قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز یکشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ در بازار آزاد تهران با ۵۰۰ هزار تومان کاهش نسبت به دیروز به ۱۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وضعیت بازار سرمایه هم از تعداد نمادهای منفی و هم از وضعیت ارزش معاملات به هیچ وجه خوب نیست.
در جریان تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز به علت ریزش 5 ساختمان در خلازیر ۴ نفر جان خود را از دست دادند و به سرعت از سوی دستگاه قضایی بازپرسی ویژه برای رسیدگی به ابعاد مختلف این حادثه انتخاب شد.
درحال حاضر با توجه به حضور تیم‌های امداد و نجات در محل، عملیات جهت رهاسازی افراد گرفتار در زیر آوار ساختمانی در حال اجرا است که تا به این لحظه تعداد چهار نفر از زیر آوار نجات پیدا کرده و اقدامات برای نجات جان سایر افراد گرفتار در زیر آوار با سرعت در حال اجرا است.»
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان تهران، از ریزش آوار در منطقه ۱۹ تهران و اعزام ۴ تیم ارزیاب به محل حادثه خبر داد.
اکنون شاهد ریزش کوه در محور هراز هستیم و اینکه این محور مسدود می‌ماند و اینکه چه زمانی بازگشایی می‌شود باید بررسی شود.
در حالی که یک هفته از جلسه ستاد عالی بازی‌ها می‌گذرد، هنوز خبر رسمی در مورد لیست نهایی رشته‌ها و تعداد سهمیه‌های هر رشته برای بازی‌های آسیایی هانگژو اعلام نشده است.
در حالی که یک هفته از جلسه ستاد عالی بازی‌ها می‌گذرد، هنوز خبر رسمی در مورد لیست نهایی رشته‌ها و تعداد سهمیه‌های هر رشته برای بازی‌های آسیایی هانگژو اعلام نشده است.
در حالی که یک هفته از جلسه ستادعالی بازی‌ها می‌گذرد، هنوز خبررسمی در مورد لیست نهایی رشته‌ها و تعداد سهمیه‌های هر رشته برای بازیهای آسیایی هانگژو اعلام نشده است.
مشهد- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: ریزش کوه در محدوده گردنه فخر، جاده گناباد-فردوس را مسدود کرد.
سکه امامی با کاهش قیمت ۷۰۰ هزار تومانی نسبت به دیروز به ۲۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسید.
در حالی که فعالان بازار سرمایه انتظار رشد در شاخص کل بورس را داشتند اما شاخص به صورت غیرمنتظره ریزش سنگینی را تجربه کرد.
این حادثه ۳ فوتی داشت که نجاتگران هلال احمر طی تلاش۴ ساعته هر سه نفر فوتی حادثه را رهاسازی و تحویل مراجع ذی صلاح دادند.
بر اثر ریزش یک پل جاده ای در حال ساخت در پایتخت تایلند حداقل دو نفر کشته شدند.
۴۷۸ نماد بورسی هم اکنون قرمز هستند که به هیچ وجه شرایط خوبی نیست.
قیمت سکه امامی نسبت به چهارشنبه هفته گذشته با افت قیمت بیش از ۵۰۰ هزار تومانی همراه شد.
سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه شهری سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از احداث مرکز زباله‌سوز ۵۰۰ تنی در پایتخت خبر داد.
امروز مطالبی همچون تداوم ریزش دلار در بازار،  فردا بورس منفی است یا مثبت؟، زمان دقیق واریز سود سهام عدالت مشخص شد، نماد بانک آینده باز می‌شود؟، با ارزش‌ترین نماد بورس و فرابورس، ۹ همت دارایی تحت مدیریت و ۹۵ درصد بازدهی، ۳ دلیل ریزش بورس در پایان سال ۱۴۰۱، خودروی ۵۰۰ میلیونی بازار کدام است؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
سکه امامی تا این ساعت با قیمت ۲۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان معامله می شود که نسبت به اوج قیمتی در روز گذشته ریزش ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی داشته است.
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران  گفت: برنامه ریزی شده تا سال ۱۴۰۸ تولید گاز کشور ۵۰۰ میلیون متر مکعب اضافه شود که ۱۲۰ میلیون متر مکعب از این میزان مربوط به توسعه میدان گازی کیش است
بورس در انتهای معاملات امروز با ریزش ۸۸۰۰ واحدی مواجه شده و حمایت یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحد را از دست داد.
ساری- معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: در حال حاضر ۵۰۰ هزار تن برنج در انبارهای مازندران باقی مانده و دولت باید برای خرید یا عرضه آن در بازار برنامه ریزی کند.
حدود ۵۰۰ روز از آن آغاز ریزش بورس در مرداد ماه سال ۱۳۹۹ گذشته است و در این مدت به جز مقاطع کوتاهی بازار نزولی بوده است. علیرضا محمدی زیوه از کارشناسان بازار سرمایه درباره علت ریزش بورس در این مدت گفت و به این پرسش پاسخ داد که دلیل ریزش بورس چه بوده است؟
رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی درباره چاپ و توزیع کتاب‌های درسی گفت: امسال ۱۴۹ میلیون و ۵۰۰ هزار جلد کتاب سفارش چاپ دادیم و فرآیند آن از مهر ۱۴۰۰ آغاز شده است و کتاب‌ها از ۱۰ شهریور از مناطق به مدارس توزیع شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ