مدافع مس کرمان می گوید انتظار حمایت همه جانبه از این تیم دارند تا بتوانند پر قدرت در لیگ بمانند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ماچی باناچ، استاد کاردیولوژی در دانشگاه پزشکی لودز، به یورونیوز گفت: «پیام بسیار مهم این مطالعه این است که اگر به دلایل مختلف نظیر توانایی یا زمان کارتان، نمی‌توانید تا این حد تحرک داشته باشید... لطفاً حتی شده با تمرینات سبک شروع کنید.»
پیمان میری از بزرگ ترهای فوتبال می خواهد اتحادیه ای تشکیل بدهند تا حرف بازیکنان به گوش بالا دستی ها برسد.
فرشید سمیعی در برابر هواداران و خبرنگاران حاضر در مقابل ساختمان باشگاه استقلال اظهار نظر عجیبی داشت.
شواهد زیادی وجود دارد که نشان می‌دهد مصرف زیاد نمک با افزایش وزن و تجمع چربی مرتبط است. محققان بر این باورند که مصرف روزانه ۱۰۰۰ میلی‌گرم سدیم در میان بزرگسالان، خطر چاقی را تا ۲۶ درصد افزایش می‌دهد.
خلیل بهروزی فر در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۶ تیرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به وزیر راه و شهرسازی گفت: آقای بذرپاش، لطفا تکلیف مدیریت اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان را مشخص کنید.
موسوی لارگانی نماینده اصفهان در مجلس گفت: برخی وزارتخانه‌ها استاد ناراضی تراشی هستند. آقای رئیس‌جمهور لطفاً بفرمایید وزارت نیرو با چه استدلالی روزانه نزدیک به ۶ ساعت برق کشاورزان را قطع می‌کند.
عراقچی در پاسخ به ادعای بیرانوند در گفتگو با فردوسی پور گفت: به اینکه خدمت کنم و تهمت‌های ناروا بشنوم عادت کرده‌ام، آقایان لطفا خطای خود را اصلاح کنند.
کریستوف گالتیه، سرمربی پاری‌سن‌ژرمن از منتقدین خود خواست تا منصف باشند.
اجازه ندهید که با منع انتشار گزارش‌های معتبر درباره تورم، اشتغال، تولید، هزینه و درآمد و جمعیت و... گزارش‌ها و اخبار غیرواقعی جایگزین آمار معتبر شود. بیش از آنکه مردم گمراه شوند، مدیران کشور دچار انحراف تحلیلی خواهند شد. امید است که خیلی سریع دستور داده شود که گزارش‌های اصلی تورم و سایر امور مطابق قاعده قبلی منتشر شود. لطفا خود و جامعه را از نعمت آمار صحیح و به موقع محروم نکنید.
سرمربی تیم ملی هندبال بعد از چند ماه بار دیگر مقابل خبرنگاران قرار گرفت و از اهداف خود برای سال جدید گفت.
علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل باشگاه استقلال، در پی صحبت‌های محمدحسین میثاقی از سمت خود استعفا داد.
نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: در دام جدیدی که دشمن پهن کرده، ورود نکنید. لطفاً توان و نیروی خود را صرف مبارزه با مردان هنجارشکن، زورگیر و معتادان متجاهر و امنیت راه‌ها و جاده‌ها کنید
صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پیام ارسالی به دانشجویان نوشته بود: «لطفا جهت جلوگیری از ورود اطلاعات شما به لیست بدهکاران بانک مرکزی، در اسرع وقت نسبت به بازپرداخت بدهی معوق خود از طریق سامانه صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت تا تاریخ ۲۲ اسفند اقدام فرمایید.»
جانشین پائولو بنتو در اولین نشست خبری خود با خبرنگاران کره‌ای با سوالات چالش برانگیزی مواجه شد.
اغتشاشات هم که تمام شده بعضی از این افراد که اینگونه فکر می‌کنند مردم را به چند دسته تقسیم خواهند کرد؛ یک عده ساکت اغتشاشات، یک عده کاسب اغتشاشات یک عده حامی اغتشاشات، یک عده ناهی اغتشاشات، خواهش من این است که کشور را لطفاً تقسیم بندی نکنیم.
حسین شریعتمداری نوشت: لطفاً در افشای اطلاعات به دست آمده - و یا حداقل- در افشای بخش‌های رسواکننده دشمن کوتاهی نکنید. از اطلاعات کسب شده باید به موقع استفاده شود وگرنه با مرور زمان و عبور از موقعیت موثر، به کاغذ پاره‌هایی تبدیل می‌شوند که به درد کارخانه‌های مقوا و کارتن‌سازی می‌خورند!
جواد اوجی در اینستاگرام خود نوشت مردم عزیز و شریف ایران لطفاً جهت گزارش موارد مشکوک در مصرف بی رویه گاز برخی از ساکنان یا همسایگان را اطلاع رسانی کنند.
لائوتارو مارتینز، مهاجم آرژانتینی و جوان، هنوز در جام جهانی نتوانسته درخشش خود در رده باشگاهی را تکرار کند.
هری ردنپ، سرمربی سابق تاتنهام، از گرت ساوت گیت خواسته تا بیشتر از بازیکنان خلاق خود استفاده کند.
زلاتکو دالیچ، سرمربی باتجربه تیم ملی کرواسی، پاسخ مصاحبه جنجالی سرمربی کانادا را داده است.
آلن شیرر در گفتگو با کریس بیون در دوحه گفت: پیروزی 6-2 روز دوشنبه دقیقاً همان نتیجه ای بود که ما به آن نیاز داشتیم و این همان شیوه بازی بود که ما دوست داشتیم همیشه از انگلیس ببینیم.
در جریان دیدار دو تیم پروجا و لوبه یک اتفاق وحشتناک برای فپق ستاره لهستانی رخ داد.
واکنش‌های اولیور کان، رییس اجرایی بایرن مونیخ، در بازی برابر بروسیا دورتموند توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.
مهدی عرفاتی دبیر شورای اطلاع رسانی دولت در واکنش به اظهارات دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: بصیرت فقط در اعلام موضع نیست، گاهی در سکوت است!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ