بخشی از بیانیه امروز فولاد در تایید استعفای جواد نکونام، به سوژه‌ای علیه خود تیم (متشکل از بازیکنان و سایر اعضای کادرفنی) بدل شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دیوید ترزگه، ستاره سابق فرانسه، از رفتار صورت گرفته با لیونل مسی در فوتبال این کشور انتقاد کرد.
تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: اظهارات آقای رئیسی درباره ردصلاحیت نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ نوعی خودزنی سیاسی بود.
این فعال مطبوعاتی تأکید کرد: من قرائن و شواهدی را می شناسم که نشان می دهد ایشان دست کم برای بعضی از کاندیداهایی که ردصلاحیت شدند نه تنها اقدامی نکردند بلکه هم علاقمند بودند آن افراد ردصلاحیت شوند و در جهت قطعیت تصمیم شورای نگهبان مبنی بر ردصلاحیت آن افراد مایه هم گذاشتند.
نماینده مردم بستان‌آباد تاکید کرد: این بدعت خطرناکی در مجلس است و فردا به هر بهانه‌ای در مجلس می‌گویند فلانی صحبت نکند، فلانی ممنوع النطق است یعنی این گونه پیش برود در مجلس بعد و ۲ مجلس بعد مشاهده می‌کنیم ۵۰ نفر ممنوع‌النطق هستند و فقط می‌نشینند چای می‌خورند و این به نظر می‌آید در راستای همان حرکتی است که مجلس را تضعیف می‌کند.
این نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به این‌که زمانی که می‌گوئیم نماینده‌ای حق نطق ندارد یعنی حق نمایندگی ندارد، خاطرنشان کرد: در اینجا حقوق ملت، مردم حوزه انتخابیه و خود نماینده مطرح است و به هیچ وجه طبق قانون اساسی پذیرفته نیست.
انفجار یک ترقه دست ساز میان هواداران استقلال، منجر به آسیب دیدگی شدید یکی از هواداران شد.
رضا فتاحی پس از 5 حضور مداوم در سمت مدیر تیم فوتبال سپاهان جای خود را به مهدی سلیمی داده است.
دکتر امیر حسین جلالی ندوشن، روانپزشک و استادیار دانشگاه علوم پزشکی ایران معمولا خودزنی بصورت تعمدی اتفاق می افته که در جوان ها اگر همراه با اختلالات دیگر رفتاری دیده شود باید جدی گرفته شود، می افزاید: اما خود زنی در نوجوان ها هم تحت تاثیر همسالان و از آن مهم تر فشارهای ناشی از دوران بلوغ دیده می شود که معمولا گذراست و اختلال جدی روان تلقی نمی شود . ولیکن حتما باید با نوجوان در ارتباط با این رفتار و رفع ریشه های آن صحبت شود. منبع: خبرآنلاین
مدافع مس کرمان می گوید انتظار حمایت همه جانبه از این تیم دارند تا بتوانند پر قدرت در لیگ بمانند.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان پیش از مصاف برابر مس رفسنجان، برخلاف انتظارات به صحبت علیه عملکرد داوری پرداخت.
این که این روزها محمد محبی در استقلال می درخشد و ما خودمان او را به جام جهانی نبردیم ، سوالی است که هیچ وقت پاسخی پیدا نخواهد کرد.
سپاهان سرانجام پس از هفت سال با مربیگری ژوزه مورایس موفق به شکست فولاد خوزستان در خانه این تیم شد.
می‌توان گفت هدف این بازیکن خارجی بنجل از این اقدام ، تنها ضربه زدن به استقلال بوده و در آن ردپای انتقام از نیمکت نشینی و سکونشینی دیده می‌شود. به همین خاطر برخورد جدی و محکم مدیران باشگاه با او امری واجب است.
تصمیم بازنشستگی محمدرضا داورزنی والیبال را دچار یک بحران عجیب خواهد کرد.
تمرینات تیم استقلال در 48 ساعت گذشته برگزار نشد! و این در حالی بود که شاگردان ریکاردو ساپینتو بعد از بازی با نساجی دو هفته به تعطیلات رفته بودند.
این نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضبط پاسپورت علی دایی و تحویل آن گفت: آقای علی دایی را یک شخصیت می‌دانیم. همچنین این کشور برای برخی از چهره‌های فرهنگی سرمایه‌گذاری کرده است به همین دلیل نباید در کشور خودزنی کرد.
سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این‌که «نباید در کشور خودزنی کرد»،‌ گفت: باید حرمت نیروها و چهره‌های خود را حفظ کنیم، چهره‌های خودمان هم باید طمانینه و آرامش داشته باشند.
محبی‌نیا گفت: فکر می‌کنم ما دچار خودزنی هستیم و از ترس جوابگویی و حل مسئله، حفره‌ها و چاله‌های گفتمانی به وجود می‌آوریم تا بتوانیم در سایه آن مقداری از مسائل را پاک کنیم. پاک کردن صورت مسئله، انباشت مطالبات مردم، نپرداختن به اعتراضات مردم، عدم رسیدگی به نقاط ضعف و نارضایتی‌ها مثل بمب عمل خواهد کرد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ خودزنی محکوم مالی پس از دستگیری/ سرگذشت دزد عهدشکن/ تبرئه پرستار خانگی از اتهام قتل عمد/ بستری قاتل خیالاتی در تیمارستان/ انتقام جویی با انتشار تصاویر خصوصی ناکام ماند/ درگیری بر سر ارثیه خانوادگی با قتل داماد پایان یافت/ معمای جسد سوخته/ مجازات مرگ برای نامادری که پسر شوهرش را کشت
خودزنی محکوم مالی پس از دستگیری
در روزهای اخیر شایعات عجیبی درباره پایان کار محمدرضا داورزنی به گوش می رسد.
مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان گفت: افرادی که اقدام به خودزنی می‌کنند نه تنها از آسیب رساندن به خود سودی نمی‌برند بلکه با مشکلات قانونی و قضائی نیز روبرو خواهند شد.
پیشکسوت آبی پوشان با بیان این موضوع که استقلال نباید مس را دست کم بگیرد، تاکید کرد: ساپینتو ابزار بازی تهاجمی را داشته و باید از آن بهتر استفاده کند.
سرپرست فرمانداری رفسنجان گفت: در این حادثه ضارب با چاقو ۶ تبعه افغانستانی و چهار نفر ایرانی را به قتل رساند، قاتل در حال فرار و خروج از استان کرمان بود که توسط عوامل پلیس در شهرستان انار دستگیر می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ