فناوری هوش مصنوعی ایری (EERIE) به خانواده‌های داغدار اجازه می‌دهد تا دوباره با عزیزان مرده خود در چت‌های ویدیویی مجازی صحبت کنند. هوش مصنوعی ایری می تواند چیزهایی مانند صدا و حالات چهره را به لطف هوش مصنوعی که همیشه در حال بهبود است، بازسازی کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌های ترکیه گزارش دادند بر خلاف شایعات اخیر، تست پزشکی حکیم زیاش برای باشگاه گالاتاسرای موفقیت آمیز بوده و او برای قطعی کردن انتقالش به استانبول می‌رود.
گروه‌های مختلف روان‌شناسان نظریات متفاوتی دربارۀ خلق‌و‌خوی کودکان دارند. بعضی‌ها معتقدند محیطی که کودکان در آن رشد می‌کنند تنها عامل موثر در ویژگی‌های خُلقی آنهاست، برخی دیگر تربیت والدین را ملاک ارزیابی قرار می‌دهند و عده‌ای هم می‌گویند مزاجِ کودکانْ موروثی است و مؤلفه‌های دیگر تأثیر چندانی ندارند. کدام گروه درست می‌گوید؟ آیا کودکی که از نظر ژنتیکی مضطرب است تا پایان عمر مضطرب می‌ماند؟ آیا واکنش‌های والدین و نحوۀ تعامل کودک با محیط نقشی در خصوصیات بزرگسالی‌اش ندارند؟ آیا شیوه‌های مختلف «فرزندپروری» بی‌فایده هستند؟
رئیس کل دادگستری استان البرز گفت: پس از سفر استانی رئیس قوه قضائیه و ابلاغ مصوبات سفر، انتقال زندانیان از ندامتگاه رجایی شهر کرج از روز سه شنبه ۱۰ مردادماه آغاز و تا پایان هفته گذشته نیز کلیه زندانیان منتقل شدند و به این ترتیب ندامتگاه رجائی شهر کرج به صورت کامل تخلیه و تعطیل شد.
کیلیان امباپه، برای اولین بار به محرومیتش از سوی باشگاه پاری سن واکنش نشان داد.
پس از کش‌وقوس‌های فراوان، رئیس جمهور آمریکا در تماس تلفنی با نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از وی برای سفر به واشنگتن دعوت کرد.
بالاخره یک تیم، ژاپن را در لیگ والیبال ملتها برد
اگر تیم ملی ایران به آمریکا نمی‌رفت در صورت تصمیم کمیته انضباطی فدراسیون جهانی والیبال به طور کلی از رقابت‌های لیگ ملت‌ها کنار گذاشته می‌شد.
مدیران باشگاه اینتر پیشنهاد 60 میلیونی سران نیوکسل برای خرید بارلا را رد کردند.
برخی خبرها حاکی از آن است که قلعه نویی، لیست تیم ملی را آماده کرده و پس از برگزاری فینال جام حذفی، لیست اعلام می شود.
تیم فوتبال پیکان در ورزشگاه پاس قوامین از پرسپولیس میزبانی خواهد کرد.
مربی مس کرمان می‌گوید تیم‌شان بدشانس بوده که به گل‌های بیشتری مقابل فولاد دست پیدا نکرده است.
آ. ا. ک آتن در حضور یکی از دو ملی‌پوش ایرانی خود مقابل اوفی کرت به برتری رسید.
نمایندگان مجلس در نشست علنی روز یکم اسفند خود ضمن به سرانجام رسیدن طرح‌ شفافیت قوای سه گانه، تکلیف نحوه استخدام کارکنان دولت را مشخص کردند.نمایندگان در جریان رسیدگی به  طرح دوفوریتی شفافیت قوای سه گانه و دستگاه‌های اجرایی و سایر نهادها جهت تأمین نظر شورای نگهبان اصلاحاتی را انجام دادند اما در مورد موادی از این طرح بر نظر قبلی خود اصرار ورزیدند.
شهر تهران در سال 1401 تنها 2 روز پاک را تجربه کرده اما ممکن است در طول ساعات باقی مانده از چهارشنبه و یا پنجشنبه 13 بهمن ماه نیز شاهد هوای پاک باشیم.
شهر تهران در سال 1401 تنها 2 روز پاک را تجربه کرده اما ممکن است در طول ساعات باقی مانده از چهارشنبه و یا پنجشنبه 13 بهمن ماه نیز شاهد هوای پاک باشیم.
مشی حامیان روحانی همواره همین گونه بود که در چالش‌هایی که میان ایران و غرب به وجود می‌آمد، تحلیل را طوری ارائه می‌کردند که ایران مقصر باشد. فلاحت‌پیشه در گفتگو با ایسنا گفته که «ایران اشتباهات سیاسی کم نداشته است، یکی از این اشتباهات از دست دادن فرصت احیای برجام قبل از بحران اوکراین و وصل شدن پرونده ایران به موضوع اوکراین است. معتقدم اگر ایران به موضوع اوکراین ربط داده نمی‌شد، اجماع در پارلمان اروپا شکل نمی‌گرفت.»
بالاخره تیم ملی امید به حبیب کاشانی سپرده شد
با توجه به ماندگاری شاخص کل در کانال ۶/ ۱میلیون واحد بعد از حدود ۲۸ماه و احتمال ادامه روند صعودی بازار سرمایه، حالا پس از یک دوره فرسایشی بیش از دوساله این امید وجود دارد که بازار بالاخره از رخوتی که در آن بود، خارج شود. به باور برخی کارشناسان، شاخص کل تا انتهای سال جاری مجدد کانال ۲میلیون واحد را فتح خواهد کرد و آنها که به ریسک‌های بازار وزن بیشتری می‌دهند نیز اعتقاد دارند این مهم در نیمه نخست سال۱۴۰۲ محقق خواهد شد. حالا به‌نظر می‌رسد تحلیلگران روی پایان یک دوره رکود بیش از دو ساله در بازار سهام اتفاق نظر دارند. البته پس گرفتن احتمالی کانال ۲میلیون واحدی برای شاخص کل نیز به معنی جبران زیان سرمایه‌گذارانی که در نیمه اول سال۹۹، وارد میدان پرریسکی به نام بورس تهران شدند، نخواهد بود. اما شواهد حاکی از آغاز روند صعودی بازار سرمایه است؛ صعودی که امکان دارد با اصلاح گاه و بی‌گاه شاخص کل نیز همراه شود و بار دیگر زیان سنگینی‌ را روی دست عده‌ای از سهامداران بگذارد.
بر سر هر موضوعی در دنیا بی‌شک اختلافاتی هست، اما وقتی پای دست خط عملاً غیر قابل خواندن دکتر‌ها در میان باشد، همه با یکدیگر توافق دارند. شرکت‌های مختلف حوزه فناوری هم طی ده‌ها سال گذشته تلاش کرده‌اند تا این مشکل را حل و فصل کنند، ولی تا به اینجا موفق ظاهر نشده‌اند. حالا گوگل، یکی از شرکت‌های پیشگام در زمینه هوش مصنوعی، سعی دارد بالاخره امکان خوانش درست دست خط ناخوانای دکتر‌ها را از طریق گوگل لنز فراهم کند.
امان الله قرایی مقدم گقت: قانع‌کردن افکار عمومی امری سهل است. مثلا در بحث حجاب سیستم می‌توانست با مردم حرف بزند و تبادل‌نظر کند تا بالاخره به نتیجه‌ای واحد برسند. مردم اگر این حس را پیدا کنند، مسئولان به حرف‌شان گوش می‌دهند و در مواردی "تغییر" را ضروری بدانند، تعامل به وجود خواهد آمد و در نتیجه کاهش مشکلات، توسعه را موجب خواهد شد.
باشگاه نیوکاسل پس از تغییر مالکیت، رفته رفته قدم های پیشرفت را طی می کند و به زودی یکی از ارکان قدرتمند فوتبال انگلستان خواهد شد.
با روش‌های که تاکنون در پیش گرفته شده اعم از ثبت در وزارت کار و وزارت فرهنگ، امکان فعالیت اقتصادی برای خانه سینما و دیگر مجموعه‌های نظیر خانه تئاتر و خانه موسیقی وجود نداشت؛ حال آنکه اساساً ماموریت اصلی صنف چه در ایران و در چه دیگر کشورها، «اقتصادی» است و این تناقض رفع نخواهد شد، مگر آنکه ذیل متولی اصلی صنوف یعنی اتاق اصناف، شاهد ثبت صنوف سینمایی و دیگر صنوف فرهنگی باشیم
برگزاری انتخابات کمیته ملی المپیک که با حاشیه های زیادی هم بالاخره برگزار شد، منجر به کنار رفتن تمامی ارکان مدیریتی این کمیته و روی کار آمدن افراد جدیدی شد که در نوع خود جال بود.
برگزاری انتخابات کمیته ملی المپیک که با حاشیه های زیادی هم بالاخره برگزار شد، منجر به کنار رفتن تمامی ارکان مدیریتی این کمیته و روی کار آمدن افراد جدیدی شد که در نوع خود جال بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ