در حالی که فعالان بازار سرمایه انتظار رشد در شاخص کل بورس را داشتند اما شاخص به صورت غیرمنتظره ریزش سنگینی را تجربه کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک فعال سیاسی نسبت به ریزش آراء سنگین در انتخابات پیش رو هشدار داد.
براساس برنامه ریزی انجام شده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از مازندران به سمت کرج از ساعتی دیگر یک طرفه خواهد شد.
۱۷ اردیبهشت ماه سال جاری مصادف بود با سنگین‌ترین ریزش بورس و کسی خبر نداشت که چرا این اتفاق رخ داد! درست ۵۱ روز بعد علت این ریزش سنگین مشخص شد. ماجرا به نامه نرخ خوراک پتروشیمی‌ها باز می‌گشت. حالا پرسش این است که چرا هیات مدیره و سهامداران عمده سکوت کرده اند؟ نکته ای که مجید عشقی رئیس سازمان بورس حدودا یک سال پیش و در گفتگو با نبض بورس به آن اشاره کرد.
محمد غفوری با بیان این که اگر توافق شکل بگیرد، شاهد افت و ریزش سنگین دلار نخواهیم بود، تصریح کرد: دلار به زیر ۴۰ هزار تومان سقوط نخواهد کرد.
محمد غفوری با بیان این که اگر توافق شکل بگیرد، شاهد افت و ریزش سنگین دلار نخواهیم بود، تصریح کرد: دلار به زیر ۴۰ هزار تومان سقوط نخواهد کرد.
مجید عشقی رئیس سازمان بورس گفت: یکی از دلایلی که سبب اُفت سنگین بازار در روز دوشنبه شد، به بحث دامنه نوسان بازمی‌گردد زیرا با افزایش دامنه نوسان هیجانات بازار با سرعت بیشتری تخلیه می‌شود.
امروز بورس برای دومین روز متوالی با ریزش سنگین مواجه شده است و این گمانه را تقویت می کند که ریزش دو روز پیاپی دستوری است.
معاملات بازار سهام در دومین روز کاری هفته فقط پنج دقیقه ابتدایی شاهد رشد ۱۳ هزار واحدی شاخص کل بود و پس از آن اصلاح سنگین شاخص جای رشد را در بازار گرفت و در انتها با افت بیش از ۳.۷ درصدی کار را تمام کرد تا در یک روز بیش از ۹۵ هزار واحد خود را ازدست‌داده باشد. فردا شاهد ریزش شاخص کل خواهیم بود؟
معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: به دلیل بارش شدید باران در شهرستان، عدم دید کافی و خطر ریزش کوه در مسیرهای۲ جاده ونایی و آبسرده به شهر بروجرد تا پایان بارندگی‌ها مسدود است. ۲ جاده منتهی به شهر گردشگری ونایی و روستای آبسرده از جاده‌ای زیبا و پرتردد بروجرد بوده که به دلیل کوهستانی بودن و عدم دید کافی با خطر ریزش کوه مواجه است.
کارشناس مسکن گفت: با توجه به ریزش سنگین قیمت دلار، قیمت مسکن پایتخت بین 5 تا 15 درصد نسبت به اوج قیمت در دو هفته گذشته کاهش داشته است.
علی زندی فر مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز در این خصوص گفت: در حال حاضر شاهد بارش برف سنگین در برخی نقاط محور کرج چالوس از جمله محدوده پیچ سرهنگ و گچسر هستیم.
با عرضه ربع سکه در بورس کالا، امروز بازار آزاد شاهد ریزش ربع سکه بود.
قیمت نفت پس از ریزش سنگین شب گذشته، در معاملات روز پنج شنبه تحت تاثیر افت ارزش دلار آمریکا، بهبود یافت اما نفت برنت همچنان پایین ۸۰ دلار در هر بشکه ماند.
دلار در بازار توافقی امروز به شدت ریزشی بوده و به نظر می رسد یک روند ریزشی سنگین را آغاز کرده است.
دلار در بازار توافقی امروز به شدت ریزشی بوده و به نظر می رسد یک روند ریزشی سنگین را آغاز کرده است.
انس طلا در هفته گذشته رفت و بازگشت جذابی را داشته و توانست نسبت به هفته قبل روند را در حالت صعودی نگه دارد.
انس طلا در هفته گذشته رفت و بازگشت جذابی را داشته و توانست نسبت به هفته قبل روند را در حالت صعودی نگه دارد.
شاخص کل در ابتدای معاملات با ریزش کار خود را آغاز کرده است.
رئیس کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه ریزش ناگهانی نبود و این ریزش در ادامه علمیات تخریب کنترل شده، انجام شد، گفت: این ریزش براساس محاسبات بود و دقیقا در همان محل مشخص شده ریزش انجام گرفته، اما متاسفانه سنگی از ساختمان جدا شده و با یک خودرو که سرنشین آن یک خانم بوده برخورد کرده و منجر به فوت آن خانم شد و باید این موضوع که چرا این ریزش کنترل شده منجر به فوت یک نفر شده، بیشتر مورد بررسی قرار بگیرد.
شاخص بورس در جریان معاملات دیروز با کاهش بیش از ۱۰ هزار واحدی همراه شد و با کاهش ۰.۸۴ درصدی به محدوده ۱.۲۶۷ نزول کرد. در صورتی که امروز هم شاخص کل به روند نزولی خود ادامه دهد احتمالا شاهد یکی از بدترین هفته‌های بورسی طی یک سال گذشته خواهیم بود. آیا امروز هم شاهد ریزش سنگین شاخص‌های بورس خواهیم بود؟
امروز بازار با ریزش سنگین نسبت به هفته های اخیر به کار خود پایان داد.
بازار سهام همسو با افزایش خبرپراکنی‌ها حول مذاکرات احیای توافق برجام امروز با ریزش سنگین قیمت‌ها در بازار ارز شاهد غلبه عرضه بر تقاضای سهام بود.
عضو انجمن تولیدکنندگان ظروف یک بار با اشاره به افزایش تقاضا، گفت: به دلیل ثبات قیمت مواد اولیه از ابتدای سال تاکنون، قیمت ظروف یک بار مصرف تغییری نکرده و ثابت مانده است.
یک روانشناس بالینی در خصوص چگونگی تشخیص اختلال نافرمانی و مقابله جویی، یادآور شد: هیچ تست واحدی که بتواند این اختلال را تشخیص دهد وجود ندارد و برای رسیدن به تشخیص، روانپزشکان، روانشناسان و سایر متخصصین سلامت روان از طریق مصاحبه و کسب اطلاعات از والدین، مدرسه و رفتار کودک، نشانه‌های اختلال، ویژگی ها، شدت و پایداری آن‌ها را بررسی می‌کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ