رئیس ائتلاف دولت قانون با بیان اینکه به سهم خواهی های فرقه ای اعتقادی ندارد، گفت که مناقشه با مقتدی صدر به زودی پایان خواهد یافت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمد نوری می‌گوید مطمئن است که جایگاه ملوان در پایان فصل از سال گذشته بهتر خواهد بود.
مدیر چمن‌های ورزشی باشگاه سپاهان در خصوص آخرین وضعیت چمن ورزشگاه نقش‌جهان توضیحاتی ارائه کرد.
عضو تیم ملی کامپوند پاراتیراندازی با کمان کشورمان توانست جواز حضور در پارالمپیک پاریس را کسب کند.
آیت الله نوری همدانی در دیدار با عده‌ای از فضلای و مبلغین حوزه علمیه با اشاره به ضرورت تبلیغ و نقش آن در نشر معارف اسلامی و فرهنگ اهل بیت (علیهم السلام) اظهار داشتند: مبلغان باید عالم به زمان بودن را در نظر بگیرند، امروز مخاطب ما با پنجاه‌ سال‌ پیش از این فرق می‌کند.
مدیرعامل باشگاه ملوان بندرانزلی از هواداران این تیم خواست که در دو هفته پایانی مازیار زارع و شاگردانش را تنها نگذارند و باخت مقابل مس را فراموش کنند.
محمد شیاع السودانی، نخست وزیر عراق شامگاه چهارشنبه با نوری المالکی، رئیس ائتلاف دولت قانون دیدار کرد.
ملیحه نوری؛ داور زن ایرانی با قضاوت‌های پُرتکرار در مسابقات آسیایی والیبال؛ رکورد جالبی به ثبت رسانده است.
آیت‌الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید شیعه، امروز در پایان درس خارج حوزه، گفت: امسال روز قدس از هر سال حساس‌تر به نظر می‌رسد و بایستی مسلمانان جهان با شکوه‌تر و با قدرت و وحدت بیشتر در راهپیمایی روز قدس شرکت کنند.
رئیس اقلیم کردستان عراق با رئیس ائتلاف دولت قانون و همچنین رئیس شورای عالی قصائی عراق دیدار و رایزنی کرد.
وزیر آموزش و پرورش گفت: بحث آموزش غیرحضوری برای ایرانیان خارج از کشور مطرح شده است و مربوط به داخل کشور نیست.
وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه دیدارهای روز چهارشنبه، سوم اسفند با مقامات عراقی در بغداد، با نوری المالکی، رئیس ائتلاف دولت قانون عراق دیدار و گفتگو کرد
چارچوب هماهنگی گروه های شیعه عراق با حضور نخست وزیر این کشور در منزل «نوری المالکی» تشکیل جلسه داد.
رئیس جمهور عراق و رئیس ائتلاف دولت قانون ضمن دیدار در بغداد، بر حمایت از برنامه های دولت «محمد شیاع السودانی» نخست وزیر این کشور تأکید کردند.
«غسان شربل» سردبیر روزنامه «الشرق الاوسط» در مقاله‌ای از «نوری المالکی» نخست وزیر اسبق عراق نقل کرد که «هرگز صدام را ندیدم، اما مجبور شدم بعد از اعدام او و پس از اصرار چند نفر از برادران، نیم دقیقه جلوی جنازه او بایستم و به او گفتم: اعدامت چه فایده‌ای دارد؟ آیا شهدا و کشوری که ویران کردی به ما برمی گردند؟».
رئیس ائتلاف دولت قانون و محمدکاظم آل صادق سفیر ایران در عراق با هم دیدار و درباره روابط دو کشور و افزایش سطح همکاری ها رایزنی کردند.
رئیس ائتلاف دولت قانون و محمدکاظم آل صادق سفیر ایران در عراق با هم دیدار و درباره روابط دو کشور و افزایش سطح همکاری ها رایزنی کردند.
نخست وزیر عراق در دیدار با نوری المالکی رئیس ائتلاف دولت قانون بر اهمیت حمایت از دولت برای پیشبرد برنامه های خود تاکید کرد.
رئیس ائتلاف دولت قانون در پیامی رأی اعتماد پارلمان عراق را به «محمد شیاع السودانی» نخست وزیر جدید این کشور و اعضای کابینه او تبریک گفت.
نصار الربیعی دبیرکل فراکسیون صدر در پارلمان عراق امروز چهارشنبه اعلام کرد که در پی انتشار فایل های صوتی منتسب به نوری المالکی، از رئیس ائتلاف دولت قانون رسما شکایت کرده است.
رئیس ائتلاف دولت قانون با انتشار بیانیه ای پس از نشست خبری رهبر جریان صدر، دیدگاه های خود را درباره روند فعلی تحولات کشورش تشریح کرد.
یک عضو ائتلاف «دولت قانون» به رهبری «نوری المالکی» در سخنانی تصریح کرد: جامعه بین الملل خواستار انحلال پارلمان عراق به شیوه غیرقانونی نیست.
این اقدام با هدف القای دخالت جمهوری اسلامی ایران در روند سیاسی عراق و اتهام زنی به ایران در حالی صورت می‌گیرد که مسئولان و شخصیت‌های عراقی از جمله سید مقتدا صدر رهبر جریان صدر و نوری المالکی رئیس ائتلاف دولت قانون بار‌ها تاکید کرده‌اند که ایران مداخله‌ای در روند سیاسی عراق نکرده است.
رئیس ائتلاف دولت قانون و رهبر ائتلاف «فتح» عراق در جریان دیداری مشترک در خصوص آخرین تحولات سیاسی عراق رایزنی کردند.
یک عضو ائتلاف «دولت قانون» عراق به رهبری نوری المالکی در سخنانی با اشاره به تحولات سیاسی این کشور، گفت: اتفاقات صحنه سیاسی عراق خارج از سازوکارهای قانونی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ