد از عقد قرارداد با این باشگاه امروز همراه با امیرعلی حسینی معاون بین‌الملل این باشگاه وارد تهران شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ