وزارت آموزش‌وپرورش با صدور اطلاعیه‌ای از مدارس خواست تا مبالغ گرفته‌شده از اولیای دانش‌آموزان برای انجام خدمات خاص در ایام غیرحضوری‌شدن آموزش‌ها را به نحو مقتضی جبران کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ایالات متحده باور دارد که این پول پس از ورود به قطر در حساب‌های محدود نگهداری خواهد شد و از آن صرفا می‌توان برای امور بشردوستانه مانند خرید دارو و مواد غذایی استفاده کرد. طرف آمریکایی معتقد است این توافق در حال حاضر تحت تحریم‌های آمریکا مجاز است. برخی در ایران ادعای ایالات متحده را رد کرده و می‌گویند که تهران کنترل کامل وجوه را در دست خواهد داشت.
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با تایید انتقال بخشی از وجوه مسدودی ایران در عراق به عمان، اما گفت که مشمول همان محدودیت‌هایی خواهد بود که زمانی در حساب‌های عراق نگهداری می‌شدند.
ضرایب A و B برای محاسبه وجوه تضمین قراردادهای اختیار معامله صندوق‌های سرمایه‌گذاری با درآمد ثابت و اوراق با درآمد ثابت تغییر یافت.
مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی و تسویه وجوه گفت: واریز سود سهام عدالت سال ۱۴۰۲ به صورت دو مرحله‌ای است.
رئیس اتاق اصناف ایران گفت: برخی از بازرسان بهداشت با مراجعه به واحدهای صنفی، آنها را ملزم به پرداخت وجوهی می‌کنند که هیئت مقررات زدایی تاکید کرد دریافت این وجوه غیرقانونی است.
در مدارس دولتی اخذ هرگونه وجه به‌استثنای وجوه مربوط به بیمه دانش‌آموزی و هزینه کتب درسی و لباس کار در هنرستان‌ها، خارج از ضوابط این آیین‌نامه، توسط مدیران مدارس ممنوع است. دریافت یا اعطای کمک‌های داوطلبانه مردمی در خارج از فصل ثبت‌نام مدرسه، بلامانع است.
آموزش و پرورش اعلام کرد:دریافت هرگونه وجه مجاز صرفاً از طریق دستگاه کارت‌خوان یا واریز به شماره کارت مجازی یا حساب‌جاری با پیش‌شماره ۴۱۵ به نام مدرسه مجاز است.
مدیریت نظارت بر بازار اولیه سازمان بورس، ابلاغیه اصلاح ماده ۱۷ دستورالعمل "مراحل زمانی افزایش سرمایه شرکت‌های ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار را صادر کرد.
مجلس مصوب کرد دولت از محل وجوه حاصل از واگذاری اموال و دارایی‌های طرح تملک دارایی به پرداخت سهم خود به منظور بیمه ملوانان و صیادان دارای کارت فعال در سواحل جنوبی و شمال کشور اقدام کند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی مصوب کردند که ۱۰ درصد وجوه حاصل از منابع دریافتی از مشترکان داخل شهرها، صرف اصلاح شبکه آب روستایی همان استان شود.
شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه اعلام کرد: مجمع ۶ شرکت را به صورت الکترونیک با استفاده از سامانه (دیما) برای سهامداران در بهمن ماه برگزار کرد.
شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه اعلام کرد: پرداخت سود سنواتی ۴ و سود جاری ۹ ناشر توسط سمات در سومین هفته بهمن ماه سال جاری از طریق سجام صورت گرفت.
میر حسین موسوی معتقد است که بازگشت به قانون در معنای فعلی دیگر معنا نمی‌دهد، اما در مقابل، خاتمی با قاطعیت به با تغییر قانون اساسی مخالفت می‌کند. موسوی در بیانیه‌اش می‌نویسد: «اجرای بدون تنازل قانون اساسی»، به عنوان شعاری که سیزده سال پیش بدان امید می‌رفت، دیگر کارساز نیست و باید گامی فراتر از آن گذاشت.» در سوی مقابل، خاتمی می‌گوید، با بازگشت به همین قانون اساسی، «اصلاحات» ممکن خواهد بود. ظاهرا موسوی دیگر خواسته‌اش از «اصلاح» به «تغییر» گذار کرده است
وزیر دارایی رژیم صهیونیستی حکمی را امضا کرد که به موجب آن ۱۰۰ میلیون شکل از محل درآمد‌های مالیاتی فلسطینیان را مصادره می‌کند، پیش از این صهیونیست‌ها هر بار ۵۰ میلیون شکل از درآمد مالیاتی فلسطینیان را بلوکه می‌کردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس، گزارش شور دوم کمیسیون اقتصادی در مورد طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی را بررسی کرده و ماده ۸ این طرح را به تصویب رساندند.
معاون حقوق عامه دادستانی کل کشور با بیان اینکه گفته می‌شود خدمات ارائه شده توسط پزشکان با تعرفه‌های تعیین شده تناسب ندارد، گفت: اخذ وجوه مازاد بر تعرفه با حقوق اولیه بیماران در تضاد است.
سخنگوی شهرداری تهران در پاسخ به اینکه وجوه دریافتی از شهروندان برای رزرو طرح ترافیک در روزهای آلوده چه می‌شود، گفت: این وجوه در کیف پول شهروندی آن‌ها باقی خواهد ماند.
شهردار تهران گفت:همه وجوه زندگی ما نیازمند پیشرفت است؛ اما مشکلات شهروندان امروز ریشه در فرهنگ دارد.
رئیس کل دادگستری استان البرز با اشاره به صدور رای قطعی پرونده کثیرالشاکی فروش خودرو با ۶۷۰ شاکی در ساوجبلاغ گفت: «حسین سامانی پور» متهم اصلی در این پرونده ضمن سوءاستفاده از اختلاف قیمت خودرو در کارخانه و بازار، با ادعای غیرواقعی تهیه و تحویل خودرو به قیمت کارخانه، وجوهی را از مردم اخذ و با وعده تحویل چند ماهه، با وجوه اخذ شده فعالیت‌های دیگر اقتصادی انجام می‌داد.
موسوی درباره بازشماری چندین بار آرای اخذ شده گفت: باز شماری مجدد صورت نگرفت و فرقی در آراء به وجود نیامده است. ملاک رای موافق نصف به اضافه حاضرین است.
نور نیوز: تنها مانع برای انتقال وجوه آزاد شده ایران در کره جنوبی، تعیین حساب و بانک عامل مورد پذیرش طرفین بود که این بانک هم در یکی از کشورهای منطقه تعیین شده و مورد توافق طرفین قرار گرفته است.
نور نیوز: تنها مانع برای انتقال وجوه آزاد شده ایران در کره جنوبی، تعیین حساب و بانک عامل مورد پذیرش طرفین بود که این بانک هم در یکی از کشورهای منطقه تعیین شده و مورد توافق طرفین قرار گرفته است.
اعضای کمیسیون مشترک مجمع تشخیص مصلحت نظام در سی و چهارمین جلسه خود، موضوع وجوه تخصیصی از محل صندوق توسعه ملی به دستگاه‌ها را مورد بحث و بررسی قرار دادند.
تمام وجوه واریزی به حساب های بانکی تجاری از تمام طرق از جمله درگاه های الکترونیکی پرداخت، دستگاه های کارتخوان، کارت به کارت، ساتنا، پایا به عنوان فروش تلقی شده و مبنای محاسبات مالیاتی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ