اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون گردشگری کشور گفت: پرداخت مزایای اقامتی کارکنان دولت از جمله استفاده از اقامتگاه‌ها و مراکز تفریحی و ورزشی و فرهنگی دستگاهها منوط به ثبت در سامانه وزارت میراث فرهنگی شد.
ایران به لحاظ جغرافیایی در منطقه استراتژیکی قرار دارد و روز به روز بر تعاملات برقی خود می افزاید و این می تواند سرآغازی برای تبدیل ایران به قطب برقی منطقه باشد.
نماینده مردم خمین در مجلس گفت: اجرای طرح جایگزینی کارت بانکی به جای کارت سوخت هنوز قطعی نشده است، اما مزایا و معایبی دارد که دولت باید به آن توجه کند.
سردار سلیمانی گفت: هر یک از پایگاه‌های بسیج که بتواند طرح محله اسلامی را اجرا کند به پایگاه ویژه ارتقا می‌یابد که این ارتقا مزایایی را در تخصیص امکانات برای پایگاه در پی‌ خواهد داشت.
موسی رضایی مدیرعامل بیمه البرز در گفتگو با شبکه ۲ سیما، جزئیات طرح شوکا این شرکت که مربوط به بیمه زندگی است را تشریح کرد.
به گفته معلمان؛ تا قبل از امسال برای تصحیح دوم فقط برگه تصحیح شده اول را چک می‌کردیم، اما امسال تصحیح دوم درست مانند تصحیح اول است و ما نمی‌دانیم وقتی داریم یک برگه را تصحیح می‌کنیم آیا قبل از ما همکاری آن را تصحیح کرده یا خیر، برای همین روند طولانی می‌شود.
نماینده مردم شاهین‌شهر درمجلس از طرح سوال خود از صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره دلیل پرداخت حداقل حقوق و مزایا به کارگران بازنشسته خبر داد.
رئیس جمهور در بیست و سومین اجلاس سازمان شانگهای گفت: جمهوری اسلامی ایران بر این باور است که شانگهای از جایگاه ممتازی در ارتقای روند توسعه همکاری‌های سیاسی، امنیتی و اقتصادی برخوردار است.
رئیس جمهور گفت: جمهوری اسلامی ایران براساس چنین اقدامی، سیاست همسایگی و همگرایی را مبنای سیاست خارجی خود قرار داده است و آن را مسیر مطلوب برای تحقق صلح و ثبات. منطقه‌ای می‌داند.
نوشیدن آب از پارچ سفالی می‌تواند سطح خوبی از تستوسترون را در بدن حفظ کند، اما نوشیدن آب از بطری پلاستیکی از میزان تستوسترون در بدن می‌کاهد. آبی که از پارچ سفالی می‌نوشید مزه‌ای طبیعی‌تر دارد و خنک و گواراست و ضمناً به سوخت‌وساز بدن و تنظیم تستوسترون کمک می‌کند.
کارمندان و افرادی که خود با موضوع تغییر ساعت کاری به ۶ صبح مواجه شده‌اند، بهتر و دقیق‌تر می‌توانند مزایا و معایب طرح حاضر را بیان کنند. از همین جهت، افراد درگیری با این موضوع می‌توانند نظرات خود را با فرارو در میان بگذارند:
معاون برنامه‌ریزی و توسعه کسب و کار مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان فرهنگیان بازنشسته علاوه بر دریافت سهم الشرکه و سود سالیانه به صورت نقدی، از مزایای طرح ارزش مالکانه نیز بهره مند خواهند شد.
برخی نمایندگان مجلس در حالی برای شفاف‌سازی آرای خود داوطلبانه اقدام کرده‌اند که طرح شفافیت هنوز در مجمع تشخیص مصلحت در پروسه قانون‌گذاری گیر افتاده و منتقدان و مخالفان سرسختی مقابل خود دارد.
مشتریان بانک صادرات ایران می‌توانند همزمان با ایجاد حساب وکالتی برای خرید خودروهای داخلی و خارجی در بانک صادرات ایران، از سود سرمایه‌گذاری و مزایای طرح نوین تسهیلاتی این بانک استفاده کنند.
در گذشته داشتن لبخند هالیوودی و طرح لبخند زیبا برای افرادی که دندان‌های بد رنگ یا بد فرم داشتند تقریبا آرزویی دست نیافتنی بود و همه آرزوی داشتن دندان‌های زیبا در عین حال مرتب را داشتند. اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی و فناوری‌های نوین میتوان برای اصلاح فرم دندان خود و همچنین متقارن سازی لبخند اقدام کرد و با استفاده از لمینت دندان زیبایی را به لبخند و دندان‌های خود باز گرداند.
دیوان محاسبات کشور با صدور نامه‌ای خطاب به وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد که محاسبه و پرداخت مزایای رتبه بندی معلمان طرح مهرآفرین از ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ قابا اجرا است.
وزیر اقتصاد با بیان اینکه ۹۰ درصد دستگاه ها حساب واحد خزانه را اجرا کرده اند و از این پس دریافت هرگونه خدمت از خزانه داری کل منوط به اجرای این قانون است، مزایای اجرای این طرح را تشریح کرد.
رئیس سازمان امور اراضی کشور،با اشاره به راه‌اندازی پنجره واحد مدیریت زمین در تمامی استان‌ها تا پایان سال، حذف امضای طلایی و کاهش فساد در مورد زمین را از جمله مزایای این طرح دانست.
سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش‌وپرورش درباره طرح برخی انتقادات از سوی معلمانی که احکام آن‌ها صادر شده و به جای عبارت «فوق‌العاده ویژه رتبه‌بندی» از عبارت «مزایای رتبه‌بندی» استفاده شده که برخی محرومیت‌ها را به دنبال دارد گفت: آن زمان رتبه‌بندی انجام نشده بود. در حقوق مهرماه به ۱۳ هزار و ۱۲۰ نفر از همکارانی که سوابقشان پایین بوده است، مزایای رتبه یک را پرداخت کرده بودند، ولی بلافاصله از شروع این ماه، نسبت به اظهار نظر و ارزیابی مشمولان اقدام شد.
تعدد شماره تماس سازمان‌های امدادی، چالش‌های خاص خود را به همراه داشته است که در همین راستا برخی از کشور ها نیز برای پاسخ به این دسته از امور شهروندان یک شماره تماس را اختصاص دادند. بر اساس نظر کارشناسان ایمنی یکی از مزایای این طرح افزایش سرعت امدادرسانی در حوادث و بلایاست، به طوری که پس از برقراری تماس،‌ اقدامات مربوط به اعزام دستگاه‌های امدادی به صورت موازی انجام می‌شود.
تاکنون ۶ هزار و ۳۵۸ کارفرما از مزایای طرح مشوق بیمه‌ای (اعمال مشوق در صورت بکارگیری نیروی کار جدید به مدت دو سال) بهره مند شده اند که استان خوزستان در صدر و استان مرکزی در قعر قرار دارند.
یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش گفت: معمولا میانگین دو سال آخر حقوق و مزایا برای حقوق بازنشستگی محاسبه می‌شود.
یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش گفت: معمولا میانگین دو سال آخر حقوق و مزایا برای حقوق بازنشستگی محاسبه می‌شود.
رئیس کل سازمان نظام پرستاری: در زمان اوج کرونا به بیش از ۱۰ هزار نفر نیرو‌های طرحی با وجود اینکه طرح آن‌ها به اتمام رسیده بود و می‌توانستند استراحت یا کار دیگری را شروع کنند گفته شد که دوره دیگری را با مزایای طرحی مشغول کار شوند و در واقع این نیرو‌ها به سربازی می‌مانند که دوره سربازی آن‌ها به پایان برسد و به آن‌ها گفته شود یک دوره دیگر با همان حقوق و مزایا به عنوان سرباز آن هم در خط مقدم جبهه مشغول شود.
«در حالی که به نظر می رسد ایران مزایا و منافع قابل توجهی را در تعقیب برنامه های مرتبط با کشت فراسرزمینی به مثابه بخشی از طرح هایش، هم جهت دور زدن تحریم های آمریکا و هم تامین امنیت غذایی خود می بیند، با این حال، واقعیت های میدانی نشان می دهند که چالش های بزرگی در این مسیر وجود دارند که می توانند در روند دستورکارهای تهران، موانع و آسیب های جدی را ایجاد کنند».

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ