روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: پس چه شد آن "وا اسلاما" هایی که برای حجاب سر می دادید؟ یعنی قدرت اینقدر می ارزد؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در جلسه هیئت دولت رئیس جمهور آزادسازی بخشی از منابع ارزی بلوکه شده کشورمان را جلوه‌ای از دستاوردهای دیپلماسی عزتمندانه در مقابل دیپلماسی ملتمسانه توصیف و تصریح کرد: این اقدامی ارزشمند، مایه افتخار و در راستای تامین منافع ملی بود.
در جلسه هیئت دولت رئیس جمهور آزادسازی بخشی از منابع ارزی بلوکه شده کشورمان را جلوه‌ای از دستاوردهای دیپلماسی عزتمندانه در مقابل دیپلماسی ملتمسانه توصیف و تصریح کرد: این اقدامی ارزشمند، مایه افتخار و در راستای تامین منافع ملی بود.
اکانت رسمی تیم ملی سوئد به حذف این تیم از نیمه‌نهایی جام جهانی واکنش نشان داد.
یورگن کلوپ به احتمال سرمربیگری تیم ملی آلمان پس از پایان قراردادش با تیم لیورپول واکنش نشان داد.
باشگاه پورتو نسبت به درخشش ستاره ایرانی خود واکنش نشان داد.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، فاش کرد که بعد از کسب سه گانه قهرمانی پیام تبریکی از سر الکس فرگوسن دریافت کرده است.
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس از برآورده شدن یکی از آرزوهای کودکی‌اش ابراز خرسندی کرد و بازگشتش به تیم ملی را یک افتخار دانست. این بازیکن همچنین تاکید کرد تیمش به دنبال گرفتن یک جام دیگر است.
سرمربی تیم فوتبال پیکان می‌گوید هیچ مذاکره رسمی‌ای با مسئولان فدراسیون فوتبال برای تصدی پست سرمربیگری تیم المپیک ایران نداشته است.
مریم ایراندوست با انتشار یک پست اینستاگرامی نسبت به ابقای مریم آزمون به عنوان سرمربی تیم ملی زنان واکنش نشان داد.
مریم ایراندوست با انتشار یک پست اینستاگرامی نسبت به ابقای مریم آزمون به عنوان سرمربی تیم ملی زنان واکنش نشان داد.
کریستیانو رونالدو در پیروزی سه بر یک النصر مقابل الباطن گلی نزد اما او در بازی های قبلی النصر مقابل الوحده 4 گل زد و مقابل التعاون دو پاس گل داد و در بازی مقابل ضمک عربستان هم موفق شد هت تریک کند و سه گل به ثمر رساند.
باشگاه هوادار با تیتری جالب توجه نسبت به درخشش بازیکنانش در ترکیب ملی پوشان جوان کشورمان در دیدار روز چهارشنبه برابر قطر واکنش نشان داد
سرمربی نساجی مازندران به قرار گرفتن نام خودش در لیست 7 نفره گزینه های هدایت تیم ملی ایران واکنش نشان داد.
ضرغامی در توئیتی نوشت: در مورد جذب قشر خاکستری باید بگویم که من خودم جزو قشر خاکستری هستم و به آن افتخار می‌کنم و با کسانی که خودشان را قبّه‌ی نور دانسته و دیگران را رنگ‌بندی می‌کنند، مرزبندی دارم. ملت از این رنگ‌بندی‌ها خیری ندیده است!. ‏در مورد انتخابات بدانید که اجمالاً ریاست جمهوری در ایران دو دوره‌ای است؛ در سال ۱۴۰۸ من هفتاد سال دارم و مناسب این مسؤولیت نیستم. نه شورای نگهبان صلاحیت من را احراز می‌کند و نه دیگر علاقه‌ای به قضاوت آنان در مورد خودم دارم. ‏
معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان به بعضی از انتقاد‌ها از کنگره بین‌المللی «بانوان تاثیرگذار» واکنش نشان داد.
کاتیا آویرو که به اظهارات جنجالی درباره برادرش معروف است با انتشار تصویر او که پیراهن النصر را در دست داشت در اینستاگرامش نوشت: «تو افتخار زندگی من هستی... رفتی تا یک بار دیگر تاریخ‌سازی کنی.»
آیت‌الله احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران و نماینده مجلس خبرگان رهبری در واکنش به تحریم‌ خود از سوی اتحادیه اروپا گفت: افتخار می‌کنم که اتحادیه اروپا که پرونده آن پر از ستم به مظلومان است اینجانب را در لیست تحریم ها قرار داده است.
مسوت اوزیل به برد مراکش مقابل پرتغال و صعود به نیمه نهایی جام جهانی واکنش نشان داد.
پپ گواردیولا به خداحافظی ناگهانی جرارد پیکه از فوتبال واکنش نشان داد و از او تمجید کرد.
مهدی طارمی به عنوان بهترین بازیکن دیدار میان پورتو و بروژ انتخاب شد.
پزشکیان در بخش دیگری از گفته‌های خود می‌گوید: چهل سال است می‌گوییم الگوی ما و افتخار ما امام حسین و حضرت علی است و این همه شهدا در این مملکت داشتیم، اما با وجود این ادعاها خیلی از مردم ما محتاج نان شب هستند. آیا می‌شود از منِ مسلمان، از منِ دانشگاهی، از منِ مسئول کاری بکنم که مردم ما مشکل داشته باشند؟!
معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور گفت: از زمان تاسیس سازمان سنجش آموزش کشور در سال ۱۳۴۷ تا به امروز، یک سؤال هم از این مجموعه خارج نشده است که یک افتخار برای سازمان سنجش به حساب می‌آید.
آینتراخت فرانکفورت، واکنش جالبی به شکست از رئال در سوپرجام اروپا نشان داد.
سخنان تلخ و غم‌انگیز پدر فرهیخته و فهیم سینمای ایران و یکی از پایه گذران سینمای موج نو، استاد داریوش مهرجویی، دل هر ایرانی شیفته فرهنگ و هنر این سرزمین را بدرد می‌آورد! چه می‌کنید آقایان با سرمایه های گرانباری که مایه مباهات و افتخار ملت ما هستند! فَأَیْنَ تَذْهَبُونَ آقایان سازمان سینمایی!؟»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ