چابهار- وزیر کشور گفت: تجارت در مرز ریمدان رونق خوبی یافته به طوری که میزان عبور و مرورها و همچنین صادرات و واردات در این مرز به چهار برابر رسیده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بانک ملی ایران در چهار ماهه ابتدایی سال جاری در راستای تحقق شعار سال «مهار تورم،رشد تولید» و بهبود وضعیت شرایط تولید در کشور،اقدام به اعطای تسهیلات با سرفصل های مختلف کرده است.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از انجام چهار ماموریت ویژه پلیسی طی شبانه روز گذشته در استان خبر داد و گفت: شش نفر در این راستا دستگیر شدند.
وزیر اقتصاد گفت: در طول چهار ماهه اول سال ۱۴۰۲، نزدیک به ۴۰ هزار میلیارد تومان از محل درآمدهای مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور پرداخت شده که بیانگر رشد ۲ برابری است.
کاهش تدریجی رشد نقدینگی، کاهش تورم تولید کننده، ثبات نرخ ارز در ماه‌های گذشته و کاهش تورم جهانی، چهار عاملی است که آثار خود را در کاهشی شدن تورم تیر ماه نشان داده است.
معاون درآمد و امور مشترکین آبفای استان تهران گفت: امسال شاهد رشد ۱۱ درصدی طبقه خوش‌مصرف‌های آب تهران در مقایسه با چهار ماه نخست سال گذشته هستیم.
اصفهان- مدیرکل گمرکات استان اصفهان از رشد ۴۹ درصدی صادرات استان طی چهار ماه ابتدای امسال خبرداد.‌
دارنده چهار مدال طلا و برنز جهانی می‌گوید در راستای توسعه و رشد کشتی مسئولیت فنی تیم‌های ملی ترکمنستان را قبول کرده است.
طی چهار ماه نخست سال ۲۰۲۳ ارزش صادرات کالاهای چین به روسیه رشد ۶۷.۲ درصدی و صادرات روسیه به چین رشد ۲۴.۸ درصدی یافته است.
شهردار منطقه ۸ تهران با اشاره به تعیین تکلیف آراء بلاتکلیف و اجرا نشده چهار سال گذشته در این منطقه گفت: وصول جرایم ریالی کمیسیون ماده صد منطقه ۸ در سال ۱۴۰۱ با ۳۰۰ درصد رشد همراه بوده است.
سمنان- جانشین رئیس پلیس راهور کشور بابیان اینکه تردد در محور مواصلاتی تهران_مشهد طی نوروز چهار درصد رشد داشته است، گفت: به همین میزان به نسبت سنوات قبل تصادفات رانندگی کاهش نداشته است.
رحمان معصوم پور امیرآبادی گفت: اقتصاد ایران در سال ۱۴۰۲ چهار سناریو مهم را در پیش خواهد داشت که بهترین سناریو مهار تورم و رشد تولید و سرمایه گذاری است.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از رشد ۹ برابری حدنگاری اراضی زراعی در کشور در مقایسه با سال گذشته گفت: چهار میلیون و ۸۲۱ هزار و ۹۰۱ هکتار از اراضی کشاورزی کشور در سال جاری حدنگاری شد.
یکی از مشکلات اساسی شهر‌ها و دلایل گسترش تراکم بالا، فارغ از منظر درآمدی برای شهرداری‌ها و نهاد‌های مرتبط، چالش تامین زمین است. همین امر موجب شده، ساختمان‌های بلندمرتبه بدون نگاه کارشناسی و محاسبه تراکم واقعی جمعیتی و ساختمانی، طی سال‌های اخیر، در شهر‌های مختلف کشور و مناطق هر شهر، قارچ‌گونه رشد کنند.
یکی از مشکلات اساسی شهر‌ها و دلایل گسترش تراکم بالا، فارغ از منظر درآمدی برای شهرداری‌ها و نهاد‌های مرتبط، چالش تامین زمین است. همین امر موجب شده، ساختمان‌های بلندمرتبه بدون نگاه کارشناسی و محاسبه تراکم واقعی جمعیتی و ساختمانی، طی سال‌های اخیر، در شهر‌های مختلف کشور و مناطق هر شهر به صورت قارچ‌گونه رشد کنند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز خود به بررسی گزارش شور اول کمیسیون تلفیق پیرامون کلیات لایحه بودجه ۱۴۰۲ کل کشور می پردازند. در همین حال، دقایقی پیش، رئیس جمهور برای دفاع از کلیات لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ وارد صحن علنی مجلس شورای اسلامی شد.
با توجه به اینکه هر چهار تا پنج سال قیمت مسکن تحت تاثیر تورم و رشد بازارهای موازی به یکباره دچار جهش می شود و ارزش روز دارایی مردم نسبت به رشد قیمت خانه دچار افت می شود.
آمار منتشر شده از وضعیت تولید آلومینیوم در هفت ماهه امسال نشان می‌دهد که چهار شرکت اصلی تولیدکننده آلومینیوم کشور در مجموع بالغ بر ۳۶۷ هزار تن آلومینیوم تولید کرده‌اند.
ترس بزرگتر از رکود تورمی است. افزایش نرخ بهره که رشد اقتصاد را کاهش می‌دهد باعث افزایش نرخ بیکاری می‌شود و نمی‌تواند به شکل معناداری تورم را کاهش دهد. همزمان چنین وضعیت اقتصادی‌ای با پوپولیسم ضد سیستم مطمئنا برای نظم جهانی از پیش متزلزل شده عمیقا بی‌ثبات کننده خواهد بود.
کارشناسان معتقدند نکته اصلی آن است که شی قصد دارد مسیر خود را علیرغم کُند شدن روند رشد اقتصاد و جنجال‌هایی که برخی از سیاست‌های او در داخل و خارج از چین ایجاد کرده کماکان ادامه دهد و تلاش بلند پروازانه خود را برای «جوان‌سازی بزرگ» چین حفظ یا تشدید کند.
طبق آمار بتا، تعداد کاربران اینستاگرام از ۲۴ میلیون در سال ۹۶ به ۴۸ میلیون در سال ۱۴۰۰ رسیده که به نظر می‌رسد در این چند ماه که از سال ۱۴۰۱ می‌گذرد به تعداد این کاربر‌ها افزوده هم شده باشد. با این حال این آمار نشان می‌دهد این پلتفرم در کشورمان طی چهار سال رشد دو برابری داشته است. در حقیقت بیش از نیمی از جمعیت جامعه ایران در اینستاگرام عضو هستند.
سخنگوی گمرک از تجارت غیرنفتی ۲۷ میلیون تنی ایران با ۱۵ کشور همسایه به ارزش ۱۶.۹ میلیارد دلار، در چهار ماهه نخست امسال خبر داد.
گروه صنعتی ایران خودرو موفق شد با برنامه‌ریزی در حمل و تحویل به موقع خودروها به مشتریان، میزان حمل موثر از کارخانه تا محل نمایندگی‌ها را در چهار ماهه ابتدایی امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته به میزان ۳۰ درصد افزایش دهد.
همتی خطاب به خبرگزاری دولت افزود: «کاش لااقل با کسانی که۴عمل اصلی ریاضی را خوانده‌اند، مشورت می‌کردید تا برایتان محاسبه کنند که نتیجه رشد ماهانه ۵/۲٪ در۳۴ماه، حدود ۶ برابر است. اینکه مثل زیلو انداختن نیست! ۴ عمل اصلی کمی سخت‌ است.»
منابع خبری از آغاز رزمایش مشترک رژیم صهیونیستی و آمریکا در دریای سرخ خبر دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ