نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: خیلی وقت‌ها پیشنهاد راهپیمایی محجبه‌ها در مقابل بی‌حجاب‌ها را می‌دهند که این گونه اتفاقات بسیار اشتباه است، چرا که این برنامه یعنی خراب کردن امیدهای آینده و مقابل هم قرار دادن بچه‌های خودمان در مقابل یکدیگر.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طبق قانون جدید سازمان لیگ، کادرفنی تیم های لیگ برتر با دریافت 2 کارت زرد محروم می شوند.
یوفا به دو باشگاه بزرگ اسپانیایی هشدار داد که فروش دارایی هایشان در واقع نوعی بدهی محسوب می شود نه درآمد و آنها باید مراقب رعایت فرپلی مالی باشند.
سواری پور با اشاره پیگیری ماموران برای یافتن پدر خانواده گفت: جست‌وجو در پاتوق های احتمالی متهم فراری شروع شد و تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی برابر اطلاعات بدست آمده به شهر ورامین اعزام شده و پس از حدود شش ساعت تعقیب و مراقبت، متهم را به جرم قتل دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.
محسن حدادی، محیط‌بان پارک ملی گلستان با انتشار ویدیویی از یک آهو و بره‌اش نوشته است: «لب جاده زاییده بود. دو سه روزی حواسمون به اون نقطه بیشتر بود. چون احتمال دزدیده شدنش بره‌هایش بالا بود.»
به‌نظر می‌رسد این تصمیم با هدف حفظ امنیت داده‌های کاربر صورت گرفته است. این غول فناوری ادعا می‌کند که اکانت های بدون استفاده گوگل به دلیل عوامل مختلف بیش از سایر نمونه‌ها در معرض خطر هک و دسترسی غیرمجاز هستند. این حساب‌ها معمولا فاقد احراز هویت دو مرحله‌ای و بررسی‌های امنیتی هستند.
جانلوکا پالیوکا، دروازه‌بان سابق اینتر و میلان، آندره اونانا و مایک مانیان، دو دروازه‌بان را که برای نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا آماده می‌شوند، ارزیابی کرد.
حاج علی‌اکبری تصریح کرد: در شرایطی که اعتماد عمومی نیاز به تقویت دارد، اتفاقاتی را در گوشه و کنار مشاهده می‌کنیم. ائمه جمعه باید مراقب خطبه‌ها و اظهارنظر‌ها باشند، نمایندگان و مسئولان دولت در تریبون‌ها مراقب باشند. جامعه ظرفیت ابتلا به حواشی را ندارد و همه باید مصمم پای ساخت میهن اسلامی باشند و حل مسئله هم دو عنوان برجسته آن در شهار سال اعلام شد.
نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس گفت: هماهنگی ۳ قوه باید در جهت حل مشکلات مردم باشد و در عین حال قطعاً منظور از همراهی مجلس، سکوت نیست اما لازم است بر اساس توان دولت موضع‌گیری شود.
امامان محترم جمعه هم اگر یکی دو ماه پس از مهسا سکوت کردند به خاطر آن بود که با مقولۀ مصلحت آشنا و نگران کلیت بودند و منتظر بودند تا ببینند چه تصمیمی گرفته خواهد شد و حالا که از طرف حامیان مورد سؤال قرار گرفته‌اند که "قرارمان این بود؟" دوباره به بحث حجاب می‌پردازند و البته در این میان جنس انتقاد آقای احمد علم‌الهدی متفاوت است چون مراقب است که خدای‌ناخواسته گَردی بر دامان دولت کنونی ننشیند
دو کودک دور از چشم والدین مشغول بازی بودند و هر یک از والدین تصور می‌کرد، دیگری مراقب کودکان است. دختر ۳ ساله خانواده، تپانچه پر نیمه‌خودکاری که در خانه نگهداری می‌شد را برداشته و با آن مشغول بازی بوده است که ناگهان صدای شلیک گلوله‌ای کل خانه را فرا می‌گیرد. والدین به سرعت خود را به کودکان می‌رسانند که متوجه می‌شوند دختر ۴ ساله‌شان غرق خون روی کف اتاق افتاده است.
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی می گوید: معتقد بودم که خانم امینی یک طعمه و دام است. این کار طبیعی نیست که دختری از کردستان به تهران بیاید با وضع ناآشفته به پارک برود و دو نفر مراقب وی باشند؛ به وی تذکر می‌دهند که این وضع ناجور است، وی شروع به فحاشی می‌کند، به وی می‌گویند این کار غلط است، او را سوار ماشین می‌کنند و آنجا می‌افتد و می‌میرد. این طبیعی نیست و معلوم است که برنامه‌ریزی شده است.
کارشناس فوتبال ایران تقابل پرسپولیس و سپاهان گفت: شک ندارم مورایس دنبال گلزنی حداقلی و سپس مراقبت از گل خواهد بود. آقای گل محمدی هم تاکتیک بازی مالکانه را باز هم پیاده خواهد کرد.
پس از ابلاغ مراتب این عفو، جلسه ای در ۱۸ بهمن برگزار و طی آن به روسای کل دادگستری استان‌ها، این وظیفه محول شد که با استفاده از ظرفیت قضات با تجربه، در حوزه های اجرای احکام و روسای زندان ها و تشکیل کارگروه تخصصی در سریع ترین بازه زمانی با استفاده از اوقات خارج از وقت اداری و همچنین روزهای تعطیل، کار تطبیق مصادیق با معیارها را با دقت شروع و نتایج کار را تا پایان وقت اداری هر روز پیگیری روزانه و نتایج نهایی را ظرف ۱۵ روز به معاونت قضایی قوه قضاییه اعلام شود.
بعد از ابلاغ مراتب این عفو، جلسه ای در ۱۸ بهمن برگزار شد و طی آن به روسای کل دادگستری استان‌ها این وظیفه محول شد که با استفاده از ظرفیت قضات با تجربه، در حوزه های اجرای احکام و روسای زندان ها و تشکیل کار گروه تخصصی در سریع ترین بازه زمانی با استفاده از اوقات خارج از وقت اداری و همچنین روزهای تعطیل کار تطبیق مصادیق با معیارها را با دقت شروع و نتایج کار را تا پایان وقت اداری هر روز پیگیری روزانه و نتایج نهایی را ظرف ۱۵ روز به معاونت قضایی قوه قضاییه اعلام شود.
فیلمی از شب زلزله در ترکیه، نشان می دهد که چگونه دو پرستار شجاع به جای فرار به بخش مراقبت از نوزادان در بیمارستان غازیانتپ دویدند تا از سقوط انکوباتورهای نوزاد جلوگیری کنند.
رئیس اداره منابع طبیعی ارسنجان گفت: ۲ پرنده کمیاب شکاری که در دام متخلفان زیست‌محیطی گرفتار شده بودند توسط نیرو‌های گشت و مراقبت این اداره در دامنه کوه‌های بخش مرکزی ارسنجان استان فارس کشف و در طبیعت رها شدند.
آذر و توران دو توله یوزپلنگی هستند که اوایل هفته گذشته از طبیعت پارک ملی توران جدا شدند و اکنون در پاسگاه محیط‌بانی تحت مراقبت دامپزشکان هستند.
مبلغ قرارداد یورگن لوکادیا در باشگاه پرسپولیس به مراتب بیشتر از شیخ دیاباته است.
ستاره گفت: رسول مثل من قبلاً ازدواج کرده بود. او بچه داشت و همسرش را طلاق داده بود، وقتی با هم ازدواج کردیم گفت همسر سابقش هم ازدواج کرده است و قول داد مراقب من و دخترم باشد. دو سال بعد فهمیدم با همسر اولش رابطه دارد.
«مخالفان تلاش‌های دیپلماتیک جهت احیای برجام، به برخی از نواقصِ نسخه اولیه توافق برجام اشاره دارند و مخالفت‌های خود را نیز بر همین مسائل استوار می‌سازند. چشم انداز‌های پایانی/Sunset Clauses” "که به ایران اجازه می‌دهند تا استفاده از سانتریفیوژ‌های پیشرفته را از سال ۲۰۲۶ در دستورکار قرار دهد و در عین حال، غنی سازی اورانیوم را نیز در سطوحی به مراتب بالاتر تا سال ۲۰۳۱ عملیاتی کند، از جمله مهمترین این نواقصِ ادعایی است که مورد اشاره آن‌ها نیز قرار دارد.»
نماینده مردم اردبیل گفت: طی این دو ماه ما چیزی از رفع ایرادات و مشکلات در این وزارتخانه ندیدیم. البته احتمال می‌دهم که طی هفته جاری وضعیت وزارت صمت تعیین تکلیف شود، اما اگر چنین نشد بحث استیضاح مجددا به جریان خواهد افتاد.
پوتین و رئیسی از زمان آغاز جنگ اوکراین دست‌کم  چهار بار با یکدیگر صحبت کرده‌اند که به مراتب بیش از صحبت هر کدام از آنها با دیگر رهبران جهان است.
مزایای طرح "اوج" بانک رفاه کارگران افزایش یافت
خلف وعده‌های مکرر خودروسازان برای افزایش کیفیت تا وعده‌های پوچ و بی سرانجام وزارت صمت، همگی از عواملی بودند که موجب شده افکار عمومی نسبت به موضوع بازار خودرو واکنش‌های تندی داشته باشند. متاسفانه بی عملی در این عرصه آنقدر اوج گرفت که حتی رهبر انقلاب در دو سخنرانی از سخنرانی اخیر خود، به این موضوع ورود داشته و گلایه‌های صریح خود را بیان کرده اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ