مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالای اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: تا امروز ۳۰۰ تن گوشت برای تنظیم بازار وارد شده و با کمک بخش خصوصی در حال تأمین نیاز بازار گوشت قرمز هستیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رشیدی کوچی در ادامه بیان کرد: اگر می بینید در حال حاضر ۹ ماه از قانون تسهیل واردات خودروهای نو گذشته و قطره چکانی خودروها وارد می شود دلیلش همین مسئله است. ما در مسئله ارز ابتدا باید ارز خانگی را فعال کنیم و بر اساس آمار غیر رسمی گفته شده در خانه های ایرانی ها بین ۸۰ تا ۱۰۰ میلیارد دلار پول وجود دارد.
دولت پاکستان با صدور اطلاعیه‌ای ناتوانی خود را برای پیگیری پروژه واردات گاز ابراز کرده است مگر این که تحریم‌های آمریکا علیه ایران رفع شود یا واشنگتن به اسلام‌آباد چراغ سبز نشان دهد تا این پروژه را ادامه دهد.
دوم مردادماه رئیس جمهور در نامه‌ای به وزیر صمت و کشور، مجوز واردات خودرو‌های کارکرده را ابلاغ کرد تا در هفته های آینده، آیین نامه مربوطه تهیه شود. در ادامه وزیر صمت نیز در گفتگویی اعلام کرده است: اولویت ما واردات خودرو‌های برقی است.
دقایقی پیش جلسه علنی مجلس آغاز شد و ادامه رسیدگی به لایحه دوفوریتی الحاق موادی به قانون ساماندهی صنعت خودرو در دستورکار قرار گرفت.
علی آبادی در ادامه با اشاره به موضوع خودرو و طرح جامعی که به زودی در این خصوص ارائه خواهد کرد، گفت: ما می‌توانیم به زودی این مشکل را با توجه به راهکار‌های عالمانه و هوشمندانه در تعامل با دنیا برطرف کرد. واردات هوشمند و به موقع می‌تواند بازار را تنظیم کند.
سرپرست وزارت صمت گفت: با همکاری موثر بانک مرکزی، تامین ارز صنایع به‌ویژه صنایع خودرو بدون هیچ وقفه‌ای ادامه دارد، ضمن این که واردات خودرو با رفع موانع عملیاتی شده و ترخیص این خودروها تسریع شده است.
سرپرست وزارت صمت گفت:با همکاری مؤثر بانک مرکزی، تأمین ارز صنایع به‌ویژه صنایع خودرو بدون هیچ وقفه‌ای ادامه دارد،ضمن اینکه واردات خودرو با رفع موانع عملیاتی و ترخیص این خودروها تسریع شده است.
دبیر انجمن صنایع همگن قطعه سازان کشور با بیان اینکه تا زمان تامین ارز مورد نیاز برای واردات قطعات خاص و مواد اولیه و ملزومات وارداتی، خودروسازان از برنامه تولید در نظر گرفته شده عقب خواهند ماند، گفت: شاید تا امروز به دلیل وجود قطعه و مواد اولیه در مسیر تامین و انبار، خودروسازان توانسته باشند برنامه تولید ابتدای سال را محقق کنند، اما با وجود مشکلات موجود، قطعا برای ادامه روند تولید خودرو به مشکل خواهند خورد.
نظری خانقاه ادامه گفت: چرا دولت برای واردات خودرو فکر اساسی نکرد؟ فرستادن لایحه دوفوریتی در آستانه استیضاح توهین به مردم است. نمایندگان محترم اگر استیضاح رای نیاورد شما هم رای نخواهید آورد.
مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران با اشاره به انجام سوآپ گاز از ترکمنستان گفت: با رایزنی های انجام شده با طرف ترکمنستانی دنبال واردات مستقیم گاز از این کشور هستیم.
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (شنبه، ۱۳ اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت ۸ و ۳۶ دقیقه با حضور ۲۲۰ نفر از نمایندگان آغاز شد. قبل از این جلسه یک جلسه غیرعلنی برگزار شد. امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه پرداختند
معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: واردات روزانه گوشت گرم و فرآیند توزیع و عرضه در بازار برای کاهش قیمت آن تا پایان اردیبهشت سال آینده ادامه دارد.
محموله دوم آنتی بیوتیک‌های وارداتی تا آخر هفته از راه می‌رسد/ آنفلوآنزای زودرس درمان و دارو را شوکه کرد/ ادامه واردات سرم تا زمان وفور در بازار/ نباید مردم مشکلی به نام «داروی آزاد» داشته باشند
وزیر انرژی هند تایید کرد که واردات نفت روسیه از آوریل تا ژوئن گذشته افزایش یافته است و خاطرنشان کرد که دولت هند به خرید نفت از هر منبعی با قیمت مناسب ادامه خواهد داد.
مزایده هزار و ۶۲ خودروی وارداتی در سامانه ستاد برای عموم مردم از صبح امروز آغاز شده و تا ساعت ۲۴ روز ۱۲ مهرماه ادامه خواهد داشت.
امینی استاد دانشگاه علامه طباطبایی با بیان اینکه دولت هیاهوی بی‌دلیلی را برای واردات خودرو به راه انداخته است، اضافه کرد: در این رابطه باید به دو نکته اشاره کرد، اولاً خودرو‌های وارداتی نمی‌تواند بازار و صنعت خودرو را رقابت‌پذیر کنند، زیرا برای انجام این کار نیاز به یکسری الزاماتی است که باید آن‌ها فراهم شوند، در غیر این صورت همچنان انحصار خودروسازان بزرگ ادامه خواهد یافت، بنابراین واردات خودرو تغییر خاصی را در بازار ایجاد نمی‌کند.
مدیرکل واردات گمرک گفت: ثبت سفارش واردات کامیون‌های زیر ۳ سال کارکرد اروپایی و ورود آنها به گمرکات اجرایی کشور ادامه دارد.
ممنوعیت واردات خودرو به دلیل محدودیت‌های ارزی در سال ۱۳۹۷ از سوی شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا مصوب شد و تمدید آن تا اردیبهشت امسال ادامه داشت. در نهایت با تصویب قانون ساماندهی صنعت خودرو، این ممنوعیت پایان یافت و حالا جزئیات آیین نامه واردات خودرو نیزدر دولت مصوب و ابلاغ شده است.
افزایش قیمت گاز اروپا امروز با توجه به مشکل اتحادیه اروپا در جمع آوری ذخایر کافی برای جلوگیری از واردات گاز روسیه در زمستان پیش رو، بدون ایجاد کمبود ذخایر استراتژیک، ادامه یافت.
عضو انجمن صنایع نساجی ایران و مسئول کارگروه بافت این انجمن، گفت: کارخانه‌های تولید پارچه رومبلی به دلیل واردات بی‌‎رویه تولید خود را به پایین‌تر سطح ممکن یعنی تک شیفت تقلیل داده‌اند و با ادامه این روند باید شاهد تعطیلی صنعت نساجی در این زمینه باشیم.
سخنگوی وزارت برق عراق در ادامه گفت: حجم تولید برق در کشور نسبت به سال گذشته رشد ۲۲ درصدی داشته است. وزارت برق به تلاش خود برای افزایش حجم تولید ادامه می‌دهد.
وزش باد شدید و رگبار در تهران

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ