می‌توان گفت هدف این بازیکن خارجی بنجل از این اقدام ، تنها ضربه زدن به استقلال بوده و در آن ردپای انتقام از نیمکت نشینی و سکونشینی دیده می‌شود. به همین خاطر برخورد جدی و محکم مدیران باشگاه با او امری واجب است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اگرچه برای بررسی این دیدار حساس می‌توان جنبه‌های مختلف را زیر ذره‌بین برد، ولی شاید تازه‌ترین و تا حدودی، جذاب‌ترین آن‌ها مربوط به تقابل هم‌تیمی‌های سابق است. تراکتور به‌عنوان میزبان این مسابقه که روز بدی را در هفته نخست سپری کرده پنج بازیکن در ترکیب دارد که همگی سابقه حضور در پرسپولیس را داشته و هرکدام با سناریویی منحصربه‌فرد از جمع سرخ‌پوشان تهرانی جدا شده‌اند
ریو فردیناند، اسطوره منچستریونایتد، درباره خرید آمادو اونانا هشدار داد و معتقد است که این کار مانند خرید دوباره مروان فلینی است.
آبادان- مدیرعامل مؤسسه فرهنگی و ورزشی صنعت نفت آبادان از نهایی‌شدن انتقال ۳ بازیکن عراقی به صنعت نفت تا پایان هفته خبر داد و گفت: کل بودجه صنعت نفت برای لیگ پیش‌رو ۱۳۰ میلیارد تومان است.
به گفته اسپورت، بایرن مونیخ علاقه‌مند به اورلین شوامنی، بازیکن رئال مادرید است.
مرتضی کرمانی مقدم پیشکسوت پرسپولیس گفت: آن قدر ستاره‌های بزرگ و نامدار به پرسپولیس آمده و رفته اند که اسم آن‌ها را یک تریلی ۱۸ چرخ هم نمی‌کشید، اما این پرسپولیس بود که ماند و افتخار کسب کرد.
علی قلی زاده وینگر تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه شارلوا بلژیک در آستانه انتقال به تیم لخ پوزنان لهستان قرار دارد.
علی قلی زاده وینگر تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه شارلوا بلژیک در آستانه انتقال به تیم لخ پوزنان لهستان قرار دارد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه کنعانی زادگان بدترین رفتار را از خود نشان داد و باعث رنجش خاطر ایرانی‌ها شد، گفت: کاری که او کرد در فوتبال محلات هم دیگر کسی انجام نمی‌دهد.
باشگاه گیتی پسند اعلام کرد انتقال محمدحسین درخشانی بازیکن تیم ملی فوتسال ایران به اوساسونا اسپانیا منتفی است!
بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال سپاهان اعلام کرد که دوست دارد به یک باشگاه روسی برود.
هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان مورد توجه تیم‌هایی از یک لیگ عجیب و نوپا قرار گرفته است و احتمال دارد در فوتبال ۷ نفره بازی کند!
بازیکن ایرانی تیم فوتبال فاینورد از رفتار سرمربی و بازیکنان تیم فوتبال آاس رم انتقاد کرد.
انتقال سالار آقاپور بازیکن تیم ملی فوتسال ایران به باشگاه پالما اسپانیا تایید شد. سرمربی تیم ملی ایران ضمن تایید این خبر عنوان کرد که از چنین انتقال‌هایی خوشحال می‌شود.
هواداران آرسنال معتقدند که الکساندر زینچنکو عمدا و به قصد انتقام ضربه ایستگاهی خود را به صورت بازیکن حریف زده است.
داور در فشار یک تصمیمی می گیرد و از قصد نیست. شاید گلی هم که آن ها زدند و داور سوت نزد روزی بازیکن آلومینیوم بود.
محمدحسین کریم زاده بازیکن مس رفسنجان می گوید این تیم عادت به وقت کشی ندارد.
پری پتی با 26 امتیاز، 7 ریباند، 4 پاس گل و 3 توپربایی، موثرترین بازیکن شهرداری بود. ضمن اینکه سجاد پذیرفته نیز 18 امتیاز و 9 ریباند دیگر کسب کرد.
سپاهان در اولین بازی فصل استقلال را در ورزشگاه آزادی مغلوب کرده بود و حالا آبی‌ها برای گرفتن انتقام یکی از اصلی‌ترین بازیکن های کلیدی خود را در اختیار ندارند.
رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس در خصوص انتقال مهدی عبدی به لیگ پرتغال گفت: تا به امروز پیشنهادی از باشگاه ژیل ویسنته به دست ما نرسیده و این اخبار مربوط به فضای مجازی است.
نیکلاس اوتامندی، مدافع آرژانتینی، دلیل خوشحالی جنجالی‌اش برابر تیم ملی هلند را فاش کرد.
دو بازیکن مغضوب سرمربی سابق تیم ملی مراکش، در تمام دیدارهای این تیم در جام جهانی 2022 قطر، با ژست خاصی خوشحالی کرده‌اند.
هواداران بایرن مونیخ در آستانه بازی بایرن مونیخ و بارسلونا به شدت از لواندوفسکی انتقاد می‌کنند و این در حالی است که بازیکن بایرن سعی در آرام کردن هواداران‌شان دارند.
فولاد دومین تیم ایرانی اشکان دژاگه است اما این بازیکن سابق بوندسلیگا حضورش در لیگ برتر ایران را با تراکتور رسمی کرده بود.
انتقال امیرحسین حسین زاده بازیکن تیم فوتبال استقلال به باشگاه شارلوا پیچیده شده است و باشگاه بلژیکی قادر به پرداخت مبلغ رضایتنامه حسین زاده نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ