محمدرضا رضایی‌کوچی رییس کمیسیون عمران در مجلس شورای اسلامی گفت: گروه بهمن می‌تواند جز تامین کننده‌های مهم در حوزه خودروهای تجاری به شمار رود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گروه بهمن با حضور در ششمین نمایشگاه بین المللی و تخصصی حمل و نقل عمومی و ترانزیت خودرو استان اصفهان جدیدترین محصولات خود را در معرض دید علاقمندان می‌گذارد. در این دوره از نمایشگاه تازه‌ترین محصولات تجاری گروه بهمن عرضه خواهد شد.
متقاضیان محصولات فورس ۶ تن کابین خوابدار (با کاربری) و کشنده امپاورBD۵۰۰  می‌توانند از طریق عاملیت‌های مجاز گروه بهمن برای خرید این محصولات اقدام کنند.
عباس مارکلایی مدیر فروش خودروهای تجاری گروه بهمن، آخرین عرضه محصولات تجاری گروه بهمن در بورس کالا را رضایت بخش می‌داند.
با عرضه XB1 مصرف کننده ایرانی، خودروی کاملا متفاوتی را تجربه خواهند کرد، مصرف کننده ایرانی با این محصول با استانداردهای روز دنیا در تولید خودروها آشنا خواهد شد. این جملات پیش‌بینی مدیر عامل گروه بهمن از جایگاه SUV  جدید بهمن موتور در ایران است. XB1 محصول جدید بهمن موتور است که طبق وعده مدیران این شرکت سال 1402 به بازار می‌رسد.
پیرو نامگذاری سال ۱۴۰۲ به نام مهار تورم و رشد تولید توسط مقام معظم رهبری، در پی تحقق این شعار مدیرعامل گروه بهمن آمادگی خود را اعلام کرد.
پیرو نامگذاری سال ۱۴۰۲ به نام مهار تورم و رشد تولید توسط مقام معظم رهبری، در پی تحقق این شعار مدیرعامل گروه بهمن آمادگی خود را اعلام کرد.
تیم بسکتبال زنان گروه بهمن در جایگاه سوم رقابت‌های لیگ برتر قرار گرفت.
بر اساس گزارش ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد، شرکت «سیبا موتور» مقام نخست و «بهمن دیزل» مقام دوم خدمات فروش را کسب کردند.
بر اساس گزارش ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد، شرکت «سیبا موتور» مقام نخست  و «بهمن دیزل» مقام دوم خدمات فروش را کسب کردند.
یوسف یزدانی سرپرست شهرداری رشت، گروه بهمن را گروه خودروسازی با محصولات متنوع دانست و گفت: محصولات این مجموعه می‌تواند نیازهای شهری در خدمات و حمل و نقل عمومی را برطرف کند.
گروه بهمن به عنوان سومین شرکت خودروساز بزرگ کشور محصولات خود را در یازدهمین نمایشگاه صنعت خودرو و قطعات وابسته رشت حضور دارد.
گروه بهمن به عنوان سومین شرکت خودروساز بزرگ کشور محصولات خود را در یازدهمین نمایشگاه صنعت خودرو و قطعات وابسته رشت حضور دارد. به گزارش واحد ارتباطات این گروه خودروسازی، بهمن در این نمایشگاه با جدیدترین محصولات سواری، تجاری و موتورسیکلت حاضر خواهد شد.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: برای افزایش امید، اولا باید «کرسی اعتراض» را به رسمیت شناخت، کسانی که اعتراض قانونی دارند باید بتوانند مطالبه گری کنند و مسائل و مطالب خودشان را بگویند. مسئولین نظام عوض دعوا‌های بی ارزش و اختلافات غیرضروری، دست به دست هم بدهند و از خرد جمعی استفاده کنند؛ از تک تک کسانی که در کشور هستند و دل در گرو انقلاب دارند، از هر گروه و حزب و دسته و طایفه‌ای که می‌خواهند باشند، استفاده کنند.
هفته شانزدهم لیگ برتر بسکتبال زنان با تداوم بردهای گروه بهمن در دیدار حساس مقابل شهرداری گرگان به پایان رسید.
هفته پانزدهم لیگ برتر بسکتبال زنان با پیروزی تیم‌های مدعی قهرمانی به پایان رسید.
مدیرعامل گروه بهمن: قیمت گذاری کنونی مبتنی بر شاخص‌های قیمتی دهه هشتاد است
تیم گروه بهمن تهران در هفته دوازدهم لیگ برتر بسکتبال بانوان، ذوب آهن اصفهان را شکست داد.
گروه بهمن تهران با پیروزی در دیدار معوقه لیگ برتر بسکتبال زنان صدرنشین شد.
گروه بهمن تهران با پیروزی در دیدار معوقه لیگ برتر بسکتبال زنان صدرنشین شد.
در آخرین دیدار از هفته چهارم لیگ برتر بسکتبال زنان تیم گروه بهمن به پیروزی رسید.
گروه بهمن تفاهمنامه‌ای با بانک ملی به منظور انجام فعالیت‌های بانکی و ارزی امضا کردند. این گروه تنها شرکت بورسی در صنعت خودرو بارتبه A مایه‌گذاری ‌و ‌اعتباری است.
هفته دوم لیگ برتر بسکتبال زنان با پیروزی مدعیان به پایان رسید.
گروه بهمن با ارائه جدیدترین محصولات در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد حضور خواهد داشت.
بورس امروز یکشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که احتمالا این ده خبر می‌توانند بر روی روند آن تاثیرگذار باشند. پیشنهاد می‌شود قبل از معاملات فردا این ده خبر را ببینید و بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ