سرمربی تیم فوتبال سپاهان پیش از مصاف برابر مس رفسنجان، برخلاف انتظارات به صحبت علیه عملکرد داوری پرداخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر تیم های ملی شطرنج تاکید دارد که عملکرد شطرنجبازان در جام جهانی باکوف انتظار مدال آوری آنها در بازی های آسیایی را بیشتر کرده است.
مدیر تیم های ملی شطرنج تاکید دارد که عملکرد شطرنجبازان در جام جهانی باکوف انتظار مدال آوری آنها در بازی های آسیایی را بیشتر کرده است.
درحالی‌ که سرمایه‌گذاران در انتظار انتشار نرخ تورم آمریکا هستند، قیمت نفت در بازارهای جهانی به 83.31 دلار در هر بشکه افزایش یافت.
انتظار باشگاه‌ها برای بالابردن سهمیه بازیکن بزرگسال به سرانجام نرسید و تنها با افزایش سهمیه زیر ۲۳ و زیر ۲۱ سال موافقت شد.
مدیر مرکز امور مشتریان گروه خودروسازی سایپا گفت: تأمین قطعات گارانتی محصولات سایپا در سه شرکت سازه‌گستر، مگاموتور و زامیاد که تأمین‌کنندگان اصلی گروه خودروسازی سایپا محسوب می‌شوند به بیش از 80 درصد رسیده و این امر بیانگر افزایش بیش از 30 درصدی، در روند تأمین قطعات یدکی محصولات سایپا است.
با افزایش استفاده از پیامرسانهای بومی انتظار از کارکرد و کیفی شدن آنها نیز بیشتر شده است و بعضا کاربران، آنها را با پلتفرم های خارجی مقایسه می کنند و انتظار دارند شاهد سرویس های بهتری باشند.
حقوق و دستمزد غیرکشاورزی ایالات‌متحده در ماه مه ۳۳۹ هزار نفر افزایش یافت.
مناقشه بر سر قیمت محصولاتی چون گندم، گوشت مرغ و صنایع لبنی از اخبار داغ بخش کشاورزی در هفته جاری بود.
درآمد سه ماهه مالی دوم اپل به کمک فروش قوی تر از حد انتظار آیفون، فراتر از انتظارات وال استریت شد اما مجموع فروش این شرکت برای دومین سه ماهه متوالی، کاهش یافت.
مکارم شیرازی گفت: مردم انتظار دارند قم شهری معنوی و روحانی باشد و چنانچه مفسده‌ای در آن رخ دهد، اهمیت بیشتری دارد.
مدیرکل صنایع خودرویی وزارت صمت گفت: گروه خودروسازی سایپا فروردین ماه سال گذشته، 20 هزار دستگاه خودرو تولید کرد و اکنون این عدد به حدود 30 هزار دستگاه خودرو رسیده است، از اینرو رشد 41 درصدی در حالی محقق شده که تولید خودرو در این مجموعه بدون هیچ کسری قطعه بوده و تمام خودروها تجاری شده است.
این هفته انتظار می رود شاخص کل بورس با افزایش تقاضا مواجه شود.
وزیر راه و شهرسازی گفت: انتظار می‌رود سقف وام نهضت ملی مسکن به ۵۰۰ میلیون تومان افزایش یابد تا قدرت مالی ساخت و ساز بالاتر برود.
وزیر راه و شهرسازی گفت: انتظار می‌رود سقف وام نهضت ملی مسکن از ۳۵۰ به ۵۰۰ میلیون تومان و دوره بازپرداخت نیز افزایش یابد تا قدرت مالی ساخت و ساز بالاتر برود.
رحمانی گفت:برمبنای آئین‌نامه اجرایی درباره افزایش تعرفه گازبها، مشترکان خانگی پرمصرف درقبض‌های جدید خود شاهدافزایش گازبهاخواهندبود وضروری است این مشترکان نسبت به اصلاح الگوی مصرف اقدام کنند.
وزیر صمت با ابراز امیدواری به تصویب هرچه سریع‌تر مالیات بر عایدی سرمایه توسط مجلس گفت: مالیات بر عایدی سرمایه، مالیات ضد دلالی است و دلالان نگران اجرای این نوع مالیات هستند. فرصت های دلالی برای کسانی که به دنبال منفعت از بازار خودرو هستند، رو به کاهش است.
فدراسیون اسکواش در حالی در آستانه زمان جدید انتخاباتش قرار دارد که فهرست متقاضیان تایید شده ریاست شرایط صد درصد قرص و محکمی ندارد طوریکه ۲ دو نفر در فهرست هستند و ۲ نفر در انتظار ورود به آن!
فدراسیون اسکواش در حالی در آستانه زمان جدید انتخاباتش قرار دارد که فهرست متقاضیان تایید شده ریاست شرایط صد درصد قرص و محکمی ندارد طوریکه ۲ دو نفر در فهرست هستند و ۲ نفر در انتظار ورود به آن!
با اینکه امسال تولید تراکتور نسبت به سال گذشته ۳۳درصد افزایش یافت اما با این وجود، تراکتورهای تولید داخل پاسخگوی نیازمندهای‌ کشاورزان نبوده و متقاضیان باید ۳ تا ۴ سال در صف انتظار باشند.
امروزه با گسترش اینترنت و پدیدار شدن اپلیکیشن ها و شبکه‌ های اجتماعی مختلف و متنوع، راه های بسیاری برای کسب درآمد به وجود آمده است، و این شبکه های اجتماعی  به بستری برای کسب درآمد کاربران از طریق انتشار و به اشتراک گذاشتن محتوا و افزایش مخاطبان تبدیل شده اند .
عربستان سعودی پس از انتشار گزارش رشد اقتصادی ۹.۹ درصدی در سه ماهه نخست امسال برآورد کرده بود که این نرخ در سه ماهه دوم به ۱۱.۸ درصد افزایش خواهد یافت.
دکتر حمید سوری: در حال حاضر با توجه به ایجاد ساب واریانت‌های جدید، موج هفتم بیماری در کشور شکل گرفت و از آنجایی که قابلیت انتشار این ساب‌واریانت‌ها بسیار زیاد است، موارد ابتلایمان بسیار زیاد شد و به تبع بالا رفتن موارد ابتلا، بستری و مرگ هم بیشتر شد. البته نه مانند سویه دلتا که در آن نسبت افزایش مرگ بالا بود، در این واریانت میزان کشندگی کمتر است.
برخلاف انتظار و پس از مبارزه سجاد غریبی ملقب به هالک ایرانی، دنبال کننده های او در اینستاگرام افزایش یافتند!
رستم قاسمی با اشاره به افزایش هزینه ساخت مسکن با توجه به تورم، از پیشنهاد افزایش سقف تسهیلات نهضت ملی مسکن به ۷۰۰ میلیون تومان خبر داده است، در حالی که سال گذشته بانک‌ها همراهی قابل قبولی با ارائه این تسهیلات نداشتند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ