مدیرکل نظارت بر خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری اعلام کرد: حجم بسته‌های اینترنت اپراتورها در قالب بازدیدها و بازرسی‌های دوره‌ای و همچنین نظارت بر خط پایش می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس رگولاتوری گفت: درخواستی که از مسیرهای مختلف به پیام‌رسان بومی می‌رسد ۲۰۰ میلی ثانیه تأخیر دارد که انشاالله می‌شود با روش‌هایی تا زیر ۵۰ میلی ثانیه زمان رفت و برگشت در شبکه را کاهش داد.
رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در واکنش به خبر افزایش مشترکین اینترنت سیار گفت: آمار رسمی حوزه ارتباطات را از وزارت ارتباطات دریافت کنید.
دومین جلسه کمیته عالی حفاظت از حقوق مصرف کننده برای رسیدگی و تعیین تکلیف شکایات ثبت شده مشترکین همراه اول در سامانه ۱۹۵ در سال جاری برگزار شد.
رئیس رگولاتوری فدراسیون روسیه در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات با سفر به تهران با رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی دیدار کرد.
با توجه به جلسات برگزار شده مخابرات و رگولاتوری وضعیت تمدید یا عدم تمدید پروانه شرکت مخابرات ایران تا ۲۷ تیرماه مشخص می‌شود.
سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در پی عدم پایبندی شرکت مخابرات به تعهدات خود برای افزایش کیفیت شبکه، در نامه‌ای به به این شرکت هشدار داد.
مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف‌کننده رگولاتوری اعلام کرد: به ۹۷ درصد از کل تماس‌های ورودی به مرکز تماس سامانه ثبت، رسیدگی و پاسخگویی به شکایات (۱۹۵)، در دو ماهه ابتدایی سال جاری پاسخ داده شده است
جمعی از مدیران ارشد سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ضمن بازدید از دستاوردهای گروه همراه اول در حوزه دیجیتال و هوشمندسازی، در نشستی صمیمانه به تبادل نظر با مدیران اپراتور اول ارتباطی پرداختند.
سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در پی قطع مسیر اینترنت ورودی در کشور ارمنستان، اطلاعیه‌ای منتشر کرد.
سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در پی قطع مسیر اینترنت ورودی در کشور ارمنستان، اطلاعیه‌ای منتشر کرد.
سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی فراخوان تنظیم قرارداد همکاری با منظومه‌های دارای پوشش ماهواره‌ای سیار را برای دارندگان پروانه‌های ارائه خدمات دسترسی ماهواره‌ای و UNSP منتشر کرد.
در پی گلایه کاربران از تماس‌های صوتی یک شرکت با شهروندان برای تبلیغات خدمات یک اپراتور، رئیس رگولاتوری به این اپراتور اخطار داد.
مدیرکل دفتر نظارت بر طیف رگولاتوری گفت: موردی از غیراستاندارد بودن پرتوگیری آنتن‌های فعال مخابراتی در کشور وجود ندارد و سطوح اندازه‌گیری از استانداردهای تعیین شده تشعشعات، پایینتر است.
مدیرکل استاندارد و تایید نمونه رگولاتوری از کاهش ۳۳درصدی میانگین زمان ترخیص تجهیزات حوزه فاوا در سال ۱۴۰۱ خبر داد.
سازمان تنظیم مقررات در خصوص تغییر ساعت در برخی گوشی های موبایل اطلاعیه ای صادر کرد .
به گفته ۴ فرد آگاه از مذاکرات میان رگولاتورهای اتحادیه اروپا با توئیتر، به ایلان ماسک دستور داده شده نیروی انسانی بیشتری به عنوان بازبین و صحت سنج جهت بررسی پست های توئیتر استخدام کند.
نخست‌وزیر کانادا به رگولاتوری مخابراتی این کشور دستور داد تا بر روی کاهش هزینه دسترسی مصرف کنندگان به اینترنت تمرکز کند، تغییر سیاستی که برای کمک به شرکت‌های کوچک‌تر طراحی شده است.
سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به شبهات درباره نامه برخی از شرکت‌های ارائه دهنده اینترنت به این سازمان در خصوص خسارات ناشی از محدودیت اینترنت در ترافیک بین الملل پاسخ داد.
سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به شبهات درباره نامه برخی از شرکت‌های ارائه دهنده اینترنت به این سازمان در خصوص خسارات ناشی از محدودیت اینترنت در ترافیک بین الملل پاسخ داد.
سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام کرد: تاکنون ۹ دارنده پروانه ارایه خدمات ارتباطاتی با ارایه درخواست، برای مشارکت در پروژه ملی فیبرنوری با رگولاتوری تفاهم نامه امضاء کرده اند.
سرپرست معاونت راهبردی و توسعه بازار رگولاتوری از تبادل تفاهم‌نامه با اپراتور همراه برای اجرای پروژه توسعه دسترسی مبتنی بر فیبرنوری (FTTx) در کشور خبر داد.
رگولاتوری چین در حوزه حمل و نقل هوایی با هدف تهیه یک نقشه راه به منظور توسعه کاربرد پهپاد در حوزه‌های مختلف، قوانین جدیدی را تدوین کرده است.
رگولاتور فضای سایبری چین روز جمعه اعلام کرد از شرکت‌های داخلی که به دنبال سرمایه خارجی هستند حمایت می‌کند ولی با سوءاستفاده خارجی از داده‌های داخلی نیز مقابله می‌کند.
سرپرست معاونت راهبردی و توسعه بازار سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی از انتشار فراخوان نظرخواهی تخصصی از ذینفعان در مورد مقررات عمده‌فروشی فیبرنوری خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ