حمید رسایی در توئیتی خطاب به رضا کیانیان نوشت: اگر یک بار تائید صلاحیت شورا مهمه سه با تائید آن شورا هم مهم است. ولی شما نگفتی چرا سال ها‌ی اول انقلاب زندان بودی؟ حکم دادگاه چه بود؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره‌ی تهمیدات این وزارتخانه برای جلوگیری از اتفاقات مشابه آنچه اخیرا در کنسرت گرشا رضایی رخ داد، گفت که «بنای دولت، وزارت کشور و وزارت ارشاد این است که با تمهیداتی که اندیشیده می‌شود، حوزه فرهنگ و هنر با آرامش کار خود را دنبال کند.»
رئیس اطلاع رسانی تهران بزرگ: در پی انتشار فیلم حمله یکی از اراذل و اوباش سطح تهران به هواداران تیم استقلال در حاشیه تمرین این تیم، رسیدگی در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات تهران قرار گرفت.
انگار نه انگار این یکی از مسایل روز کشور است! انگار نه انگار نحوه عملکرد دولت در این خصوص محل بحث و سوال بخش معظمی از مردم کشور است؟
این فرد مطلع گفت: «افراد حاضر در صحنه به سرعت ایشان را به بیمارستان امام خمینی منتقل کردند که بعد از معاینات پزشکی معلوم شد تیغه کاتر، حدود ۱۰ سانت از گردن ایشان و در فاصله یک سانتی‌متری شاهرگ را بریده است. حجت‌الاسلام رضایی به اتاق ترومای بیمارستان منتقل شد و در حال حاضر هم تحت نظر پزشکان قرار دارد.»
رسانه‌های غربی به نقل از یک مقام دولتی واشنگتن فاش ساختند که یکی از سامانه‌های پاتریوت اهدایی واشنگتن به ارتش اوکراین در حمله موشکی روسیه تخریب شده است.
خبرگزاری بلومبرگ با انتشار مقاله‌ای تحت عنوان «محمد بن سلمان مسئول رسوایی عربستان در یمن است» نوشت، اولین حمله در سیاست خارجی ولیعهد سعودی با شکست مفتضحانه به پایان رسید.
حمید رسایی: هیچ دلیلی بر اینکه درگیری به خاطر بی حجاب بوده، نیست.
خاویر تباس، رئیس لالیگا که شب گذشته از خوان لاپورتا خواست، در پی رسوایی بارساگیت استعفا بدهد، امروز با پاسخ کوبنده او روبرو شد.
معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان با بیان اینکه صدای انفجاری که شنیده شد از پدافندی بود که ریزپرنده را مورد اصابت قرار داده بود، گفت: مردم در ابتدا نگران شده بودند، اما اطلاع رسانی به سرعت انجام گرفت.
ماجرای حمله رسایی به حاج قاسم چه بود؟
مهمترین ابهام این روزهای تراکتور، کاوه رضایی است که باتوجه به محرومیت محمد عباس‌زاده از دیدار مقابل استقلال، به مهره کلیدی خط حمله سرخپوشان تبریزی تبدیل شده و حضورش در این دیدار اهمیت زیادی دارد.
رئیس این پارلمان هشدار داد که دموکراسی اروپایی مورد «حمله» قرار گرفته و «تحقیقات داخلی» در پارلمان اروپا آغاز شده است.
یک فعال سیاسی در حمله به مادر کیان پیرفلک گفت: حمایت او از تروریست‌ها مشکوک است، باید مشخص شود او چه نسبتی با تروریست‌ها دارد!
اهواز - شورای تأمین شهرستان ایذه با حضور معاون اقتصادی رئیس‌جمهور و به منظور بررسی ابعاد حمله تروریستی ایذه برگزار شد.
معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس گفت: هویت تروریست شیراز در دست بررسی است و به محض مشخص شدن ابعاد موضوع، اطلاع رسانی انجام خواهد شد.
سرمربی تراکتور ابراز امیدواری کرد کاوه رضایی برای بازی فردای تیمش آماده باشد.
سرمربی تراکتور ابراز امیدواری کرد کاوه رضایی برای بازی فردای تیمش آماده باشد.
سرمربی تراکتور ابراز امیدواری کرد کاوه رضایی برای بازی فردای تیمش آماده باشد.
مدیران پاری سن ژرمن برای حمله به ستاره های این تیم با یک گروه ساخت حساب های جعلی قرارداد بسته اند.
با اعلام قربان بردیف، زوج خط حمله تراکتور با کاوه رضایی و محمد عباس‌زاده تشکیل خواهد شد.
تخریب کنندگان ترجیح می‌دهند که با ذره بین بدبینی و غرض ورزی، درمیان گفته مسئولان به دنبال نکته‌ای بگردند که با آن دولت را تخریب کنند که گاهی اواقات همانند ماجرای نرخ تورم دیروز باعث رسوایی آن‌ها می‌شود.
مقارن با اعلام سفر احتمالی «نانسی پلوسی» رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به تایوان، رزمایش ارتش چین در دریای زرد از امروز آغاز و به مدت ۲ هفته ادامه خواهد داشت.
کاوه رضایی هم به ترافیک خط حمله استقلال اضافه شد
با روشن شدن جدی بودن عملیات منافقین، محسن رضایی فرمانده کل سپاه و ستاد عملیاتی وی از جبهه جنوب عازم منطقه غرب کشور شدند. فرمانده سپاه در ارتفاعات مشرف بر اسلام آباد مستقر گردید و در اولین اقدام فرمانده کل سپاه احمد وحیدی را به عنوان فرماندار نظامی کرمانشاه منصوب کرد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ