رئیس مستعفی فدراسیون شطرنج گفت: در این مدت وزیر ورزش حتی یک بار هم به فدراسیون ما نیامد که البته حق داشت. حرف‌ها و خبرهایی از فدراسیون ما به وزارت منتقل می‌شد که شرایط را بد می‌کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روزنامه اصولگرای فرهیختگان نوشت: مدیران تلویزیون می‌دانند این قابی که در اختیارشان است، اگر از جذابیت‌های بصری و سرگرمی‌ساز خالی شود، مخاطبش هم کم خواهد شد و دیگر جذابیتی برای بخش‌های بازرگانی نخواهد داشت و در آینده نزدیک، بحران ورشکستگی بر سر سازمان چاق صداوسیما آوار خواهد شد.
مدیر عامل برق منطقه‌ای تهران گفت: آمارهای افزایش تولید نشانگر تامین برق کافی برای صنایع کشور است.
سمنان- مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی استان سمنان گفت: ۹۸ درصد پرونده‌هایی که در شورای حل اختلاف زندان‌های استان مطرح شده، به سازش و صلح انجامیده است.
سمنان- مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی استان سمنان گفت: ۹۸ درصد پرونده‌هایی که در شورای حل اختلاف زندان‌های استان مطرح شده، به سازش و صلح انجامیده است.
وزیر ورزش با استعفای حسن تامینی از ریاست فدراسیون شطرنج موافقت کرد.
حسن تامینی به صورت رسمى از ریاست فدراسیون شطرنج استعفا کرد.
رییس فدراسیون شطرنج ضمن توضیح در مورد بسیاری حواسی ایجاد شده و افشاگری‌های صورت گرفته توسط نایب رییس این فدراسیون از طرح شکایت علیه شادی پریدر خبر داد.
تامینی گفت: ما مدعی نیستیم که شق‌القمر کردیم، اما شرایط نسبت به قبل نسبی است. ما تلاش و مقاومت کردیم. وقتی که یک نفر می‌گوید در شرایط روحی خوبی مصاحبه نکرده، برای ما قابل قبول نیست. اکنون می‌خواهم با او برخورد شود.
نشست بررسی «شیوه‌های تامین مالی صنایع از طریق بازار سرمایه» با حضور عشقی رئیس سازمان بورس، پور ابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، و مدیران عامل فرابورس ایران و بورس کالا در محل اتاق کرمان برگزار شد.
سال میلادی گذشته حرف از صعود قیمت جهانی نفت به ۲۰۰ دلار در سال ۲۰۲۳ بود و حتی بعضی از مدیران صندوق‌های تامینی پیش بینی می‌کردند که نفت پیش از پایان سال ۲۰۲۲، به ۲۵۰ دلار در هر بشکه صعود خواهد کرد.
سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور با اهداء لوح سپاس از بانک سپه به جهت حمایت از خانواده های زندانیان و همچنین آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد تقدیر کرد.
به دنبال رسوایی افشای اسناد جنجالی محرمانه پنتاگون درباره اسرار جنگ اوکراین در فضای مجازی، رئیس جمهور آمریکا با صدور دستوری خواستار تشدید اقدامات تامینی در جلوگیری از افشای اسناد محرمانه شد.
براساس اعلام سازمان زندانها و اقدامات تامینی برخلاف ادعای رسانه های ضد انقلاب فردی با هویت سعید باران زهی در زندان زاهدان وجود ندارد.
خبرهای خوش در جهت تامین مسکن خانواده ایثارگران در کشور در تفاهم‌نامه بنیاد شهید و بنیاد مسکن مطرح شد.
رئیس فدراسیون شطرنج با تاکید بر اعلام استعفای خود از این فدراسیون در مورد دلیل آن توضیح داد و گفت: طی دو سال به آنچه متعهد شده بودم، عمل کردم بنابراین می‌خواهم به خاطر مسائل شخصی بروم.
حسن تامینی رئیس فدراسیون شطرنج از سمت خود استعفا کرد.
با وجود تلاش نیوکسل به نظر نمی رسد منچستریونایتد به جدایی مک تامینی در زمستان رضایت دهد.
سرهنگ فروغی با اشاره به موضع گیری و انجام اقدامات تامینی پلیس در این راستا گفت: متاسفانه در این حمله ناجوانمردانه یکی از ماموران جان برکف انتظامی مجروح شده است.
حسن تامینی رئیس فدراسیون شطرنج در این خصوص؛ گفت: «این شطرنج‌باز به صورت آزاد و با هزینه شخصی در مسابقات سریع جهان که به میزبانی قزاقستان برگزار می‌شود حضور پیدا کرده است.»
به نظر می‌رسد که آرمانو بورخا، بازیکن چلسی، پیش از اعلام پنالتی روز گذشته شیطنت‌هایی داشته است.
امروز زندان اوین ۵۱ ساله است. در منابع تاریخی مکتوب، زمان افتتاح زندان را سال ۱۳۵۰ ذکر کرده‌اند که از زمان افتتاح تا بهمن ۱۳۵۷، زیرنظر سازمان اطلاعات و امنیت کشور (ساواک) اداره می‌شد و طی ۴ دهه اخیر، «ندامتگاه اوین» که بزرگ‌ترین زندان محل نگهداری زندانیان سیاسی و جرایم مرتبط با امنیت ملی است، زیرنظر سازمان زندان‌ها و اقدمات تامینی وابسته به قوه قضاییه قرار دارد اگرچه که بند‌های مختلف زندان، بسته به اینکه محکومان توسط کدام نهاد امنیتی دستگیر شده باشند، ناظر و مسوولیت جداگانه از قوه قضاییه دارد.
فصل اول (کلیات) از بخش پنجم قانون آیین دادرسی کیفری از مواد ۴۸۴ تا ۵۱۲ به موضوع «اجرای احکام کیفری و اقدامات تامینی و تربیتی» پرداخته است.
احسان قائم مقامی ادعا کرد که ۱۰ سال است گرین کارت آمریکا دارد و این موضوع را سجادی به عنوان وزیر ورزش و تامینی به عنوان رئیس فدراسیون شطرنج، می‌دانستند، اما پریدر با حراست وزارت ورزش صحبت کرده تا قائم مقامی نایب رئیس فدراسیون شطرنج نشود.
دبیرکل کانون صرافان ایران با اشاره به کاهش نرخ توافقی دلار به ۳۰۳۰۰ تومان، گفت: سیر نزولی قیمت ارز هفته آینده هم ادامه دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ