اهواز- نماینده تام‌الاختیار فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به برگزاری میز ارتباطات مردمی فراجا در خوزستان گفت: در این راستا به یک هزار و ۷۱ گزارش دریافت شده رسیدگی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مسعود ستایشی در خصوص آخرین وضعیت پرونده تعاونی مسکن ژاندارمری که بیش از ۴ سال از زمان رسیدگی به آن گذشته گفت: این پرونده به هیات کارشناسی دادگستری ارجاع شده است.
دادستان کل کشور دستور رسیدگی ویژه به پرونده حادثه تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ (ع) و برخورد قاطع با عامل یا عاملان این جنایت را صادر کرد.
اصفهان- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان گفت: بالغ بر ۳۴ هزار دادخواست کارگری و کارفرمایی در سال ۱۴۰۱ رسیدگی و برای ۲۹ هزار مورد دادنامه صادر شد.
پس از نقض حکم قصاص محمد قبادلو پرونده وی با عنوان شهادت شهید کرم پور در شعبه هم عرض مجددا رسیدگی می‌شود.
رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: ۳۷۸ پرونده مرتبط با شرکت‌ها و واحدهای تولیدی در استان تهران خارج از نوبت رسیدگی می‌شوند .
رئیس قوه قضائیه، دستور اعمال ماده ۹۱ قانون تشکیلات و آئین دادرسی دیوان عدالت اداری ناظر بر رسیدگی مجدد ابطال انتصاب رئیس سازمان اداری استخدامی را صادر کرد.
معاون دبیرکل سازمان ملل روز پنج‌شنبه در جلسه استماع گزارش شش‌ماهه دبیرکل، درباره قطعنامه ٢٢٣١ ضمن ابراز تاسف از توقف مذاکرات، «دیپلماسی» را «تن‌ها راه موثر» برای رسیدگی به موضوع هسته‌ای جمهوری اسلامی خواند. وی گفت که برنامه جامع اقدام مشترک یا برجام، با بیش از ۲۰ برابر بیشتر شدن ذخایر اورانیوم غنی‌شده جمهوری اسلامی از حد مجاز عملا متوقف شده است.
محسنی‌اژه‌ای یادآور شد: در سال گذشته تلاش کردیم سند تحول و تعالی را به برنامه تبدیل و برنامه را به عمل تبدیل کنیم. یکی از مسائل پیش بینی شده در این سند تعامل با قوای دیگر بود. جلسات متعدد با سران قوا، کمیسیون‌ها، نمایندگان، فراکسیون‌ها و وزرا داشتیم. در سال‌های بعد از انقلاب چنین تعاملی بین سه قوه وجود نداشت.
رئیس قوه قضائیه گفت: همکارانم بیش از ۲۰ هزار پرونده اغتشاشات را مورد رسیدگی قرار دادند.
رئیس قوه قضائیه گفت: همکارانم بیش از ۲۰ هزار پرونده اغتشاشات را مورد رسیدگی قرار دادند.
اهواز- مدیرکل بازرسی خوزستان گفت: در سال گذشته ۱۰ هزار و ۳۵۶ مورد شکایت مردمی ثبت که به بیش از ۱۰ هزار و ۱۴۰ مورد یعنی ۹۸ درصد آنها رسیدگی شده‌ است.
اصفهان- رئیس کل دادگستری استان اصفهان با بیان اینکه ۶۰ درصد متهمان اغتشاشات اخیر در اصفهان مشمول عفو شدند، گفت: یکهزار و ۶۶۳ پرونده مشمول عفو نشدند و همچنان در حال رسیدگی است.
اصفهان- رئیس کل دادگستری استان اصفهان با بیان اینکه ۶۰ درصد متهمان اغتشاشات اخیر در اصفهان مشمول عفو شدند، گفت: یکهزار و ۶۶۳ پرونده مشمول عفو نشدند و همچنان در حال رسیدگی هستند.
اولین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده رمز ارز جعلی کینگ مانی با بیش از ۴ هزار شاکی و کلاهبرداری ۱۰۷ میلیون یورویی برگزار شد.
رئیس سازمان تعزیرات حکومتی گفت: بیش از ۹۵ درصد پرونده‌های مرتبط با تخلفات قاچاق کالا و ارز در سازمان تعزیرات حکومتی رسیدگی می‌شود.
معاون قضائی رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: در ملاقات مردمی این هفته با بیش از ۱۸۱ نفر از متقاضیان دیدار شد.
با رصد انجام شده از سوی کارشناسان پلیس فتا مشخص شد که فردی با هویت نامعلوم در بستر شبکه‌های اجتماعی اقدام به فروش سوال تقلبی کنکور به بیش از ۱۰ نفر از داوطلبان کرده است که در همین راستا پرونده‌ای تشکیل شده و رسیدگی به موضوع به قید فوریت در دستورکار ماموران پلیس فتا قرار گرفت.
وزیر کشور گفت: تقریباً بیش از ۲۰ هزار چادر میان زلزله‌زدگان شهرستان خوی توزیع شد و بیش از ۴۵ کمپ نیز برای استقرار مستقر شد.
مدیر عامل توانیر گفت: از ۹۳ هزار پرونده ثبت شده در سامانه بیمه توانیر، به بیش از ۷۰ درصد پرونده‌ها رسیدگی شد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ در سن جوانی پیر شدم/ بازگشت به زندگی با بخشش اولیای دم/ ۶ روز با جسد راننده تاکسی اینترنتی در شهر!/ درخواست طلاق به خاطر توهین به مادرشوهر/ برادرکشی با دستگاه علف چین/ جلوگیری از قاچاق بیش از ۲۰۰ هزار لیتر سوخت با توقیف ۸۴ خودرو/ دستور رسیدگی سریع به پرونده زن مریوانی/ بهترین روش نگهداری از پیاز برای حفظ ارزش غذایی آن
نکته جالب این بود که حتی مدیران این فروشگاه‌های اینترنتی هم از کم و کیف تخلف بی اطلاع بودند و با پیگیری و تذکر و حکم جریمه ما، این مجموعه‌ها مجبور به اصلاح روند خود شدند؛ مثلا در یک پرونده، ما سه محصول رب و پوشک و روغن موتور ماشین را در این فروشگاه‌ها بررسی کردیم و دیدیم که گرانی عمده‌ای رخ می‌دهد و حکم جریمه ۱۴ میلیاردی برای آنان صادر شد.
نکته جالب این بود که حتی مدیران این فروشگاه های اینترنتی هم از کم و کیف تخلف بی اطلاع بودند و با پیگیری و تذکر و حکم جریمه ما این مجموعه ها مجبور به اصلاح روند خود پرداختند.مثلا در یک پرونده ما سه محصول رب و پوشک و روغن موتور ماشین را در این فروشگاه ها بررسی کردیم و دیدیم که گرانی عمده ای رخ می دهد و حکم جریمه 14 میلیاردی برای آنان صادر شد.
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان تهران،گفت: مردم استان تهران در سه ماهه نخست امسال ۱۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان صدقه برای رسیدگی به امور نیازمندان پرداخت کرده اند.
قیمت نفت خام وست تگزاس اینترمدیت آمریکا به ۱۱۷ دلار در هر بشکه افزایش یافت، در حالی که قیمت نفت خام برنت معیار جهانی به ۱۱۸ دلار رسید

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ