شرکت کنندگان یمنی در راهپیمایی روز مبارزه با استکبار در بیانیه ای، دشمن واقعی را آمریکا و رژیم صهیونیستی دانسته و خواستار تحریک اقتصادی کالاهای آمریکایی و اسرائیلی از سوی امت اسلامی، شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نیروهای مسلح یمن با برگزاری یک مانور گسترده آمادگی خود را برای ورود به هرگونه جنگ با دشمن متجاوز در آینده اعلام کردند.
نخست وزیر دولت نجات ملی یمن با اشاره به مقاومت سه هزار روزه مردم این کشور در برابر متجاوزان، یمن را بخش مهمی از محور مقاومت علیه غرب و رژیم صهیونیستی خواند.
سازمان ملل هشدار داد که میلیون مین مانع ورود کمک ها به یمن می شود و زندگی یمنی ها را تهدید می کند.
سازمان ملل هشدار داد که میلیون مین مانع ورود کمک ها به یمن می شود و زندگی یمنی ها را تهدید می کند.
مردم یمن امروز در روز مبارزه با استکبار جهانی به خیابان‌ها آمده و علیه آمریکا و رژیم صهیونیستی شعار سردادند.
هشدار یمنی‌ها به دشمنان نسبت به لبریز شدن صبرشان از یک سو و حضور تاریخی سوریه در نشست‌های مقدماتی سران عرب به عنوان یک وزنه راهبردی از سوی دیگر، مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب بوده است.
مردم یمن ضمن اعلام مجدد حمایت از آرمان فلسطین در راهپیمایی روز جهانی قدس، تاکید کردند در هر نبردی برای آزادی فلسطین در برابر دشمن صهیونیست حضور خواهند یافت.
یمنی‌ها با وجود هوای بارانی راهپیمایی باشکوهی برگزار و حمایت قوی خود را از فلسطین اعلام کردند.
در سال های اخیر و همزمان با تجاوزات نظامی ، جنگ خانمان سوز و محاصره همه جانبه مردم یمن ذره ای از حب آنان به اهل بیت عصمت و طهارت کاسته نشده است.
رهبر جنبش انصارالله یمن تاکید کرد که تلاش های دشمنان یمن برای شکستن اراده یمنی‌ها، با وجود سال ها تجاوز ، محاصره و جنگ شکست خورده است.
رهبر جنبش انصارالله یمن تاکید کرد که تلاش های دشمنان یمن برای شکستن اراده یمنی‌ها، با وجود سال ها تجاوز ، محاصره و جنگ شکست خورده است.
مردم یمن امروز در راهپیمایی های بزرگی در استان های مختلف این کشور، علیه ادامه محاصره همه جانبه این کشور و ادامه تجاوزات ائتلاف سعودی، به خیابان ها آمدند.
بمب های خوشه ای و مین های برجای مانده از ائتلاف متجاوز سعودی همچنان در یمن قربانی می گیرد.
یک مقام نظامی صنعا گفته است که حمله پهپادی اخیر به یک نفتکش نشان می‌دهد که یمنی‌ها می‌توانند مراکز اقتصادی و نفتی ائتلاف سعودی را هدف قرار دهند.
وبگاه المسیره امروز تصاویری از حضور گسترده یمنی ها در مراسم جشن ولادت نبی اکرم (ص) در شهرهای صنعاء، صعده و الحدیده منتشر کرده اند که بیانگر حضور میلیونی مردم یمن در این مراسم است.
عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن در گفتگویی اعلام کرد که یمنی‌ها مطالبات بر حق و عادلانه‌ای دارند که می بایست برآورده شود.
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران گفت: آتش‌بس در یمن به‌عنوان یک موضوع ذاتی مدنظر نیست و باید مقدمه‌ای باشد برای کمک به حل و فصل بحران سیاسی و شکل گیری شرایط با ثبات و پایدار در این کشور.
فعال یمنی گفت: ائتلاف متجاوز سعودی باید بداند که یمنی ها در آتش بس به خواب نرفتند و برای همه احتمالات آمادگی دارند و آنهایی که تصمیم به جنگ دارند، باید تبعات آن را تحمل بپذیرند.
نرخ ناتوانی حرکتی در یمن زیاد است. قبل از جنگ در سال ۲۰۱۵، نرخ رسمی ناتوانی حرکتی حدود ۳ درصد بود و عدد بسیار بالایی محسوب می‌شد. اکنون ارقام موجود نشان می‌دهد که بیش از ۱۰ درصد یمنی‌ها از آسیب‌های حرکتی رنج می‌برند که یکی از بالاترین میزان‌ها در جهان نیز محسوب می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ