اصفهان- مدیرکل امور امنیتی و انتظامی استانداری اصفهان گفت: لازم است برای رصد، کنترل و ارزیابی اجرای طرح مدیریت کوچ استان قرارگاه تشکیل شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در احکامی، «محمد چکشیان» معاون فرهنگی و اجتماعی را به سمت نائب‌رئیس و «هادی بهداد» را به سمت دبیر قرارگاه جوانی جمعیت وزارتخانه منصوب کرد.
در نشست مشترک معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت با معاون پژوهشی وزارت علوم، پیشنهاد تشکیل قرارگاه مشترک تولید علم و فناوری میان دو وزارتخانه مطرح شد.
سمنان- مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان از تشکیل قرارگاه فرماندهی رتبه بندی معلمان استان برای پیگیری بهتر امور، خبر داد.
اهواز- فرمانده سپاه خوزستان گفت: «قرارگاه غدیر» برای هماهنگی بیشتر نیروهای مسلح استان در فضای مجازی تشکیل شد.
اردبیل- معاون وزیر و رئیس سازمان حفظ نباتات وزارت کشور گفت: قرارگاه مقابله با تهدیدات زیستی شمالغرب کشور با مرکزیت اردبیل راه اندازی می‌شود.
فرمانده سپاه گفت: قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ۱۶ بیمارستان دیگر در سطح کشور را در دست ساخت دارد.
اهواز- معاون عمرانی استاندار خوزستان از تشکیل قرارگاه جهادی مسکن در استان با هدف شتاب در نهضت ملی مسکن خبر داد.
فرمانده کل ارتش از تشکیل قرارگاه جوانی جمعیت در ستاد کل نیروهای مسلح خبر داد و گفت: این قرارگاه ۱۲ تکلیف را تعیین کرده است که نیروهای مسلح در حال اجرای آن هستند.
استاندار تهران عنوان کرد: وضعیت نزولات آسمانی، نگهداشت آب، دبی سرچشمه‌ها، آب پشت سدها و چاه‌ها نشان می‌دهد با کسری آب مواجه هستیم، از اینرو عوامل متعددی از جمله مدیریت مصرف آب و جلوگیری از مصارف غیرضروری اهمیت دارد.
در دومین سمپوزیوم قرارگاه مدیریت و کاهش حوادث ترافیکی ۵ نکته کلیدی برای انجام سفری ایمن تشریح شد.
نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) به عنوان نماد کارآمدی انقلاب اسلامی با دغدغه عمران و آبادانی کشور، زمینه‌ساز تمدن نوین اسلامی شده است.
شهردار منطقه ۱۲ تهران از استقرار قرارگاه پلیس مبارزه با مواد مخدر در محله شهید هرندی با هدف برخورد قاطع با فروشندگان مواد مخدر و معتادان متجاهر خبر داد.
زمزمه تغییر مدیریت مرکز مرکز ملی فضای مجازی به عنوان بازوی نظارتی شورای عالی فضای مجازی این روزها در حالی شنیده می شود که فعالان حکمرانی فضای مجازی انتقادات زیادی به عملکرد این نهاد دارند.
تمام ادارات، نهادها، سازمان‌ها و بانک‌های گیلان به پیشنهاد قرارگاه مدیریت جهادی استان با هدف مدیریت مصرف گاز فردا (پنجشنبه) تعطیل است. استمرار تعطیلی پنجشنبه‌ها در هفته‌های آینده، در نخستین جلسه قرارگاه مدیریت جهادی گاز بررسی، تصمیم‌گیری و اطلاع‌رسانی خواهد شد.
حسین جلالی، نماینده مجلس گفت: یک زمان این جلسات با اصناف و تولیدی‌های پوشاک ازجمله رئیس صنف پوشاک و مسئولان این صنف برگزار شد. برخی جلسات با حضور نیروی انتظامی و مسئولان نیروی انتظامی و قسمت فرهنگی و مدیریت ناجا برگزار شد. جلساتی در سطح قرارگاه و وزارت کشور برگزار شد. وزیر کشور و معاونان ایشان در جریان این جلسات و تصمیمات قرار دارند. در قوه قضاییه دادستان و نیرو‌ها هرکدام به تناسب برای هماهنگی‌های لازم دعوت شدند و کار‌های خیلی خوبی در این زمینه بین مجلس، قوه قضاییه و دولت صورت گرفته است. این طرح با قوت اجرا می‌شود.
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا گفت:برای ساخت سکوهای فشارافزایی باید از همه ظرفیت‌های کشور از جمله قرارگاه و شرکت صدرا استفاده شود و مذاکراتی برای این منظور انجام شده است.
وزیر کشور با اشاره به تشکیل قرارگاه جوانی جمعیت در همه استان‌ها گفت: استان‌های شمالی کشور از لحاظ جمعیت وضعیت بحرانی دارند.
قرارگاه ملی حدنگاری، با هدف سیاست گذاری، نظارت و ارزیابی دقیق اقدامات و برنامه‌های اجرای ۱۰۰ درصدی حدنگاری، در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور راه تشکیل شد.
رئیس پلیس پایتخت گفت: برای مدیریت مراسم راهپیمایی جاماندگان اربعین ۵ قرارگاه را در مسیر راهپیمایی ایجاد می‌کنیم تا مدیریت بهتری داشته باشیم.
مشهد ـ استاندار خراسان رضوی گفت: برای خدمت رسانی مناسب به زائران، قرارگاه دهه آخر صفر با پیش بینی هشت کمیته مختلف تشکیل شد.
قرارگاه مهارت افزایی و اشتغال زنان خانه‌دار با هدف بالندگی و تعالی زنان خانه دار و توسعه مشاغل خانواده محور تشکیل شد.
دبیرکل جمعیت هلال احمر به منظور بررسی وضعیت محل استقرار تیم‌های امدادرسان به زائران اربعین حسینی از پایانه مرزی شلمچه و چذابه بازدید کرد.
کرمانشاه- رئیس پلیس آگاهی کشور با اشاره به اینکه آمار سرقت در استان کرمانشاه بالا است، گفت: قرارگاه مبارزه با سرقت کرمانشاه جزو فعال‌ترین قرارگاه‌های کشور است.
کرمانشاه- رئیس پلیس آگاهی کشور با اشاره به اینکه آمار سرقت در استان کرمانشاه بالا است، گفت: قرارگاه مبارزه با سرقت کرمانشاه جز فعال‌ترین قرارگاه‌های کشور است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ