نماینده ادوار مجلس گفت: برنامه‌ها در سازمان برنامه تهیه می‌شود، در حالی‌که سازمان برنامه و دولت و حتی مجلس نسبت به تصمیمی که گرفته می‌شود، غریبه هستند و این نوعی کور رنگی سیاسی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک کشاورز اهل کنتاکی حدود یک ماه قبل به صورت اتفاقی حدود ۷۰۰ سکۀ طلا را که قبل از دوران جنگ داخلی آمریکا ضرب شده بودند، در بخشی از مزرعۀ ذرت خودش پیدا کرد. ارزش این سکه‌ها بین یک تا دو میلیون دلار تخمین زده می‌شود
رئیس پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه رازی کرمانشاه در خصوص انتشار خبری مبنی بر کشف مزرعه بزرگ ماری جوانا در این دانشگاه توضیح داد.
این ویدئو که در یک مزرعه پرورش کبوتر در چین ضبط شده است، فرایند پرورش، فرآوری و بسته بندی گوشت کبوتر در یک کارگاه کوچک سنتی را نشان می دهد
در بخش اول این ویدئو یک مزرعه پرورش تمساح را خواهید دید. در بخش دوم نیز فرآوری پوست و گوشت کروکودیل را در کارخانه مشاهده می کنید. جالب است بدانید که در ایران نیز مزارع کروکودیل زیادی وجود دارند که با اهداف صادراتی فعالیت می کنند.
فرادید نوشت: این ویدئو که در یک مزرعه در استرالیا ضبط شده است، فرایند پرورش کانگورو و عملیات برش و بسته بندی گوشت آن در کارخانه را به تصویر می کشد. پس از بسته بندی نیز این گوشت ها به کشورهای شرق آسیا صادر می شوند.
در بخش ابتدایی این ویدئو فرایند پرورش شتر و تولید شیر شتر را مشاهده خواهید کرد. در بخش دوم نیز نحوه فراوری گوشت شتر و برش زدن و بسته بندی آن را می بینید.
مدیر کل دفتر بازسازی و حفاظت از ذخائر ژنتیکی آبزیان شیلات ایران گفت: از سال ۲۰۱۰ که صید تجاری ماهیان خاویاری در دریای خزر ممنوع شد مزرعه پرورش انها از شمال تا جنوب کشور توسعه پیدا کرد.
رئیس جمهور در ادامه برنامه‌های سفر منطقه‌ای به آفریقا، از مزرعه کشت فراسرزمینی ایران در اوگاندا بازدید کرد.
بوشهر- مدیرکل شیلات استان بوشهر گفت: ۴۰۱ مزرعه پرورش میگو در ۱۳ سایت استان بوشهر فعال است.
تبریز- همزمان با سفر رییس‌جمهور و هیات دولت به آذربایجان‌شرقی، بزرگترین مزرعه جلبک و آرتمیای کشور با ۵۸ هکتار مساحت در بندر «رحمانلو» عجب‌شیر بهره‌برداری شد.
مزرعه لاله در روستای «اسپره خون» تبریز
استفاده از سیستم های خورشیدی، برنامه اصلی کوزوو برای حذف تدریجی زغال تا سال 2050 است.
فرمانده انتظامی استان ایلام از کشف مزرعه تولید ارز دیجیتال خبر داد.
اهواز - سربازان گمنام امام زمان در سپاه حضرت ولی عصر خوزستان موفق به کشف یک مزرعه ۲۰ هزار بوته‌ای کشت خشخاش در شهرستان دزفول شدند
در هفته گذشته پخش یک کلیپ تبلیغاتی درباره پروژه شرکت اکتولایف برای تولد نوزاد از طریق دست کاری و اصلاح ژنتیکی و البته در کپسول‌های رحم مصنوعی در دنیا جنجال بسیاری به پا کرد و بسیاری از اساتید برجسته اخلاق پزشکی این طرح را یک فاجعه نامیدند.
پیش از اینکه به علت پشت پرده شروع کار واگذاری املاک دولتی با دو وزارتخانه مذکور پرداخته شود، باید تبعات این اقدام دولت مورد توجه قرار گیرد.
رییس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی خبر داد: امسال حدود ۴۰ مزرعه نوآور از بخش خصوصی انتخاب و مورد حمایت قرار می گیرند تا دانش فنی آنها به سایر کشاورزان منتقل شود.
سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی گفت: برای رسیدن به اقتدار و امنیت غذایی باید بتوانیم یافته‌های دانشمندان را به مزرعه برسانیم.
رییس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی گفت: از ابتدای سال جاری تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان بخش کشاورزی از ۴.۲ به ۶.۵ درصد افزایش یافته است.
چین تصمیم دارد با ساخت یک مزرعه بادی جدید با ظرفیت تامین برق ۱۳ میلیون خانه تا قبل از ۲۰۲۵ میلادی، رکورد خود برای بزرگترین مزرعه بادی جهان را بشکند.
رئیس‌جمهور چین برای ورود به حزب کمونیست و به‌دست‌گرفتن رهبری چین، دوران پرفرازونشیبی را طی کرده است.
رئیس‌جمهور چین برای ورود به حزب کمونیست و به‌دست‌گرفتن رهبری چین، دوران پرفرازونشیبی را طی کرده است.
برنامه «تازه‌بار» واقعا تازه‌است؛ هم خود برنامه هم تمامی محصولاتی که ارائه می‌کند. در ادامه با فعالیت این اپلیکیشن بیشتر آشنا خواهید شد.
رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی از ایجاد ۴۰ مزرعه الگویی نوآوری در کشور تا پایان سال خبرداد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ