وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: برنامه‌ریزی کردیم که تا پایان دولت ۸۰ درصد مردم یعنی حدود ۲۰ میلیون خانوار به شبکه فیبر نوری دسترسی پیدا کنند. تاکنون ۲.۵ میلیون پوشش ایجاد شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس فراکسیون ایثارگران گفت: مشکل مسکن ایثارگران تا پایان دولت سیزدهم حل می‌شود.
رئیس سازمان نهضت سوادآموزی گفت: هدف اصلی ما، در نهضت سوادآموزی این است که در کمترین زمان ممکن و تا پایان دولت سیزدهم، بی‌سوادی پایه تمام شود.
مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران گفت: برای تأمین برق پایدار صنایع برنامه ریزی شده تاپایان دولت سیزدهم ۱۰ هزار مگاوات نیروگاه احداث شود که ۱۵۰۰ مگاوات آن تا پایان سال جاری احداث خواهد شد.
عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه چه اقدام عملی برای افزایش سرعت اینترنت صورت گرفته است، تاکید کرد: ما شب و روز در تلاشیم تا سرعت اینترنت افزایش پیدا کند و اهتمام ما بر این است که تا پایان سال دست کم هشت میلیون خانوار از فیبر نوری برخوردار شوند.
عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه چه اقدام عملی برای افزایش سرعت اینترنت صورت گرفته است، تاکید کرد: ما شب و روز در تلاش هستیم تا سرعت اینترنت افزایش پیدا کند و اهتمام ما بر این است که تا پایان سال حداقل ۸ میلیون خانوار از فیبر نوری برخوردار شوند.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: پس از طی فرایند تایید لایحه واردات خودروهای کارکرده در شورای نگهبان، احتمالا این لایحه تا پایان تیر ماه برای اجرا به دولت ابلاغ شود.
سنندج - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: پروژه تالار مرکزی سنندج از جمله مهمترین طرح های عمرانی استان کردستان بوده و به اصحاب فرهنگ و هنر قول می دهیم تا پایان دولت سیزدهم به بهره برداری برسد.
اهواز - رئیس جمهور گفت: تا پایان دولت به دنبال آن هستیم که هیچ روستایی در کشور مشکل آب نداشته باشد.
معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی گفت: حدود هزار تن کاتالیست تولید داخل به کشور های همسایه فروخته شد و که در مقایسه با کاتالیست های سیر کشور های همسایه از کیفیت بالاتری برخوردار بود.
عضو کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه گفت: دولت تا پایان سال باید لایحه برنامه هفتم توسعه را به مجلس ارائه کند تا ما بررسی‌های خود را آغاز کنیم.
معاون واگذاری سهام و بنگاه‌های سازمان خصوصی‌سازی از واگذاری باقیمانده سهام دولت در ۴ شرکت تا پایان سال جاری خبر داد.
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: یکی از دلایل طولانی شدن تدوین بودجه این بود که وزرای دولت مفصل تر از سال گذشته به جزئیات ورود کردند.
رشت- نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه تمام شرکت‌ها باید تا پایان اردیبهشت ماه سال آینده به خزانه دولت وصل شوند، گفت: بخشی از مشکلات به دلیل جزیره‌ای عمل کردن است.
رشت- نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه تمام شرکت‌ها باید تا پایان اردیبهشت ماه به خزانه دولت وصل شوند، گفت: بخشی از مشکلات به دلیل جزیره‌ای عمل کردن برخی از دستگاه ها است.
سرپرست اداره کل استان تهران صندوق بازنشستگی کشوری پیش بینی کرد که تا پایان سال ۱۴۰۱ به تعداد بازنشستگان کشوری تحت پوشش این اداره حدود ۴ هزار نفر اضافه شود.
وزیر اقتصاد با بیان اینکه مالیات ستانی از شیوه‌های سنتی، ناکارآمد و پرفساد عبور کرده افزود: اقتصاد کشور تا پایان دولت سیزدهم، وارد فصلی جدید از مالیات ستانی و رها از بودجه نفتی شود.
معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: در حال حاضر شاهد نرخ کاهشی تورم ماهانه هستیم و مدیریت تورم تا پایان سال اولویت دولت است.
رئیس بنیاد ملی گندمکاران با اشاره به اینکه فصل کاشت گندم تا چند روز آینده در استانهای شمال غربی و سردسیر آغاز می شود، گفت: دولت قول داده که تا آخر هفته مطالبات گندمکاران را تسویه کند.
وزیر جهاد با بیان اینکه تمام زمین‌ها تا پایان دولت سنددار میشوند، گفت: ۹۰ میلیون هکتار زمین در کشور نیاز به آبخیزداری دارد و اکنون سالی ۱.۲ میلیون هکتار آبخیزداری می‌شود که ۸۰سال طول می کشد.
مدیرکل خزانه وزارت اقتصاد سیستم یکپارچه مدیریت مالی را یکی از ضروریات اصلاح نظام مالی برشمرد که به شفافیت و انضباط مالی کمک خواهد کرد.
زارع‌پور خاطرنشان کرد: برای تحقق کامل این طرح ملی، همه دستگاه‌های مرتبط باید پای کار بیایند. وزارت ارتباطات هم به عنوان متولی موضوع، هماهنگ‌کننده بین سازمان‌ها و وزارتخانه‌های مرتبط، استانداران و فرمانداران در سراسر کشور خواهد بود.
تبریز- رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی با بیان اینکه تمامی اراضی کشاورزی تا پایان کار دولت سیزدهم سنددار می‌شود، گفت: سند دار کردن اراضی کشاورزی برای کشاورزان قدرت ایجاد می کند.
مجمع تشخیص مصلحت نظام در جلسه امروز به بحث و بررسی درباره سیاست‌های کلی برنامه هفتم توسعه پرداخت.
بهادری جهرمی، سخنگوی دولت گفت: تا پایان شهریور ماه گزینه نهایی دولت برای تصدی وزارت کار به مجلس اعلام می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ