بر اساس رأی کمیته استیناف، محرومیت هادی محمدی رفع شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارشناس فوتبال ایران درباره برخورد فوری کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: اینکه ارکان قضایی فدراسیون درباره این مسائل خیلی زود حکم صادر می‌کنند اتفاق خوبی است اما نباید جلوی نقد را گرفت.
به نظر می‌رسد پس از یک جلسه محرومیت، دهقان‌نژاد ، کُهزادی و احسانی در هفته دوم لیگ برتر برای تیم‌هایشان به میدان می‌روند.
سعیدی، امام جمعه قم گفت: برخی‌ها می‌گویند حجاب مهم نیست و باید قلب انسان پاک باشد که در این خصوص باید عنوان کرد شکل ظاهری و تحریک آمیز در جامعه تأثیرگذار است و انسانی که در برابر حکم صریح خداوند نافرمانی می‌کند، قلبش از چه چیزی می‌خواهد پاک باشد و اگر دل پاک کافی بود چرا خداوند حجاب را الزام کرده است.
رشد فکری بشری حکم می‌کند که اختلافات از راه‌های مسالمت‌آمیز حل شود. مطمئن باشید ملت ایران از صمیم قلب آرزوی تحقق این آرزو‌ها را دارد. برای ما ایرانی‌ها مهم است که هر نوع اقدامی که مداخله در امور ملی ما تلقی می‌شود متوقف شود و متاسفانه این در مورد کشور ما نسبت به سایر ملل شدیدتر است. به این دلیل که ما ملت‌های شرق، برای سال‌های متمادی، طعم تلخ استعمار و سازمان‌هایی که برای تحقق آن به وجود آمده‌اند را تجربه کرده‌اند.
مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، در آستانه بازی با اسپورتینگ در لیگ اروپا گفت پیروزی در این مسابقه بسیار مهم است هر چند یک چشم یووه به حکم دادگاه درباره کسر 15 امتیاز خواهد بود.
روز گذشته و امروز دو رای مهم در دستگاه قضایی به جهت حفظ نظم عمومی و همچنین رعایت قوانین کشور در موضوع عفاف و حجاب که بحث این روزهای کشور بوده صادر گردیده است.در یک تصمیم قضایی عاملان حمله به ناهیان از منکری که به طور قانونی رفتار نموده بودند باز داشت شدند و در تصمیم دیگر حکم جلب فردی که با حمله به دو نفر و بوسیله پرتاب سطل ماست نهی از منکر کرده بود صادر گردید!
روز گذشته و امروز دو رای مهم در دستگاه قضایی به جهت حفظ نظم عمومی و همچنین رعایت قوانین کشور در موضوع عفاف و حجاب که بحث این روزهای کشور بوده صادر گردیده است.در یک تصمیم قضایی عاملان حمله به ناهیان از منکری که به طور قانونی رفتار نموده بودند باز داشت شدند و در تصمیم دیگر حکم جلب فردی که با حمله به دو نفر و بوسیله پرتاب سطل ماست نهی از منکر کرده بود صادر گردید!
روزنامه‌های مطرح جهان عرب در صفحه نخست خود به تحولات مهم منطقه و جهان از جمله شدت گرفتن اعتراضات مردمی در فرانسه و خشم بی سابقه اردنی‌ها از سخنان یک وزیر صهیونیست پرداختند.
محرومیت دو بازیکن مهم سپاهان با حکم فدراسیون
سرپرست نایب رئیسی بانوان گفت: با توجه به تقویم ورزشی بین المللی سه رویداد مهم در فوتبال بانوان پیش رو داریم.
اقدام رهبر انقلاب و قوه قضاییه، گام مهمی برای آرامش بخشیدن به جامعه و فضای سیاسی کشور بود؛ لذا سوال این است که آیا صدور بیانیه‌های شعاری و غیر عملی می‌تواند پاسخ مناسبی به این حرکت باشد یا خیر؟! این بیانیه‌ها چه تاثیری بر اقدامات مهم بعدی خواهد گذاشت؟
اقدام رهبر انقلاب و قوه قضاییه گام مهمی برای آرامش بخشیدن به جامعه و فضای سیاسی کشور بود لذا سوال این است که آیا صدور بیانیه های شعاری و غیر عملی آیا می تواند پاسخ مناسبی به این حرکت باشد یا خیر؟این بیانیه ها چه تاثیری بر اقدامات مهم بعدی خواهد گذاشت؟
اقدام رهبر انقلاب و قوه قضاییه گام مهمی برای آرامش بخشیدن به جامعه و فضای سیاسی کشور بود لذا انتظار است بعد از این حکم همه جناح های سیاسی و چهره های مشهور سیاسی و همه مسئولان سابق و فعلی به گونه ای اظهار نظر و عمل نمایند که اقدام آنها در راستای همین هدف مهم باشد و صدور بیانیه های شعاری و بدون مبنا و تنش زا هیچ تاثیر مثبت و گام موثری در این زمینه نخواهد بود.
ماجرای استقلال و کاوه رضایی پیچیده‌تر از قبل شده، حالا کمیته تعیین وضعیت باید حکم مهم خود را در این خصوص صادر کند.
در لایحه بودجه ۱۴۰۲ در کمال تعجب حکم شفافیت‌زا و مهم در زمینه مقابله با فساد و ناکارآمدی از تبصره ۲ لایحه بودجه ۱۴۰۲ توسط سازمان برنامه و بودجه حذف شده است و این امر سبب شده است که نمایندگان مجلس نسبت به بازگرداندن این حکم در کمیسیون تلفیق اقدام کنند.
رئیس فدراسیون فوتبال نسبت به فعالیت حبیب کاشانی در تیم امید واکنش نشان داد.
حمید رسایی در توئیتی خطاب به رضا کیانیان نوشت: اگر یک بار تائید صلاحیت شورا مهمه سه با تائید آن شورا هم مهم است. ولی شما نگفتی چرا سال ها‌ی اول انقلاب زندان بودی؟ حکم دادگاه چه بود؟
مهم این بود که قبول دارند بسیاری از اساتید حوزه و حقوقدانان اعدام‌هایی این چنینی با حکم محاربه و افساد را قبول ندارند.
سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از بازی با هوادار، نسبت به حکم کمیته انضباطی، اشتباهات داوری و مکان سوپرجام اعتراض کرد.
مدیرعامل باشگاه استقلال روز دوشنبه با سرمربی و کاپیتان آبی پوشان نشست برگزار کرد.
زمزمه‌های برکناری و استعفای ستاری پیش از این و با روی کار آمدن دولت سیزدهم نیز مطرح شده بود و همزمان با آن بسیاری از فعالان دانش بنیان درخواست داشتند این جایگاه مهم علمی و فناوری با تمدید حکم ستاری یا صدور حکم فرد جایگزین آن از سوی رئیس جمهور تعیین تکلیف شود.
مدافع میانی تیم ملی والیبال ایران گفت: در رقابت‌های قهرمانی جهان هر مسابقه حکم فینال دارد، زیرا نتیجه همه مسابقات برای تیم‌ها مهم است و هیچ دیداری را نمی‌توان ساده گرفت.
آیت الله سعادت مصطفوی اولین رئیس کاخ نیاوران بود که به حکم امام خمینی (ره) مسئولیت نگهداری از این کاخ را در اوایل انقلاب به عهده گرفت. او ششم شهریور در سن ۸۶ سالگی درگذشت.
رئیس عدلیه ضمن یادآوری این مهم که دستگاه قضایی نمی‌تواند از اجرای مفاد و حکم قانون تخطی کند، تصریح کرد: ما در قوه قضاییه این آمادگی را داریم که با اعضای هیئت منصفه جرائم سیاسی و مطبوعاتی و سایر نخبگان این حوزه در راستای اصلاح قوانین مربوطه ، تصحیح روش‌ها و ارائه آموزش‌های به‌روز ، نشست‌های هم‌اندیشی و تخصصی برگزار کنیم تا درخصوص اختلاف‌نظرها و نکات و نقاط دارای ابهام به جمع‌بندی و اشتراک نظر و عمل نائل شویم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ