مدیرعامل باشگاه ملوان بندرانزلی از هواداران این تیم خواست که در دو هفته پایانی مازیار زارع و شاگردانش را تنها نگذارند و باخت مقابل مس را فراموش کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمد نوری می‌گوید مطمئن است که جایگاه ملوان در پایان فصل از سال گذشته بهتر خواهد بود.
مدیر چمن‌های ورزشی باشگاه سپاهان در خصوص آخرین وضعیت چمن ورزشگاه نقش‌جهان توضیحاتی ارائه کرد.
عضو تیم ملی کامپوند پاراتیراندازی با کمان کشورمان توانست جواز حضور در پارالمپیک پاریس را کسب کند.
آیت الله نوری همدانی در دیدار با عده‌ای از فضلای و مبلغین حوزه علمیه با اشاره به ضرورت تبلیغ و نقش آن در نشر معارف اسلامی و فرهنگ اهل بیت (علیهم السلام) اظهار داشتند: مبلغان باید عالم به زمان بودن را در نظر بگیرند، امروز مخاطب ما با پنجاه‌ سال‌ پیش از این فرق می‌کند.
کاپیتان فصل گذشته ملوان بندرانزلی می‌گوید مسئولان شهر با نوری، زارع و پوررشید برخورد خوبی نداشته‌اند.
مازیار زارع که موفق شد با همراهی پژمان نوری ملوان را بعد از سال‌ها به لیگ برتر بیاورد، از آخرین حضورش روی نیمکت این تیم خبر داد و روی آن تاکید کرد.
مدیرعامل باشگاه ملوان بندرانزلی از هواداران این تیم خواست که در دو هفته پایانی مازیار زارع و شاگردانش را تنها نگذارند و باخت مقابل مس را فراموش کنند.
ملیحه نوری؛ داور زن ایرانی با قضاوت‌های پُرتکرار در مسابقات آسیایی والیبال؛ رکورد جالبی به ثبت رسانده است.
مدیرعامل ملوان قول داد اگر در این تیم ماندگار شود مازیار زارع را در سمت خود حفظ کند.
آیت‌الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید شیعه، امروز در پایان درس خارج حوزه، گفت: امسال روز قدس از هر سال حساس‌تر به نظر می‌رسد و بایستی مسلمانان جهان با شکوه‌تر و با قدرت و وحدت بیشتر در راهپیمایی روز قدس شرکت کنند.
وزیر آموزش و پرورش گفت: بحث آموزش غیرحضوری برای ایرانیان خارج از کشور مطرح شده است و مربوط به داخل کشور نیست.
وزیر آموزش و پرورش گفت: خبر ما را "مسمومیت" و "سم" منتشر کردند و این در حالی است که اگر این امر برای مثال در هیروشیما رخ داده بود می‌گفتند «یک بوی بد با منشاء نامعلوم تعدادی از دانش آموزان را راهی بیمارستان کرد»؛ درواقع اولین عبارتی که ما می‌آوریم آخرین حرفی است که باید به کار بگیریم.
نوری با اشاره به حوادث چهارشنبه آخر سال تصریح کرد: معاونت پرورشی و فرهنگی برنامه هایی در این مورد دارد و آموزش هایی در طول این هفته و هفته های قبل به دانش آموزان داده شده است، اما ضروری است خانواده ها نیز در این موضوع تمهیداتی انجام داده و در پیشگیری از خطرات و حوادث چهارشنبه آخر سال مشارکت کنند.
مستند «ملوان تنها به دریا نمی‌روندـ» با حضور پژمان نوری، مازیار زارع و سایر پیشکسوتان این باشگاه به صورت خصوصی اکران شد.
نوری گفت: این توطئه دشمن است که می‌خواهد مدارس ما تعطیل و دانش آموزان از تحصیل باز بمانند. تمامی جوانب بررسی شده و نگرانی برای باز بودن مدارس نیست.
نوری همچنین با بیان اینکه املاک مازاد برای اتمام فضاهای ناتمام خیری مولدسازی می‌شوند، گفت: اجازه فروش املاک خیرین را به لحاظ شرعی نداریم و این کار را هم نمی‌کنیم و مولدسازی در زمینه تکمیل و ساخت مدارس انجام می‌شود.
علیرضا منصوریان پیش از شروع بازی با ملوان، برخورد گرمی با پژمان نوری و مازیار زارع داشت.
رئیس ائتلاف دولت قانون با بیان اینکه به سهم خواهی های فرقه ای اعتقادی ندارد، گفت که مناقشه با مقتدی صدر به زودی پایان خواهد یافت.
ملوان در شرایطی فردا به مصاف استقلال خواهد رفت که مازیار زارع و پژمان نوری خاطره خوبی از داور این بازی ندارند.
عضو سابق تیم ملی کشتی فرنگی ایران با تاکید بر این که از کشتی خداحافظی نکرده است گفت: برای افتخارآفرینی دوباره با دوبنده تیم ملی منتظر دستور و رخصت سرمربی تیم هستم.
آیت الله نوری همدانی، صرف دو سوم سهم امام برای زلزله زدگان شهرستان خوی را مجاز شمرد.
پیش از اینکه مازیار زارع و پژمان نوری به عنوان دو فوتبالیست برجسته شهر انزلی به تیم بازگردند، این تیم انگار در مردابی گرفتار شده بود و هر چه دست و پا می‌زد، پایین‌تر می‌رفت.
پژمان نوری می‌گوید هیچ اولتیماتومی به مازیار زارع نداده است و کنار هم برای بهبود جایگاه ملوان تلاش می‌کنند.
سرمربی ملوان انزلی در اظهار نظری جالب از داور دیدار با آلومینیوم خواست به دروازه‌بان اراکی‌ها کارت زرد نشان ندهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ