این شهر غرق‌شده که ۲۰ تا ۴۰ فوت با گل و لای پوشیده شده نزدیک ۳۰۰ سال دست‌نخورده باقی ماند تا این که باستان‌شناسان شروع به بیرون آوردن دست‌سازه‌هایی از زیر دریا کردند. این اکتشافات به کشف حقایق پشت پرده درباره افسانه‌های دزدان دریایی کمک کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سیاوش یزدانی که دچار آسیبی جزئی شده بود، این روزها با آمادگی بالایی در تمرینات تیم فوتبال سپاهان شرکت می‌کند.
اسکارفیس پس از نمایش در برنامه‌های حیات وحش در National Geographic و Big Cats Diary بی بی سی به ستاره محبوب میلیون‌ها نفر تبدیل شد تا اینکه در سال ۲۰۲۱ در سن ۱۴ سالگی درگذشت.
گوشی تلفن همراه جدید گوگل که پیکسل فولد (Pixel Fold) نام دارد، دارای «بادوام‌ترین لولا» در میان گوشی‌های تاشو است. گوگل گوشی ضدآب خود را در اندازه جیبی و با صفحه نمایش ۵.۸ اینچی روانه بازار می‌کند. مطابق تصاویر منتشر شده، این گوشی مانند یک دفترچه یادداشت باز می‌شود و سپس اندازه صفحه نمایش آن به ۷.۶ اینچ می‌رسد.
در این رده‌بندی رتبه نخست به تویوتا ۴رانر شاسی‌بلند مشهور کمپانی تویوتا رسیده است. ماشینی که از چهار دهه پیش خط تولیدش دایر است و نسل‌های گوناگونی از آن به بازار عرضه شده‌اند.
مختارپور عنوان کرد: بسیاری از گونه‌های قارچ برای انسان‌ها سمی هستند و باعث ایجاد طیف وسیعی از واکنش‌ها از جمله مشکلات گوارشی جزئی، واکنش‌های آلرژیک، توهم، نارسایی شدید اندام‌ها و مرگ می‌شوند، جنس‌هایی از قارچ‌های حاوی سموم کشنده عبارتند از Conocybe، Galerina، Lepiota و بدنام‌ترین آن‌ها نیز جنس Amanita است که شامل گونه‌های فرشته ویرانگر (A. virosa) و کلاهک مرگ (A. phalloides)، بوده و شایع‌ترین علت مسمومیت کشنده قارچ است.
جنگل درینگ یا جنگل جیغ در جنوب Pluckley واقع شده که به‌عنوان بدنام‌ترین روستای تسخیر شده در بریتانیا شناخته شده و یکی از عجایب خوفناک طبیعی در دنیا به شمار می‌رود. جنگل جیغ نامی است که، پس از شنیدن صدا‌هایی ترسناک و جیغ‌های انسان که شب‌ها از جنگل می‌آید، بر آن گذاشته شد.
دوچرخه‌های نخستین که در تهران مورد استفاده قرار می‌گرفت از مارک‌های «هرکوس»، «رالی»، «بی. اس. آ» و «بیرمنگام» همگی ساخته کشور انگلستان بود. قیمت بهترین، بادوام‌ترین و خوش رکاب‌ترین نوع دوچرخه از ۱۰ تومان شروع می‌شد و به ۱۵ تومان می‌رسید که قیمت لوازم اضافی آن از جمله، قاب، ترک بند، بوق و امثال آن شامل دو تومان می‌شد.
نشریه "ال پائیس" به منشاء برخی از بحث برانگیزترین رنگدانه‌ها از "وانتابلک" (یک ماده ساخته شده از نانو لوله کربنی و سیاه‌ترین ماده شناخته شده است که تنها ۰/۰۰۰۰۳۵ درصد از نور مرئی را باز می‌تاباند) تا "پنتون ۴۴۸ سی" که زشت‌ترین رنگ در جهان در نظر گرفته می‌شود نگاهی انداخته است.
رهبر کره شمالی در حالی که می‌خندید یک دستش را دور سرباز گرفته بود و با دست دیگرش صورتش را نوازش کرد. سرباز به زمین نگاه می‌کند و مشخص است از در آغوش گرفتن ناگهانی یکی از بدنام‌ترین دیکتاتور‌های جهان شوکه شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ