تمام ادارات، نهادها، سازمان‌ها و بانک‌های گیلان به پیشنهاد قرارگاه مدیریت جهادی استان با هدف مدیریت مصرف گاز فردا (پنجشنبه) تعطیل است. استمرار تعطیلی پنجشنبه‌ها در هفته‌های آینده، در نخستین جلسه قرارگاه مدیریت جهادی گاز بررسی، تصمیم‌گیری و اطلاع‌رسانی خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون استاندار قم ابراز داشت: کمیته حجاب و عفاف در ادارات استان قم راه اندازی شده و همه دستگاه‌ها باید نمایندگان خود را معرفی کنند که تکالیفی در حوزه محیط اداره شامل کارمند و ارباب رجوع و همچنین در قبال زیر مجموعه‌های خود در بیرون از ادارات بر عهده دارند. مقیمی با بیان اینکه موضع ما در حوزه حجاب و عفاف رعایت قانون است افزود: این امر پذیرفتنی نیست که اداره‌ای بگوید من نسبت به نحوه پوشش ارباب رجوع خود وظیفه‌ای ندارم.
وزیر کشور با تأکید بر اینکه کسی حق ندارد بی حجابی و بی عفتی را ترویج کند گفت: همه ادارات موظف به رعایت موضوع عفاف و حجاب هستند و اگر کسی رعایت نکرد استاندار موظف است تذکر دهد و اگر گوش نکردند باید تعویض شود. نباید کسی حتی اندک مروج بی حجابی شود؛ اگر چنین کسی وجود داشته باشد حتما از نوادگان «رضا قلدر» است
مدیرعامل برق پایتخت با اشاره به اهمیت رعایت مصوبات هیات دولت درباره کاهش مصرف برق بخش اداری توسط مدیران و مسوولان نهادهای مربوط، کاهش حداقل ۳۰ درصدی مصرف برق در ساعت اداری و حداقل ۶۰ درصد کاهش مصرف در ساعت غیراداری را توسط همه دستگاه‌های اجرایی، ادارات، بانک‌ها و نهادهای عمومی غیردولتی الزامی دانست.
اگر شما بخواهید بر یک ساختمان ۵ طبقه دو طبقه جدید اضافه کنید، باید همه محاسبات ساختمان را دوباره انجام دهید، چون بار‌های وارده به ساختمان تغییر می‌کند. ساعت روزانه نیز همین گونه است. ساعت رسمی در سراسر کشور برقرار است، ادارات، مراکز آموزشی، حمل‌ونقل، مغازه‌ها و بازار، امور بانکی، خواب و استراحت مردم، همه آن‌ها تحت‌تاثیر این ساعت قراردادی هستند و اگر بخواهید ادارات را چند ساعت زودتر آغاز کنید، همه این متغیر‌ها تحت‌تاثیر قرار می‌گیرند. در همین مورد آغاز به کار زودتر مترو کل برنامه‌ریزی فنی و موازنه اقتصادی مترو را دگرگون می‌کند.
بر اساس مصوبه دولت ساعت کار تمام دستگاه‌‌‌های اجرایی، ادارات، بانک‌ها، شهرداری‌‌‌ها و به طور کلی همه نهادهای عمومی و مراکز کار و فعالیت به جز بخش خصوصی در فاصله نیمه خرداد تا نیمه شهریور ۶ صبح تا ۱۳ تعیین شده است.
در پی ادامه درگیری‌های سنگین نظامی در خارطوم پایتخت سودان، مقامات دولتی اعلام کردند که همه ادارات و موسسات دولتی در این شهر تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهد بود.
امیرعبداللهیان و شیخ عبدالله بن زاید آل نهیان در یک گفت‌وگوی تلفنی بر توسعه همه جانبه مناسبات ایران و امارات تاکید کردند.
محمد شیاع السودانی، نخست‌وزیر عراق دستور داده همه ادارات دولتی این کشور دوشنبه مورخه ۲۰۲۳/۳/۲۷ تعطیل شود.
مشفق در خصوص ساعت کاری بانک‌ها در سراسر کشور گفت: ساعت آغاز به کار بانک‌ها همچنان ۷ و ۳۰ دقیقه صبح است و کارمندان بانک‌ها برای انجام مقدمات شروع به کار، نیم ساعت زودتر حاضر خواهند بود تا از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه صبح خدمات بانکی به مردم ارائه شود.
سرکنسول جدید جمهوری اسلامی ایران در شهر دبی با وزیر امور خارجه دیدار کرد که وزیر خارجه در این دیدار بر ضرورت توسعه همه جانبه مناسبات با امارات متحده عربی و به ویژه دبی تاکید کرد.
صدیقی گفت: در لیست تحریم‌ها ستاد امر به معروف و نهی از منکر نیز قرار دارد، اما به فضل الهی امروز در تمام وزارتخانه‌ها و ادارات شورای امر به معروف و نهی از منکر تشکیل شده و طرح عفاف و حجاب تهیه شده و به همه ادارات ابلاغ شده است.
اهواز - هوای کلانشهر اهواز برای همه افراد در وضعیت قرمز آلوده قرار دارد این در حالی است که مدارس و ادارات این شهرستان امروز فعال هستند.
دبیر کارگروه اضطرار آلودگی هوا از تعطیلی مدارس و دانشگاه‌های تهران و غیر حضوری شدن آن طی روز آینده به دلیل افزایش آلودگی هوا خبر داد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان رضوی گفت: فعالیت همه مدارس و مراکز آموزشی استان در روز شنبه ۲۴ دیماه غیرحضوری شد و کارکنان ادارات و دستگاه های اجرایی نیز دورکار شدند.
استاندار مرکزی گفت: کاهش ساعت کار ادارات استان تاکنون موجب صرفه‌جویی ۴۹ درصدی مصرف گاز شده و اگر مدیریت بهتری اعمال شود این مهم به ۷۰ تا ۸۰ درصد نیز می‌رسد و لذا مدیریت مورد توجه همه مدیران و دستگاه‌ها باشد.
سرمربی تیم پارادوومیدانی گفت: همه ملی پوشان تمرینات خود را زیر نظر مربیان تخصصی خود دنبال می‌کنند و برای حضور در مسابقات جهانی امارات شرایط خوبی دارند.
رئیس‌جمهور در مراسم گرامیداشت روز جهانی افراد دارای معلولیت گفت: سازمان بهزیستی لیست افراد آماده به کار را به همه نهادها، سازمان‌ها و ادارات دولتی اعلام کنند.
رئیس‌جمهور در مراسم گرامیداشت روز جهانی افراد دارای معلولیت گفت: سازمان بهزیستی لیست افراد آماده به کار را به همه نهادها، سازمان‌ها و ادارات دولتی اعلام کنند.
میکل آرتتا فصل فوق العاده ای را در آرسنال سپری می کند و امیدوار به شکستن طلسم ناکامی های این تیم است.
عباس عبدی گفت: تحقیری که زنان در گشت ارشاد متحمل می‌شدند، به خودی خود مهم بود، ولی یک مورد بود از موارد دیگر. در دانشگاه‌ها، ادارات، انتخابات و رد صلاحیت‌ها، دادرسی‌ها، توزیع رانت‌ها، رسانه‌های رسمی و اتهام زنی‌ها و.. مجموعه‌ای از موارد بود که با این اتفاق، همه آن‌ها مورد نقد قرار گرفت و سررسیدشان آغاز شد.
نماینده دوره دهم ایلام در مجلس گفت: چند ماه است که همه ما شاهد آن هستیم که جریانی به جای پرداختن به مشکلات معیشتی ناگهان موضوع حجاب زنان را تبدیل به چالشی امنیتی کرده و از تریبون‌های مختلف ادارات و نهاد‌ها را به برخورد با زنان فرا خوانده است.
علی همه خانی، معاون آموزش و فرهنگ ترافیک راهنمایی و رانندگی تهران در این باره اظهار کرد: امسال با سال‌های قبل متفاوت است، به دلیل اینکه ۲ سال قبل مدارس حضوری نبوده و امسال شرایط متفاوت است. باید سازمان‌ها به هم کمک کنند تا بی نظمی‌ها به حداقل برسد و خدمات رسانی‌ها بیشتر شود.
پیرو دستور استاندار سیستان و بلوچستان و تصمیم اتخاذ شده دفتر مدیریت بحران استانداری، در راستای جلوگیری از آسیب به سلامت ساکنان منطقه، همه ادارات شهرستان‌های منطقه سیستان به جز دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان، مدیریت بحران فرمانداری‌ها و دستگاه‌های مرتبط با مراودات مرزی تعطیل اعلام شد.
عبدالعلی علی عسگری رئیس پیشین سازمان صدا و سیما که در هفته جاری به سمت مدیرعاملی هلدینگ پتروشیمی فارس منصوب شده بود استعفا داد! خبر کوتاه بود اما رسانه ها را در نوردید! خبر استعفا علی عسگری صحت دارد؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ