رئیس ائتلاف دولت قانون با انتشار بیانیه ای پس از نشست خبری رهبر جریان صدر، دیدگاه های خود را درباره روند فعلی تحولات کشورش تشریح کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فدراسیون فوتبال آلمان بیانیه عجیبی را منتشر کرده که کنجکاوی هوادارانش را برانگیخته است.
اظهارات اخیر مدیرعامل باشگاه پرسپولیس واکنش باشگاه استقلال در قالب انتشار بیانیه‌ای را به دنبال داشت.
وزارت اطلاعات در بیانیه‌ای تحلیلی به جزئیات بیشتری از پشت پرده حوادث روز‌های اخیر در برخی نقاط کشورپرداخت.
بیانیه اسنپ در خصوص پرونده اختلاف دو تاکسی اینترنتی
کمیته ویژه منتخب رئیس‌جمهور در بررسی ناآرامی‌های سال ۱۴۰۱ بیانیه‌ای را منتشر کرد و از راه‌اندازی یک سامانه اینترنتی جهت دسترسی آسان شهروندان برای ثبت هر گونه شکایت خبر داد.
کمیته ویژه منتخب رئیس جمهور در بررسی ناآرامی‌های سال ۱۴۰۱ بیانیه‌ای را منتشر کرد.
بیانیه تند و تیز پرسپولیس علیه الکس هادی، طرفدار ثروتمندی که مدعی حمایت مالی از این باشگاه است.
کمیته‌های مقاومت مردمی فلسطین با صدور بیانیه‌ای به شهادت دو جوان فلسطینی در اردوگاه عقبه جبر در اریحا واکنش نشان داد.
کمیته‌های مقاومت مردمی فلسطین با صدور بیانیه‌ای به شهادت دو جوان فلسطینی در اردوگاه عقبه جبر در اریحا واکنش نشان داد.
مقاومت فلسطین در غزه از شکار یک فروند پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی در هنگام انجام یک ماموریت شناسایی خبر داد.
هیئت‌فوتبال تبریز اعلام کرد که زیرساخت لازم برای حضور زنان در بازی با پرسپولیس وجود ندارد.
باشگاه پرسپولیس طراحی پیراهن این فصل سرخپوشان را بخشی از «نماد فرهنگی» ایران خوانده است.
حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌ای جزئیات شهادت یکی از نیروهای خود را در جریان حمله صورت گرفته در منطقه «الکحاله» اعلام کرد.
بیانیه سیاستی هفت بندی مرکز پژوهش‌های مجلس در خصوص ساماندهی حوزه دارو، پس از برگزاری نشست تخصصی با حضور کارشناسان و صاحبنظران بخش‌های مختلف تدوین و منتشر شد.
راه‌حل دیپلماتیک بهترین راه برای حل نگرانی‌های بین‌المللی درباره برنامه هسته‌ای ایران است؛ اما برنامه جامع اقدام مشترک صرفا یک مرجع یا منبع مفید برای این راه‌حل دیپلماتیک خواهد بود. جملات به‌کار گرفته شده در بیانیه گروه هفت دقیقا همسان با بیانیه وزرای خارجه کشور‌های گروه هفت در تاریخ ٢٣ آوریل ٢٠٢٣ است؛ در این بیانیه نیز برجام نه به عنوان راهکار نهایی بلکه به مثابه منبع مفید برای راهکار‌های دیپلماتیک در نظر گرفته شده بود.
کنعانی فراخوان رهبران گروه هفت در دعوت از همه کشور‌ها برای حمایت از اجرای قطعنامه۲۲۳۱ شورای امنیت را بسیار عجیب و نشانه سیاست‌های متناقض این کشور‌ها دانست، زیرا آن‌ها خود ناقض اصلی قطعنامه یاد شده و اعمال تحریم‌های غیرقانونی حداکثری علیه ملت ایران هستند.
سران هفت کشور صنعتی جهان موسوم به گروه هفت در بیانیه پایانی خود در هیروشیما تأکید کردند که برجام مفیدترین راه‌حل دیپلماتیک برای مسئله هسته‌ای ایران است.
کنعانی تاکید کرد: اعضای این گروه می‌بایست بجای مشارکت و تائید مواضع یکجانبه و ناعادلانه، در قبال اینگونه نقض‌های فاحش و اقدامات مغایر با مقررات بین‌المللی، به مردم شریف ایران و جامعه بین‌المللی پاسخگو باشند.
وزرای دارایی و اقتصاد کشورهای گروه هفت در پایان اجلاس سه روزه در ژاپن، علیه ایران و کره‌شمالی بیانیه‌ای خصمانه صادر کردند.
باشگاه فولاد خوزستان با انتشار بیانیه‌ای تند به اظهارات سرمربی نفت مسجد سلیمان پاسخ داده است.
وزارت امور خارجه اتهامات وارده در بیانیه وزرای خارجه گروه هفت علیه جمهوری اسلامی ایران را بی‌اساس و مداخله‌جویانه خواند و محکوم کرد و مسؤولیت بین‌المللی اعضای این گروه را به واسطه تبعیت از تحریم‌های غیرقانونی و ضدبشری آمریکا علیه ملت ایران یادآور شد.
سران گروه هفت، بی توجه به جنگ افروزی های خود در اوکراین، بار دیگر از روسیه خواستند تا جنگ در اوکراین را متوقف کند.
وزیران امور خارجه گروه هفت با صدور بیانیه ای، الحاق بخش شرقی اوکراین به روسیه را محکوم کردند.
وزرای خارجه گروه هفت گفتند: در این رابطه، ما از روسیه می‌خواهیم که فوراً کنترل کامل نیروگاه هسته‌ای زاپروژیا و همچنین کلیه تأسیسات هسته‌ای در داخل مرز‌های بین‌المللی اوکراین را به مالک واقعی آن، اوکراین، بازگرداند تا از امنیت و ایمنی آن‌ها اطمینان حاصل شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ