معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: واردات روزانه گوشت گرم و فرآیند توزیع و عرضه در بازار برای کاهش قیمت آن تا پایان اردیبهشت سال آینده ادامه دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ممنوعیت موقت ثبت گوشی همراه مسافری ورودی از مرزهای عراق در بازه زمانی ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ تا ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ اعمال می‌شود.
وزارت صمت در نامه‌ ای اعلام کرد که انواع گوشت تازه یا سردکرده به گروه کالایی ۲۲ (ارز از محل تالار دوم) منتقل شدند.
وزارت صمت در نامه‌ ای اعلام کرد که انواع گوشت تازه یا سردکرده به گروه کالایی ۲۲ (ارز از محل تالار دوم) منتقل شدند.
وزارت صمت در نامه‌ ای اعلام کرد که انواع گوشت تازه یا سردکرده به گروه کالایی ۲۲ (ارز از محل تالار دوم) منتقل شدند.
بر اساس تصویب هیات وزیران تعرفه واردات گوشت مرغ صفر تعیین شد.
معطلی کالاهای وارداتی در گمرکات کشور تازگی ندارد و گاهی از زمان ورود این کالاها به گمرک تا صدور مجوز ترخیص سال ها زمان می برد. این روزها هم تاخیر در ترخیص گوشت های برزیلی خبرساز شده است.
تصویب نامه هیأت وزیران در خصوص گوشت قرمز، مشمول حقوق گمرکی یک درصد ابلاغ شد.
در حالی که چند روزی است با عبور از بهار به تابستان رسیده ایم، طبق وعده مسئولان وزارت صمت بایستی تا به امروز ۲۰۰ هزار خودروی خارجی وارد کشور می‌شد. وعده‌ای که ۱۰۰ هزارتای آن در سه ماه پایانی سال قبل و ۱۰۰ هزارتای دیگر نیز در سه ماه ابتدایی امسال بایستی محقق می‌شد.
هرچند سازمان دامپزشکی کشور اعلام کرد که هیچ مجوزی برای واردات محموله گوشت مرغ از بلاروس صادر نشده است. اما همچنان برخی از مردم نسبت به آلوده بودن مرغ‌ها، دچار تردید شده‌اند. تا جایی که موضوع مرغ های آلوده به ترند خبری روز تبدیل شد.
در این اطلاعیه آمده است: این اطمینان را نیز به مردم می‌دهیم که گوشت مرغ گرم و منجمد موجود در بازار از سلامت بالا برخوردار است
رئیس انجمن تأمین کنندگان فرآورده‌های خام دامی گفت: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده از ابتدای هفته آینده گوشت با کیفیت تازه از کشورهای رومانی و استرالیا در حجم مطلوب وارد کشور می‌شود.
سازمان دامپزشکی کشور با صدور این اطلاعیه ضمن اعلام توقف موقت واردات گوشت قرمز و هرگونه فراورده پروتئینی دامی از کشور برزیل به جهت سلامت و بهداشت جامعه، اعلام می‌دارد تمام گوشت‌های وارداتی صورت گرفته تا امروز به کشور عاری از هرگونه بیماری و آلودگی بوده است.
رصد بازار نشان می دهد قیمت هر کیلو گوشت گوسفند منجمد بسته بندی شده وارداتی ۲۴۷ هزار تومان، گوشت گوساله منجمد وارداتی ۲۲۰ هزار تومان و گوشت گرم گوساله داخلی ۲۵۷ هزار تومان است.
مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالای اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: تا امروز ۳۰۰ تن گوشت برای تنظیم بازار وارد شده و با کمک بخش خصوصی در حال تأمین نیاز بازار گوشت قرمز هستیم.
بحث‌های مختلفی جلسه امروز بین مدیران فوتبال ایران و نمایندگان مجلس مطرح شد؛ از تیم ملی تا لزوم واردات سیستم کمک داور ویدئویی.
معاون وزیر و رئیس سازمان دامپزشکی کشور گفت: با واردات گوشت به کشور، طی هفته آینده قیمت گوشت به شدت کاهش پیدا خواهد کرد به طوری که بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ هزار تومان قیمت آن کاهش می‌یابد.
سازمان دامپزشکی کشور اعلام کرد: با تکنولوژی‌های روز دنیا که در سازمان دامپزشکی کشور نیز مهیا است، تشخیص تفریقی گونه دام از روی بافت عضلانی قابل انجام بوده و شبهه و شایعه واردات گوشت اینگونه دام‌ها اساساً کذب است.
امراللهی مدیرکل نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی ضمن عذرخواهی از مردم بابت تاخیر در عرضه گوشت گرم وارداتی گفت: گوشت گرم قرمز تا پایان این هفته یا شنبه آینده به دست مردم خواهد رسید.
رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم صوتی گفت: واردات آیفون ۱۴ هنوز تعیین تکلیف نشده است و تا به این لحظه واردات تجاری نداشته ایم؛ همچنین فروش گوشی های مسافری قانونی نیست.
وزارت جهاد کشاورزی از واردات گوشت گرم گوسفندی و رفع ممنوعیت واردات برنج به منظور تنظیم بازار داخل و رفاه مصرف کنندگان خبر داد.
طبق آخرین اخبار، گمرک ایران از ممنوعیت رجیستری گوشی تلفن همراه مسافری از مبدا عراق طی روزهای ۱۰ تا ۳۱ شهریور خبر داد.
معاون وزیر جهاد با بیان اینکه دام زنده مازاد تا ۲ هفته آینده صادر می‌شود، گفت: گوشت صادراتی را دو برابر قیمت جهانی می فروشیم که منجر به ارزآوری و افزایش واردات و کاهش قیمت در داخل می شود.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی سی امین روز تیر ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
آخرین آمار واردات نفت چین از ایران

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ