مدیرعامل باشگاه استقلال روز دوشنبه با سرمربی و کاپیتان آبی پوشان نشست برگزار کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امروز دوشنبه مورخ ۱۶ مرداد ماه ۱۴۰۲ و در آستانه گرامیداشت روز خبرنگار، نشست صمیمی وزیر نیرو با خبرنگاران و روزنامه‌نگاران فعال در صنعت آب و برق برگزار شد.
به نظر می‌رسید که با جدایی کریم بنزما از رئال مادرید، حالا نقش تونی کروس و لوکا مودریچ از هر زمان دیگری پررنگ‌تر شده است.
مدیران عامل دو باشگاه آلومینیوم و تراکتور در نشستی با یکدیگر شرکت کردند.
رئیس قوه قضاییه گفت: امروز مساله نخست کشور، مساله اقتصادی و معیشت مردم و مهار تورم و رشد تولید است؛ قوای سه گانه باید در این رابطه با یکدیگر هماهنگی و هم‌افزایی کامل داشته باشند و مقام معظم رهبری، در دو فاصله کوتاه، در این باره فرمایش هایی داشتند.
رئیس قوه قضاییه گفت:امروز مسئله نخست کشور، مسئله اقتصادی و معیشت مردم و مهار تورم و رشد تولید است؛ قوای سه گانه باید در این رابطه با یکدیگر هماهنگی و هم‌افزایی کامل داشته باشند و مقام معظم رهبری، در دو فاصله کوتاه، در این خصوص فرمایشاتی داشتند.
گاتزتا دلو اسپورت صفحه نخست شماره امروز خود را به تمدید دو ستاره یوونتوس و میلان اختصاص داده است.
ناصر کنعانی درباره سفر صفری به باکو گفت: این سفر برای شرکت در نشست سران گروه تماس جنبش عدم تعهد با موضوع جهان پس از کرونا انجام شده است. این سفر فرصت خوبی است که دیدار و گفتگو‌های دوجانبه با مقامات عالی جمهوری آذربایجان در خصوص روابط دو کشور و وضعیت جاری مناسبات فیمابین انجام شود. علاوه بر مشارکت در نشست مزبور صفری سه دیدار مهم داشته است.
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، در آستانه دیدار فردای تیمش مقابل لسترسیتی پیروزی در این مسابقه را بسیار مهم دانست و گفت کورس قهرمانی در این لیگ دو تیمی نیست.
مهم نیست که دوران خود را چند قطبی یا دو قطبی بدانیم. بعید است که دورانی خوشایند پیش روی مان باشد. اندیشیدن بر حسب "حوزه نفوذ" دوباره مد شده است و به ضرر کشور‌های کوچک تری می‌باشد که خود را در تخته بازی دیگران پیاده می‌بینند.
طبق ادعای موندو دپورتیوو، خوان لاپورتا قصد دارد دو تا سه هفته بعد در نشستی خبری در مورد قضیه بارساگیت توضیح دهد.
قهرمان دو فصل اخیر فرمول یک اعتراف کرد هنوز ماشین جدید ردبول را برای مسابقات 2023 ندیده است.
دو دیدار مهم روز نخست هفته هجدهم لیگ برتر می تواند معادلات صدر را تغییر دهد به شرط این که پرسپولیس نتیجه ای غیر از پیروزی کسب کند و سپاهان برابر حریفش به برتری برسد.
رئیس فدراسیون فوتبال با سرمربی تیم‌های جوانان و نوجوانان ایران نشستی را برگزار کرد.
موزیک ویدئو «جام جهان‌نما» همزمان با برگزاری بازی دو تیم فوتبال ایران و آمریکا در مسابقات جام‌جهانی فوتبال پیش روی مخاطبان قرار گرفت.
نخست وزیر جدید عراق امروز (دوشنبه) به دعوت رسمی رئیس جمهور کشورمان به تهران سفر می‌کند و در این سفر پرونده‌های مهمی بین دو کشور مورد بررسی و گفتگو قرار خواهد گرفت.
اعضای کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران پس از شکست سنگین این تیم برابر انگلیس و تساوی تیم های ولز و آمریکا نشست ویژه ای برگزار کردند تا برای دو دیدار باقی مانده تدابیر بهتری اتخاذ کنند.
اهمیت دیدار ایران و آمریکا کمتر از دیدار اسپانیا و آلمان نیست، و تقابل ایران و همتای آمریکایی اش با توجه به تنش سیاسی دو کشور طی سالیان متمادی، مورد انتظار فوتبال دوستان است.
اهمیت دیدار ایران و آمریکا کمتر از دیدار اسپانیا و آلمان نیست، و تقابل ایران و همتای آمریکایی اش با توجه به تنش سیاسی دو کشور طی سالیان متمادی، مورد انتظار فوتبال دوستان است.
دو بازداشتی و شایعه دو بازداشتی دیگر، تنها اتفاقاتی نیست که بازیکنان فوتبال را به دلیل اتفاقات اخیر برجسته کرده است. در استقلال همین روز‌ها یک اتفاق مهم رقم خورده و کمیته انضباطی این باشگاه عارف غلامی، مدافع فیکس و ملی‌پوشش را به دلیل حمایت از اعتراضات، از بازی‌کردن و حضور در تمرینات باشگاه محروم کرده است
کمتر از دو ماه به شروع جام‌جهانی ۲۰۲۲ مانده و قطر با تمام امکانات خود برای این رویداد مهم لحظه‌شماری می‌کند.
اظهارنظرهای محمدصالح هاشمی گلپایگانی دبیرستاد امر به معروف و نهی از منکر در چندماه گذشته همواره باعث سوءاستفاده رسانه‌های بیگانه و تقلیل دو فریضه مهم شرعی حجاب و امر به معروف و نهی از منکر شده‌است.
حبیب گفت که این دو جنبش درباره تقویت روابط برادرانه در راستای خدمت به طرح مقاومت علیه رژیم اشغالگر اسرائیل توافق کردند.
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: بازی استقلال و سپاهان باتوجه به اینکه در هفته اول است برای هیچ یک از دو تیم حیاتی نیست، اما قطعا به لحاظ حیثیتی برای هر دو تیم مهم است.
امروز مطالبی همچون قیمت روز خودرو ۸ مرداد ۱۴۰۱ | بازار خودرو به تعادل رسید؟، پیش بینی بورس فردا یکشنبه | دیگر بازار تحلیل پذیر نیست!، سازمان تامین اجتماعی کدال نشین شد!، شاخص کل چقدر اُفت کرد؟، چطور با سهام عدالت وام بگیریم؟، کدام شرکت‌ها این هفته به مجمع می‌روند؟ | مجمع پرسپولیس چه روزی است؟، بهترین سهام برای خرید بلندمدتی چیست؟ + عکس، هر اسکناس دلار توافقی چند هزار تومان شد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ