دارنده چهار مدال طلا و برنز جهانی می‌گوید در راستای توسعه و رشد کشتی مسئولیت فنی تیم‌های ملی ترکمنستان را قبول کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بادپا، خادم حرم احمد ابن موسی (ع) گفت: روز حادثه تروریستی شیفت بودم و محوطه صحن را جارو می‌کردم که صدای عجیبی شنیدم. آن روز کاروانی از فیروزآباد پیاده به حرم آمده بودند.
اصول‌گرایانی که درباره انتخابات‌های مجلس یازدهم و ریاست‌جمهوری سیزدهم اظهارنظر کرده‌اند، دلایلی را برای کاهش مشارکت آورده‌اند که شباهت زیادی با یکدیگر دارد و تقریباً روی یک خط حرکت می‌کند. در مجموع دلایلی را که اصول‌گرایان مطرح درباره کاهش مشارکت عنوان کرده‌اند، می‌توان در سه دسته قرار داد که از نگاه آن‌ها در دو دسته اصلاح‌طلبان متهم شماره یک محسوب می‌شوند و باید گریبان آن‌ها را گرفت. دلایل دو‌گانه‌ای که سمت‌وسوی آن‌ها روبه‌روی اصلاح‌طلبان و دولت حسن روحانی است، عبارتند از: «۱- مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم ۲- عملکرد هشت‌ساله دولت حسن روحانی و چهارساله مجلس دهم با محوریت اصلاح‌طلبان.».
احمد خاکپور از کارکنان واحد انتظامات شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه در ایستگاه میدان حر کیفی پیدا کرده بود که مقدار قابل توجهی وجه نقد و چک و مدارک داشت.
وزیر امور خارجه کشورمان پس از دیدار با ولیعهد عربستان سعودی با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: در منطقه بر «امنیت و توسعه برای همه» اتفاق نظر داریم.
بررسی جزییات آزادسازی منابع ارزی بلوکه شده بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در ۲ بانک کره جنوبی حاکی از پیچیدگی‌های فنی قابل توجه می‌باشد.
محور مقاومت از پیروزی حزب‌الله در ماه می ۲۰۰۰ و جولای ۲۰۰۶ تا پیروزی‌های «سیف‌القدس» و «انتقام آزادگان» در فلسطین، پیروزی‌های پی‌درپی را به ثبت رسانده است.
روایت زنوزی مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی از رقم قرارداد رضا اسدی در باشگاه سپاهان را مشاهده می‌کنید.
وزیر کشور با تأکید بر اینکه کسی حق ندارد بی حجابی و بی عفتی را ترویج کند گفت: همه ادارات موظف به رعایت موضوع عفاف و حجاب هستند و اگر کسی رعایت نکرد استاندار موظف است تذکر دهد و اگر گوش نکردند باید تعویض شود. نباید کسی حتی اندک مروج بی حجابی شود؛ اگر چنین کسی وجود داشته باشد حتما از نوادگان «رضا قلدر» است
رضا شکاری پس از رسمی شدن حضورش در سپاهان، سرانجام در تمرینات این تیم رویت شد.
مهاجم امیدهای ایران از فدراسیون فوتبال درخواست کرد امکانات لازم را برای این تیم مهیا کند تا آنها با هدایت رضا عنایتی به المپیک راه پیدا کنند.
رضا اسدی و حسین کنعانی با بازگشت به ایران، حالا باید سرنوشت باشگاهی خود را مشخص کنند.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی با ابراز رضایت از عملکرد نماینده وزن 72 کیلوگرم ایران در تورنمنت بیشکک، تاکید کرد که نسخه اصلی رضا گرایی در وزن 67 کیلوگرم و پیک آمادگی او در مسابقات جهانی 2023 بلگراد خواهد بود.
رضا رشیدپور خاطره‌ای در کانال تلگرامی دید در شب خود روایت کرده است از صبحی که آذری جهرمی خبر شکست پروژه پرتاب ماهواره را در برنامه اش روایت کرد.
روایت محوری مستند درباره شب شهادت شهید مطهری است، اما به صورت موازی و در گفتگو با نزدیکان او چهره‌هایی مانند علی‌اکبر ناطق نوری، رضا داوری اردکانی، هاشم صباغیان و ... گفتگو شده است.
رضا درویش می‌گوید بازیکنان پرسپولیس از او خواستند که به جای طلبشان، مسئله مجوز حرفه‌ای را حل کند.
رستوران مجری سابق تلویزیون به دلیل آنچه عدم رعایت شئونات اسلامی خوانده شده پلمب شد.
سرهنگ رضا سبزواری در سخنانی، اظهار داشت: در پی بازدید‌ها و دریافت برخی اخبار و مستندات مبنی بر اینکه یک تالار و یک رستوران شئونات اسلامی و ضوابط و مقررات مربوطه را رعایت نمی‌کنند موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی قرار گرفت.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در ایام نوروز سه سال گذشته برای رعایت توصیه‌های بهداشتی جلوگیری از گسترش بیماری کرونا به مشهد سفر نکردند و سخنرانی نوروزی یکم فروردین سال‌های ۱۳۹۹ تا ۱۴۰۱ به صورت زنده و تلویزیونی برگزار شده بود.
علم‌الهدی؛ امام جمعه مشهد گفت: خواهران و دختران ما هم زیست عفیفانه را در خیابان‌های شهر امام رضا (ع) رعایت کنند. اگر هم اینجا در مقابل امام هشتم (ع) و در ماه مهمانی خدا حرمت‌شکنی شود، باید شرایطی باشد که کشف حجاب و بی‌حجابی در اقلیتی قرار بگیرد که نتوان آن را به این جامعه منتسب کرد. این موضوعی نیست که دستگاه‌های امنیتی و اجرایی بخواهند مقتدرانه وارد عمل شوند و مسئله را با عملیات حکومتی حل کنند. این در گرو یک اقدام فرهنگی و اجتماعی است که باید به همت شما مردم به آن رسیدگی شود
اصلی‌ترین عامل بروز حوادث ناگوار، مربوط به ناایمن بودن ساختمان‌ها، عدم رعایت استاندارد‌های ساخت‌وساز و سوءمدیریت است.
با وجود غیبت شماری از استعدادها، جشنواره فیلم کوتاه به عنوان دریچه شناسایی فیلمسازان توانمند آینده از امروز می‌تواند محل ارزیابی نسبی فعالان این عرصه و کشف چهره‌های توانمندی باشد که در سال‌های آینده احتمالاً فیلم‌های بلندشان را خواهیم دید.
خطیب نماز جمعه تهران با اشاره به اینکه از مصادیق توجه به خدا، راضی بودن به رضا پروردگار است، گفت: سالار شهیدان، حضرت امام حسین (ع) جلوه رضایت به رضای خداوند است.
شاگردان رضا پرکاس در دیدار مقابل چادرملو به تساوی رضایت دادند.
نگهبان شب بدون شک یکی از بهترین فیلم های رضا میرکریمی و بهترین فیلم جشنواره چهلم است. علاوه بر فیلمنامه کم نقص، بازیهای یک دست و اجرای استادانه، عنصری دارد که مابقی فیلم های این دوره ندارند: فینال. کارگردان بلد است فیلم را تمام کند و فیلم را ول نمی‌کند؛ اقدامی سهل و ممتنع که اگر به سادگی ممکن بود، با چنین فیلم‌هایی مواجه نبودیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ